Jiyan'ın tişörtü yüzünden

2.6K 126 37
                                    

Jiyan'ın nefesini boynumda hissedebiliyordum. Sıcaktı ve beni geriyordu. Jiyan'ın eli omzumdan indi ve hafifçe kalçama dokundu. "Sorun değil, seni rahat bırakacaklar." Kulağıma fısıldadı ve sıcaklığı beni ürpertti. Eli gevşekçe dolaşıp kıçıma yerleşti. Sıkıca kavradı. Yanlışlıkla küçük bir inilti verdim, bunun nereden geldiğini bilmiyordum ama bunun olmaması gerektiğini biliyordum.

"Jiyan dur." Soğukkanlılığımı yeniden kazanmaya çalıştım ama fena halde başarısız oldum. Eli pantolonumun beline doğru devam etti. Beden eğitimi dersinin ortasındaydık ve o bana bunu yapıyordu! "Jiyan dur." Biraz daha güç kullanarak denedim.
"Ama sen çok tatlısın." Jiyan'ın nefesinin altında zar zor duyulabilecek şekilde fısıldadı. Jiyan'ın eli isteksizce geri çekildi. "Tamam" diye mırıldandı ve alt dudağını büzdü.

Dersin geri kalanında herkesin gözlerinin bana baktığını hissedebiliyordum. Dersin sadece yarısı bitmişti ama kendimi tuhaf hissetmeden edemedim. Herkesin arkasında kalıp kendimi bir köşeye saklamaya çalıştım ama pek işe yaramadı. Jiyan'ın sürekli bakışları buna engel oluyordu. Artık dayanamıyordum! Öğretmenden tuvalet izni istedim ama aslında orayı terk edicektim.

Hızla spor salonundan çıktım ve neredeyse bir fayansa takılıp düşüyordum. Çok telaşlanmıştım. Kafamı tüm bu tuhaf düşüncelerden arındırmam gerekiyordu. Dolabıma doğru yürüdüm ve mümkün olduğu kadar hızlı bir şekilde Jiyan'ın tişörtünü çıkardım.
Onu buruşturdum ve önümdeki bankın üzerine attım. "Aptal Jiyan ve onun aptal tişörtü!" Buruşuk yığına küfrettim. Kollarımı çaprazlayıp bankı tekmeledim.

"Bu kesinlikle görülmesi gereken bir manzara ?" Arkamdan bir ses kıkırdadı.

"Somurtkan, yarı çıplak bir Ezmir."

*
*

____

Q:Snapchat mi Instagram mı?

Me: Instagram fav ama sarmıyor şu sıralar o yüzden Snapchat.

ZORBA | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin