Ezmir p.o.v
Açıkçası neden kaçtığımı bilmiyordum. Vücudum ona çok güçlü tepki veriyordu.
Etrafa bakındım. Neredeyim? "ALLAH'IM NEDEN BU KADAR APTALIM?!" Hayal kırıklığı içinde bağırdım.
Duvara tekme attım. "SİKTİR!" Ağrı ayağımdan bacağıma doğru tünellendi. Pes ettim duvara yaslandım ve kendimi yığın şeklinde yere bıraktım. Oturduğumda derin bir iç çektim.
"Ezmir!!" Sesi anında tanıdığımda ensemdeki tüyler diken diken oldu.
Ayağa kalkmaya çalışırken panikledim. Yaralı ayağımı hareket ettirirken çığlık attım. Elimi hızla ağzıma kapattım ve sessizce beni duymaması için yalvardım.
Yerde sürünmeyi denedim. Yavaş yavaş ama emin bir şekilde kaçıcaktım. Bir sınıfa ya da banyoya gidip saklanabilmem için gizlice dua ediyordum.
"Ezmir!!?" Ses durakladı. "Ne yapıyorsun sen?"
Döndüm, farlara bakan bir geyik gibi şok oldum. Bunun olacağını görmeliydim.
Jiyan koridora ulaşmıştı ve benim yerde garip bir şekilde yarı sürünerek anlamsız şeyler mırıldandığımı gördü.
Sırt üstü dönerek elimi başımın arkasına koydum ve sağlam bacağımı kötü bacağımın üzerine koydum. "Model oluyorum, neden?" dedim garip bir şekilde.
Jiyan şaşkın bir bakışla baktı. Duvara yaslandı, kollarını çaprazladı ve tek kaşını kaldırdı. "Gerçekten mi? Bana daha fazlasını gösterebilir misin?"
Bu çok kötü bir şekilde geri tepti.
Jiyan bana şeytani gözlerle baktı. Bir şeylerin peşinde olduğunu biliyordum. "Ah. Çalışma saatim sona erdi."dedim dudaklarıma zoraki bir gülümseme ekleyerek, sıçmıştım şimdi de sıvıyordum.
Bu nasıl bir geri dönüştü?
Cevabıma gülümsedi ve hatta biraz güldü. Jiyan duvara yaslanmayı bırakıp bana doğru yürüdü.
Sanırım muhteşem bir geri dönüş oldu. HAYIR!!
Allah belamı versin! Kaşlarımı çattım.Yüzüstü dönüp kaçmaya, sürünerek uzaklaşmaya çalıştım ama durduruldum.
Jiyan önüme çıktı. Şaşırdım, sırt üstü düştüm.Jiyan ayakta üzerimde duruyordu. Korkmuştum. Hayır, içten içe onun ne yapacağını görmek beni heyecanlandırıyordu.
Jiyan'a bakmak aslında çok heyecan vericiydi ama onun bana yaptığı her şeyi hatırlamak... Dürüst olmak gerekirse, daha kötüsünü yapamazdı.
Jiyan eğilip yanıma oturdu ve yanıma yaslandı. Yüzü yavaş yavaş yüzüme yaklaşıyordu. Farkında olmadan tüm yüzü karşımdaydı. Gözleri o kadar yoğun bir şekilde benimkilere bakıyordu ki. Aramızdaki elektriği hissedebiliyordum. yutkundum. Farkında olmadan gözlerim kapandı.
Nefesini dudaklarımda hissedebiliyordum. Dudaklarımı yaladım. Kaderime razı olmaya hazırdım ama gözlerimi hafifçe açtığımda.
"Bir şey mi bekliyordun?"Gülümseyerek kıkırdadı.
________
Q; en sevdiğiniz şarkıcı kim?
Me; JEON JUNGKOOK, SEKSİ TAVŞANIM 🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.