Pazartesi sabahıydı ve ben Baran'ı görmek için can atıyordum. Onu kavgamızdan beri görmemiştim. Kavga sayılır mıydı bilmiyorum. Daha çok bana Jiyan'dan uzak durmamı söylüyordu... İç çektim. Her neyse, Baran'ın benden sonsuza kadar kaçabileceği söylenemez. O benim en iyi arkadaşım. En azından hâlâ öyle olduğumuzu umuyorum. Birbirimizden hiç bu kadar uzun süre ayrı kalmamıştık.
Onu bulmak için koridorlara baktım. Ondan hiçbir işaret yoktu. Beden eğitimi sınıfıma doğru yola çıktım. Onu orada görebileceğimi biliyordum. Baran her zaman herkesten önce orada olurdu. Kimsenin onun üstünü değiştiğini görmemesi için fazla erken gelmeyi seviyordu.
Soyunma odasının kapısından geçip dolabına doğru ilerledim. Etrafıma bakındım ve onun üstünü değiştiğini görünce rahat bir nefes aldım. Sonunda onunla konuşabilirdim. Ona doğru koştum ve aniden önünde durdum.
"Baran-" diye bağırdım ama o dolabın kapısını çarparak sözümü kesti. Vay be.
Hafifçe kolunu tuttum, "Baran!" Tekrar bağırdım. Elimi ondan itti.
Birisi kızgındı.Baran başını çevirdi ve hayal kırıklığı içinde bana baktı. "Giyinmeme müsade edermisin?." Sessizce mırıldandı.
Alay ettim. "Cidden mi? Bana söyleyeceğin ilk şey bu mu?" Tekrar kolunu tuttum, bu sefer daha güçlü. "Baran!"
Baran bileğimi kolundan çekip bir ödül gibi havaya kaldırdı. Onun elinden kurtulmaya çalıştım. Güçlü olduğunu biliyordum ama bu kadar güçlü olduğunu düşünmemiştim.
Baran diğer koluma uzandı ve tüm gücünü kullanarak beni soyunma duvarına itti. Bedeniyle beni tuzağa düşürdü.
Bileklerim başımın yanındaydı."EZMİR!" Bu sefer O bağırıyordu. "NEDEN YAPAMAZSIN-" sözünü yarıda kesip durdu ve beni sıkıştıran ellerini serbest bıraktı. Baran başını çevirdi ve göz temasından kaçındı.
"BENİ görmezden gelmeyi bırak." diye Bağırdım. Tişörtünü tutarak yumruk haline getirdim. "Bana bak!"
Baran'ın ağlayacakmış gibi göründüğünü görebiliyordum. "Artık dayanamıyorum!" diye bağırdı birden.
"Neye daha fazla dayanamıyorum?!" Ben de ağlayarak karşılık verdim. "En iyi arkadaşımı özledim!" Tişörtünü kendime doğru çektim. Baran benden iki santim uzaktaydı. Aramızdaki vücut ısısını hissedebiliyordum. Aramızda çok büyük bir gerilim vardı.
Baran ellerini boynumun her iki yanına koydu ve başparmaklarıyla başımı biraz yukarı kaldırdı. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı, nefesini yanaklarımda hissedebiliyordum. Birkaç santim daha yaklaştı ve dudakları dudaklarıma dokundu. Gözünden bir damla yaş aktı.
Hareket etmedim, yapamadım. Beynim çalışmayı bıraktı, ne hissettiğimi bilmiyorum. Sonsuzluk gibi gelen bir süre boyunca orada öylece durdum. Baran'ın tüm duygularını tek bir dokunuşla hissedebiliyordum.
Baran boynumu serbest bıraktı ve ellerini yanına koydu. Ağlayarak bana baktı.
Fısıldayarak. "Üzgünüm." Gözünden bir yaş daha aktı. "Seni seviyorum." dedi aramızda boşluk bırakarak geri çekildi. Aramızdan soğuk rüzgarın estiğini hissedebiliyordum.Bir saniyelik sessizliğin ardından kolumu kaldırıp yanağına götürdüm. Ne kadar sıcak olduğunu hissettim. Baran başını elime çevirdi. Beni ne kadar özlediğini hissedebiliyordum. Elimi serbest bırakıp birkaç santim geriye çektim. Sonra bildiğim şeyi yaptım, ona tokat attım. Gerçekten zordu.
Baran'ın yanaklarının kızardığını, yanaklarının parlak kırmızıya döndüğünü görebiliyorum. Sanki bunu neden yapmışım gibi şaşkın bir şekilde bana baktı. Ağzımı açtım ama hiçbir şey çıkmadı. Kelime yok, ses yok, havadan başka bir şey yok. Geri çekildim ve acısını dindirmeye çalışmasını izledim.
Arkamı dönüp dolabıma doğru yöneldim. Kapıyı açtım ve tişörtümü çıkardım. Dolabımın yanında bir ayna vardı ve kendime baktım. Yüzüm kızarmıştı ve bileklerimde morluklar vardı. Dolabıma döndüm ve orada durdum. Olan her şeyi birbirine bağlamaya çalışıyordum.
Spor tişörtümü giydim ve arkamı döndüm.
Baran beni izliyordu. Hiç düşünmeden aklıma gelen ilk şeyi söyledim.
"NEDEN!" Baran'a bağırmaya başladım. "NEDEN BUNU YAPTIN?" Duygular içimden uçup gidiyordu. Onları durduramadım.Çocuklar odaya giriyordu. Baran'ın yanına gittim ve onu yere ittim.
"SEN!" Tişörtünü yakalayıp katladım ve yüzünü yüzüme yaklaştırdım. "Bunu bana nasıl yaparsın?" Yüzüne tükürürcesine bağırdım ve hiç düşünmeden yüzüne yumruk attım. Ağlamaya başladım. "Sen benim en iyi arkadaşımdın!" Ona tekrar yumruk attım.Çocuklar etrafımızda bir daire oluşturmuş, Baran'ı dövmemi izliyor ve "Dövüş!
Dövüş!" diye bağırıyordu ergen ergen , Baran'a tekrar tekrar yumruk attım. Kendi kendime mırıldanıyordum, "Neden... Bunu neden yaptın.." Baran karşılık vermiyordu. Onu dövmeme izin veriyordu.Öğretmen odaya girdi ve beni Baran'ın üzerinden itmek için koştu. Yere düştüm ama kalkmaya çalıştım. Öğretmen durmamız için bize bağırıyordu. Birkaç sınıf arkadaşım beni engellemeye çalışıyordu. Kendimi Baran'a doğru fırlatıp son bir yumruk daha attım. Baran'ın "Özür dilerim!" diye bağırdığını duyabiliyordum. tekrar ve tekrar.
____
Q: Eğer dünyanın veya evrenin herhangi bir yerine seyahat edebilseydiniz, burası neresi olurdu?
S: Güney Kore, Seul ve Japonya , Tokyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.