Jiyan

9.5K 300 128
                                    


Biri yan tarafıma yumruk attı ve büyük bir gürültüyle yere düştüm. Ben bağırdım ve izleyenler güldü. Soldaki çocuk kaval kemiğime ve bacaklarıma tekme attı.
Bunun moraracağından emindim. Sağdaki çocuk koluma ve omuzlarıma tekme atarken diğer çocuklar sırtıma saldırdı.

Korkunçtu ama acıya alışmıştım. Her hafta birkaç kez saldırıya uğrardım ama son zamanlarda durum daha da kötüleşiyordu. Genellikle yorgunluktan veya acıdan bayılırdım. Her ikisinden biri işe yarardı ve buna sevinirdim çünkü bana ne olduğunu bilmemeyi tercih ederdim.

Birkaç dakika daha tekme attıktan sonra çocuklar yorulmaya ve ritimlerini yavaşlatmaya başladılar. Yorgunlukla iç çektiler ve geri çekildiler.

Yavaşça uzandığım yerden doğrulup bacaklarımı uzattım. Vücudumu inceledim, hiçbir şey kırılmamıştı ama bazı yerleri fena halde morarmıştı. Ayağa kalkmaya çalıştım ama bacağım kötü durumdaydı. Hemen yere düştüm ve acıyla inledim. Ayağa kalkmak için ikinci bir girişimde bulundum ve başardım. Elbiselerimi düzelttim ve pantolonumun tozunu aldım.

Dolabıma doğru topallayarak ilerledim ve içine birkaç kitap tıkıştırdım. Kapattım ve bir sonraki sınıfıma doğru yöneldim. Zaten her gün dayak yemeye alışmıştım ama bazen biraz fazla olduğunu düşünüyorum, bana vurmaktan hiç sıkılmıyorlar mı?

Ofisin önünden geçerek sınıfıma doğru yürüdüm. Sınıfa girdim ve odanın arka tarafına doğru ilerledim. En uzaktaki boş sıraya oturdum. En yakın arkadaşım Baran dışında hiç kimse yanıma oturmazdı.
İnsanlar benimle konuşurlarsa veya benimle etkileşime girerlerse kendilerinin de zorbalığa uğrayacaklarına inanıyorlardı. Baran bir istisnaydı. En iyi arkadaşım Baran, en kötü kabusum olan zorbanın kardeşiydi.

Abisini görmek zorunda kalacağım için Baran'ın evine istemeye istemeye giderdim. Ama gittiğimde Baran incinmeyeceğimden emin olurdu. Baran benim için abisini döverdi. Benim kahramanım. Bu sözüme hafifçe güldüm. Öğretmen içeri girdi ve derse başladı. Dudaklarımın büzülmesini engelleyemedim çünkü yine kimse yanıma oturmadı.

Hoca kimyasal reaksiyonlardan ve benim umursamadığım diğer kimya konularından bahsetmeye başladı. Kabul edelim, kim okulu sever ki? Sevmedim.

Dersi bitirdim ve bir sonraki sınıfıma doğru yola çıktım. Okulun zorbası Jiyan'dan dikkatle kaçındım. Ne yazık ki bir sonraki dersim beden eğitimiydi.
Spor salonundan nefret etmiyordum, sadece hoşuma gitmiyordu. Jiyan beden eğitimi dersimdeydi. Baran de öyle, bu her şeyi daha iyi hale getiriyordu. Bir nevi birbirlerini iptal ediyorlardı. Jiyan'ın kardeşi burada diye zorbalığa maruz kalamam.

Hızlıca soyunma odasına koştum ve tişörtümü ve pantolonumu çıkardım. Üzerime beyaz bir tişört ve basketbol şortu giydim.

Bugün bayrak yarışı yapıyorduk.
Koşmak eğlenceliydi çünkü iyi olduğum bir şeydi. Birkaç saniyeliğine dünyayı unutabilir ve sadece koşmaya odaklanabilirim.

Bir grup çocuk dışarı çıkıp köşedeki piste doğru yürüdü. Beden eğitimi öğretmenim "Merhaba millet! Yarış zamanı , herkes ortağının kim olduğunu öğrenmek için kağıtlara baksın." dedi ve bankın üzerindeki bir sayfayı işaret etti. Ortağımın kim olduğunu görmek için hızla sayfayı taradım. Jiyan'ın ortağım olmamasını umarak parmaklarımı çaprazlıyordum. Kim zorbasıyla olmak isterdi ki. İsmimin yanındaki isme baktığımda yutkundum sanırım Tanrı cidden beni sevmiyordu çünkü adımın yanında Jiyan'ın adı yer alıyordu.

*
*

______________

Soru bölümü 😽

Q: Domates bir sebze mi meyve mi

ZORBA | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin