Vücudum yanıyordu. Aşağıda hissettiğim duyguyu inkar edemezdim. Jiyan kızarmış yüzü ve morarmış dudaklarıyla gerçekten ateşli görünüyordu. Ne kadar güçlü olduğuna ve öpüşme konusunda ne kadar iyi olduğuna hayran kalmaktan kendimi alamadım.
"Öp beni geri." dedi nefes nefese. Boynumu öpüp emdi. "Beni geri öpmeni istiyorum."
Aman Tanrım, şimdi boynumu öpüyor ve emiyordu. İstemeden boğuk sesler çıkararak Jiyan'ın beni öpmesinin ne kadar harika hissettirdiğini anlamasına izin veriyordum.
Jiyan kulağımın altını emdi ve yaladı. Daha da yüksek sesle inledim. TEHLİKE. Zayıf noktamı bulmuştu! Jiyan'ın tenimi ısırdığında gülümsediğini hissedebiliyordum.
Başımı geriye doğru çevirdim ve ona daha fazla erişim sağladım. Her öpücük içimi dışımı eritiyordu."Jiyan ahh." inledim. Jiyan öpmeyi bıraktı ve bana baktı. Sersemlemiş bir görünümle kızarmış ve morarmıştı. Bu, aşağıdaki soruna yardımcı olmuyordu. Jiyan'ın gözleri dağıldı.
Arzu. Şehvet. Tutku. İhtiyaç.Jiyan dudaklarını yeniden dudaklarıma yerleştirdi.
Öpücüğü öncekinden daha narin ve yumuşaktı.
"Öp.." Dudaklarını kaldırdı ve geri öptü. "Beni." Tekrar kaldırıldı. "Geri." Bekledi.İmkansızı yaptım. Başımı hafifçe kaldırıp onu öptüm.
*
____
Q:Çalma listenizdeki en utanç verici şarkı hangisi?
Me: Saire vesaire, bla bla, okay
Fuck me şu an, ahgggg
Üstümdekileri çıkartmadan
Fuck me şu an, ahhggggg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.