Jiyan'ın gözlerinin içine baktım, ayak parmaklarımda yükseldim ve onu öptüm. Aynı zamanda güzel ve biraz garipti. Jiyan'ı öpmenin şimdiye kadar yaşadığım neredeyse en korkunç şey olacağı kimin aklına gelirdi? Sürpriz dayaklara alışkındım ama bu Tanrı'nın bile planlamadığı bir şeydi.
Bir süre hareket etmeden orada durduk.
Jiyan hareket etmedi. Dudakları sertti ama beklediğim her şey ve daha fazlasıydı. Ellerim titremeye başladı ve yavaşça geri çekildim ama Jiyan buna izin vermedi. Bunun yerine yaklaştı. Ellerime uzandı ve onları dikkatlice birbirine kenetledi."Teşekkür ederim" diye fısıldadı ve hafifçe gülümsedi. "Uzun zamandır bunu bekliyordum."
Tek yapabildiğim karşılık olarak gülümsemekti.
"Şimdi ne olacak?" Garip bir şekilde sordum. Ellerimiz birbirine kenetlenmiş, vücutlarımız birbirine karışmıştı.
Jiyan bir kahkaha attı. Bir adım geri attı. Aramızdaki hava tüylerimi diken diken etti. Artık üzerimde olmadığı için hava soğuktu.
"Ezmir." Durdu ve ne söyleyeceğini düşündü. Yüzüm tamamen kırmızıydı, vücudumun ısındığını hissedebiliyordum.
"Ben seni-"Kapı çarpılarak açıldı ve çocuklar içeri akın etti. Ne yapacağımı bilmiyordum. Paniğe kapılıp ellerini bıraktım ve onu ittim. Tişörtümü giyip koşmaya başladım.
Nereye koştuğumu bilmiyordum. Sadece yapmam gerektiğini biliyordum. Keşke yapmasaydım ama yaptım.
Yavaşlayıp çılgınca saçlarımı çekiştirdim. Çok mantıksız dı. Gerçekten hiçbir şey hissetmediğine emindim. Nasıl böyle bir şey yapabilir? Gözümün dolduğunu hissediyordum. Bahsettiğimiz kişi benim. Ezmir, onun sürekli ezdiği çocuk. Muhtemelen benimle dalga geçmek için yapmıştı.
*
*_____
Q:Seni şimdiye kadar güldüren en aptalca şey neydi?
Me: Yapışık erikler (bakınca aklımda çok farklı şeyler canlanıyor)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.