Jiyan p.o.v
Tanrım, ona dokunmak istiyordum.
Onun güzel vücudu.
Ona dokunamamaya dayanamıyordum.
Ezmir bugün özellikle ateşli görünüyordu çünkü benim tişörtümü giyiyordu. BENİM tişörtüm. Tişört'ü giymese daha da iyi görünürdü.
Bu düşünceyle gülümsemeden edemedim.Soyunma odasına girdim ve Ezmir'in köşesinde somurttuğunu gördüm. İyiki dersi ekmiştim. Artık bu günü Ezmir'le geçirecebilicektim. Bankı tekmelediğini fark ettiğimde gülümsedim.
Off Allah'ım, bu çok sevimliydi. Keşke o çocuğa bir şeyler yapabilseydim! sırıttım. "Bu kesinlikle görülmesi gereken bir manzara ?" Sesim yüzünden gerilen Ezmir'in narin omuzlarına baktım. "Somurtkan, yarı çıplak bir Ezmir."dedim sesimdeki azgın tınıya engel olamamıştım.
Ezmir'e yaklaştım ve nefesi keskinleşti. "Kıpırdama." Sırtı göğsüme değene kadar yaklaşmaya devam ettim. Onun sert tenini tişörtümün üzerinde hissedebiliyordum. Tenimizin neredeyse birbirine değeceğini bilmek bile beni heyecanlandırıyordu.
Avucumu omzuna koydum ve yara izlerinden birinin üzerini elledim. "Ben çok üzgünüm." Sessizce fısıldadım.
"Neden üzgünsün?" Ezmir burukça konuştu.
Başı hafifçe döndü ve gözlerimiz temas kurdu."Her şey için... ve bunun için." Eğildim ve yaranın üzerine hafif bir öpücük kondurdum.
Başımı kaldırdığımda Ezmirin gözleriyle karşılaştım. Gözleri terörle, kafa karışıklığıyla ve biraz da başka bir şeyle doluydu.
Ezmir'in dudaklarına baktım. Onu öpmek istiyordum.
Bilinçaltımda onları yalıyordum. Ezmir'in gözlerine baktım, sonra tekrar dudaklarına döndü bakışlarım. Onu gerçekten öpmek istiyordum. Yaklaştım ve Ezmir'in nefesi düzensizleşti.Tanrım, onu öpmek istiyordum.
*
*____
Q: Kahve mi, köpüklü çay mı?
Me: Türk kahvesinden nefret ederim ama Nescafe 👌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.