Jiyan'ın kokusu

2.8K 140 41
                                    

Düşüncelerim arasında tişörtümü sıkıyordum. Gitmeli miyim? Tişörtümü ne yapacağım? Başka yok.. Elim yumruk haline geldi. Jiyan'dan ve arkadaşlarının bana çektirdiği eziyetlerden ciddi anlamda nefret ediyordum. Şu an itibariyle onunla işim bitti. Ona dayanamıyorum.

Ancak o zaman, tamamen şanssızlığım yüzünden Jiyan odaya girdi. Orada durdu ve derin bir nefes aldı. Ne olduğunu merak ettim, durun hayır bilmiyorum.. Onu umursamıyorum. Jiyan lavaboya doğru yürüdü ve aynaya baktı; tişört giymediğimi ya da spor tişörtümün ellerimde ıslanmış olduğunu tamamen görmezden geldi. Gerçekten önemli değil.

Birkaç dakika sonra döndü ve onu tuhaf bir şekilde izlediğimi fark etti.
Yüzüm biraz kızardı ve sanki kötü bir şey yaparken yakalanmışım gibi hissediyordum. "Merhaba." diye mırıldandım, elimi biraz kaldırdım , acizliğime ağlayasım gelmişti, oysa daha az önce onunla işimin bittiğini söylemiştim.

Durdu, gözleri vücudumda yukarı aşağı gezindi. Gözlerimiz buluştu ve başı keskin bir şekilde sağa döndü, "Neden tişört giymiyorsun?" Hafifçe kızarmış yüzünü görebiliyordum. "Beni mi kontrol ediyordu?" Mümkün değil. "Burada bekle." Odadan çıkarken söyledi. Psh- Sanki gidecekmişim gibi. Böyle değil en azından.

Bir iki dakika içinde Jiyan elinde bir şeyle geri geldi. Bir parça giysi.
Önümde durdu ve ellerini öne doğru uzattı. "Al- tişörtümü kullanabilirsin."diye mırıldandı. "Sadece bir kez giydim, aslında yedek tişörtüm." Elimi tutup beni gömleğini tutmaya zorladı. "Üzerine giyin"

Garip bir şekilde orada durdum ve tişörtünü tuttum. Jiyan tişörtünü giymem için ısrar etti. Yedek spor tişörtünü kafamdan geçirdim.
Bana bir beden büyüktü. Tişört'ü neredeyse beni boğuyordu. Burnuma götürdüm, ter kokuyordu. "Çok kötü kokuyor." dedim yalandan .

Jiyan'ın yüzü düştü. "Üzgünüm." Boynunu kaşıdı. "Bundan daha iyi, değil mi?" Islak tişörtü işaret etti .

"Bende öyle tahmin ediyorum." İtiraf etmek istemedim ama tişörtünü gerçekten beğendim. Jiyan gibi kokuyordu.

*
*

_____

Q:Mesajlaşmak mı, Facetime mı?

Me: Facetime yapamıyorum çok stresli karşıdaki yerine sürekli kendime bakıyorum 😭

ZORBA | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin