Öp Beni

2.7K 130 38
                                    

Ezmir p.o.v

Jiyan kollarından birini belime doladı. Kolu çıplak vücuduma dokunuyordu.
Diğer eli karnımı okşuyordu. Sıcak nefesini ensemde hissedebiliyordum, tüylerim diken diken oluyor ve istemsizce nefesim kesiliyordu.

"Ezmir" dedi ve durakladı. "Seni istiyorum." Yavaşça kulağımı yaladı ve ardından ısırdı. "Seni hiç tahmin edemeyeceğin kadar çok öpmek istiyorum."

Dondum. Nefesim giderek daralıyordu ve bayılacak gibi hissediyordum. Bana neler oluyordu? Yaptığı tek şey bana dokunmaktı... Ve ben sadece bir dokunuşuyla bayılıcağımı hissediyordum! Eli yavaş yavaş aşağı inip şortumun eteğine dokundu. "Çok seksisin. Buna dayanamıyorum."diye fısıldadı.

Jiyan'ın nefesi yanıyordu. Onun arzusunu hissedebiliyordum. Göğsü bana baskı yapıyordu ve hiçbir şeye yer bırakmıyordu. Ona ne olduğunu açıkça hissedebiliyordum.

Jiyan'ın ellerine uzanıp onları üzerimden kaldırmaya çalıştım ama o daha sıkı tuttu. "Gitmene tek bir şartla izin veririm."

Kollarını tırmalamayı denedim. Gitmeme izin vermedi. Duymasından korkmadığım için yüksek sesle inledim. "Ne?"

"Öp beni"

*

______

Q:Okuldan  en sevdiğiniz anınız nedir?

Me: Çok var ama en unutulmazı Müdüriyet in kapısını yanlışlıkla sert çarpmam ve müdürün sınıfa gelip kimdi o demesi ama söylememem ve müdürün herkesi sıra dayağına çekip sıra bana gelince (ağladığım için)üzülüp tamam sen geç yerine demesi.

ZORBA | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin