SADECE MUTLULUK

1.4K 71 22
                                    

Ezmir p.o.v

Jiyan acele etmiyordu; tişörtümü çıkarıyordum ve bana dokunuşunu hissetmeye çalışıyordum.Elleri yukarıya doğru gitti ve sonunda istediği kısma ulaşana kadar her bir kısmı okşadı. Boynumun etrafındaki bölgeye dokundu ve benden daha fazla arzu çekti. Dokunulmak için ölüyordum.

Tişörtüm çoktan çıkmıştı ve şimdi sıra ona gelmiş gibi hissediyordum. Talepkar çizgim tükenmeye başlamıştı ama son bir isteğim vardı. "Çıkar şunu." Jiyan'ın tek yapabildiği gülümsemek ve itaatkar bir şekilde bana itaat etmekti. Dudağımı ısırıp utanarak onu inceledim.

Jiyan elleriyle mememe, kalçalarıma heryerime dokundu, bedenimdeki her yeri okşadı. "Çok güzelsin." ağır nefeslerinin arasında fısıldıyordu.

Utangaç bir şekilde bakışlarımı başka tarafa çevirdim, birdenbire tamamen utandım ve her şeyin içime sinmesine izin verdim. O anda, her şey kafama oturduğunda, son birkaç dakikadır neler olduğunu fark ettim. Yaptığıma inanamıyorum. Ne yaptım. Ben liderliği ele aldım! Asla liderliği ele alamam! Kendi inançsızlığımda boğuldum.

Jiyan yanağımı öptü. "Sorun ne?" Endişeyle sordu. Kendimi bebek gibi hissediyordum. Sanki lider olmaktan geri adım atıyormuşum gibi ama elimde değildi. Çok utandım.
Jiyan diğer yanağımı öptü, benden cevap almaya çalıştı ve sürekli sorunumun ne olduğunu sordu.

Bir şey koptu. Doğrusunu söylemek gerekirse neyin yanlış olduğunu bilmiyorum. Neden bu kadar utanmıştım? Liderlik yapmanın nesi yanlış? Her şey harika gidiyordu ve bundan keyif alıyordum. Belki biraz fazla mı geldi?
Belki anın etkisi geçti?
Jiyan yanaklarımı öpüyor, yavaş yavaş dudaklarıma yaklaşıyordu. "Bekle.." boğuldum. Jiyan giderek yaklaşmaya devam ediyordu. Asla durmadı.


"Dur.." Daha yüksek sesle söylemeye çalıştım. Jiyan'ın çılgınca öpüşmesini durdurmak çok zordu. Onu durdurmak için kollarımı hareket ettirmeye çalıştım ama yapmadı. "Dur!" diye bağırdım. Onu kendimden uzaklaştırmak için elimden gelen her şeyi kullandım. Artık aramızda biraz mesafe vardı.

Jiyan rahatlamak yerine incinmiş görünüyordu.
Gerçekten acıdı. "Ne oldu?" Endişeyle sordu, başparmakları birbiriyle oynuyordu. Şok olmuş görünüyordu. O kadar şaşırmıştı ki benden uzaklaştı ve odanın karşı tarafında durdu. "Sen.." Durdu, derin bir nefes aldı, neredeyse titriyordu. "Şimdi benden nefret mi ediyorsun?" Jiyan ağlayacakmış gibi görünüyordu. Her şeyin yolunda gitmesi için ne yapacağımı bilmiyordum.

"Ne..?" Dikkatlice sordum. "Hayır. Ben" Ayağa kalktım ve yavaşça topallayarak ona doğru yürüdüm. Tam önünde durup ellerine uzandım. "Senden nefret etmiyorum." Güven verici bir gülümseme sunmaya çalıştım.

"Peki neden durdun.?" Jiyan sızlandı, kendini terk edilmiş hissediyordu. Somurttuğunu görememem için başını yana çevirdi. Oldukça tatlı görünüyordu ama üzgün bir şekilde.

"Ben öyle demek istemedim.." Başını benimkine doğru çevirmeye çalıştım. "Henüz erken." Gözlerimiz birbirine kenetlendi, o benimkinden daha çok acı çekiyordu.

"Ne demek istiyorsun?" Şaşkınlıkla sordu. "Henüz erken mi." Jiyan her zamankinden daha talepkar bir şekilde sordu.
"Bu öylece olmuyor." Dedim, vücudu yaklaşıyor ve sesi daha öfkeli çıkıyordu.
Jiyan bileklerimi güçlü bir şekilde yakaladı, bakışları koyulaşıyordu ve pek de iyi bir karanlık değildi.


Bileklerimi kavrayışı her geçen saniye daha da sıkılaşıyordu ama Jiyan beni korkutmaya başlayıncaya kadar hiçbir şey söylemeye cesaret edemedim. "Acıtıyor." Onu daha fazla üzmemeye çalışarak, nefesimin altından mırıldandım.

Ne yaptığını anlayınca anında Bileklerimi bıraktı. Jiyan'ın gözleri aydınlandı ve daha üzgün görünüyordu. "Ben çok üzgünüm." Yalvardı. "Ne yaptığımı anlamadım." Bol bol özür diliyordu.

"Sorun değil, şimdi anladın." Bileklerimi ovuşturdum. "Henüz erken."

___________
  

Q: kaç kilosunuz?

Me : 53 ☠️ sadece su içsem bile kilo alıyorum o yüzden şu sıralar diyetteyim😭

ZORBA | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin