SENİ SEVİYORUM

1.9K 92 26
                                    

Bu oydu. Beklediğim an. Gerçeğin anı. Bilinçsizce talep ettiğim kelimeler.

Jiyan her sözün arasında beni yavaşça öpüyordu. "Seni ne kadar istediğimi. Sana ne kadar ihtiyacım olduğunu. Seni ne kadar çok sevdiğimi.." Jiyan cümlenin ortasında durdu.

Paniğe kapıldım. Neden durdu? Hem de cümlenin ortasında! Çılgınca etrafıma baktım ve onu durduran bir şey var mı diye bakındım.
Görünürde hiçbir şey yoktu, koridor boştu. Korkmuş bir yüzle ona döndüm.

Jiyan'ın yüzü kıpkırmızıydı. Hiç onunki kadar kırmızı bir yüz görmemiştim. Gözleri parlıyordu ve nefesi hızlıydı. Sadece bana bakıyordu. Yoğun bir şekilde.

"neden durdun.?" Şaşkın bir şekilde sordum. Jiyan üstümden geri çekildi ve aynı anda ellerimi serbest bıraktı.
Sanki bu mümkünmüş gibi aramızda bir esinti hissedebiliyordum.

Uzanıp kollarını buldum ve onları belime doğru yönlendirdim. Ne yaptığımın farkına varıp, şaşkınlıkla bıraktım. Bedenim kendi kendine hareket ediyordu. Sanki Jiyan beni kontrol ediyordu, bedenim ve zihnim tamamen onundu.

Jiyan sırıttı ve güldü. Açıkça. Yaralanmıştım. Beni kontrol ettiğini biliyordu. Cümlesini tamamlamasını istediğimi biliyordu. Aramızdaki mesafeyi kapatmaya çalışacağımı biliyordu. Nasıl hissettiğimi biliyordu.

"Asla öğrenemeyeceksin değil mi?" Jiyan alçak sesle mırıldandı.

"Neyi asla öğrenemiyorum?!" diye  bağırdım, açıkçası şifreli sözlerinden sıkılmıştım.

Jiyan eğilip beni dudaklarımdan öptü.

"Az önce beni öptün mü?" Şaşkın ve şaşkın bir şekilde sordum.

Jiyan dudağını ısırdı ve başını hafifçe salladı. "Tabi ki yaptım!" Gururla söyledi.

"Neden.?" Gerçeği kabul edemedim.
Jiyan beni tekrar öptü ve tatlı bir şekilde gülümsedi.
"Çünkü seni seviyorum!"

Jiyan burnumun ucunu öptü.

Yüzüm büyük derp modundaydı. Vücudum hareket edemiyordu, vücut ağırlığının üzerime oturmasından değil, şok olduğumdan dolayı.

Jiyan sadece gülümsedi ve kalkmaya yeltendi.

"Nereye gidiyorsun?!" Hareket etmesin diye tişörtünü tutuyordum.

Jiyan güldü. "Benim küçük Ezmir'im gitmemi istemiyor mu?" dedi bebek gibi bir sesle.

Çenem düştü ve onu üzerimden ittim.
"Gidebilirsin."

"İyi." Diye somurttu ve doğrulup elbiselerindeki tozu sildi. Bir çocuk gibi ayağını yere vurdu ve yürümeye başladı.

"Bekle!" diye bağırdım. "Bana yardım eder misin?" Acınası bir şekilde fısıldadım.

Jiyan durdu ve arkasını döndü. "Sihirli kelime ne?" Dilini çıkardı.

Derin bir nefes verdim. Gözlerimi kırpıştırıp dudaklarımı büzmeye başladım.
Hepsi çok tatlı.
"Lüüüttttfeeennnn?"

Jiyan derin bir nefes verdi. "Sana karşı asla kazanamam, değil mi?"

Tekrar yanıma gelip eğildi.
"Bin." Sırtını işaret etti.

"Sırtına çıkmamı mı istiyorsun?" Merakla sordum.

"Hayır, birdirbir oynamak istiyorum. Evet, sırtıma binmeni istiyorum." Alaycı bir şekilde konuştu.

Utanarak omuzlarına dokundum. Tüm ağırlığımı sırtına verdim. Jiyan kalçalarımdan tutup beni sıkı tutuyordu. Kollarımı boynuna doladım ve beni düşürmemesi için dua ettim.

_______

Q:En sevdiğiniz film/dizi ne?

Me: The Handmaiden (hizmetçi), Tharn Type, The addicted, tüm çocuklar özeldir .

ZORBA | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin