Jiyan'ı öpmek pt1

2.7K 127 32
                                    

"Beni öp, ben de seni bırakayım." Jiyan daha sıkı tutarken mırıldandı.

"İyi!" diye bağırdım. Vücut ısımız başımı döndürüyordu.

Jiyan beni bıraktı ve ben de hızla ona döndüm, ona dönmemle beni dolaplara itip bedenini bana yaslanması bir oldu.
Yüzlerimiz santimlerce uzaklıktaydı. Yüzüm kızardı. "Bundan kaçış yok." dedi ve gülümsedi ,nefesini yüzümde hissetmek her saniye beni gererken yutkundum.

İnledim ve içimden ağladım. Kendimi hazırlamak için derin bir nefes aldım. Yaklaştım ve hafifçe dudaklarını öptüm.
"İşte! İşte öptüm! Şimdi bırak beni!" Kollarını tuttum ama hareket etmedi.

Jiyan içini çekti. "Bu bir öpücük değil, bu sadece dudak teması." Derin bir nefes aldı ve nefes verdi. "Gel sana bunun nasıl yapıldığını göstereyim"

Jiyan belimi sertçe yakaladı. Bizi dolaptan ayırıp duvara itti.
Vücudumuz birbirine değiyordu. Her şeyi hissedebiliyordum ve eminim o da hissedebiliyordu.

Jiyan'ın kafası eğildi ve gözleri benimkilere dikildi. Bakışları çok güçlüydü. Parlak kırmızı dudaklarına baktım, yavaş yavaş alçalıp benimkine yaklaşıyorlardı sonunda dudakları dudaklarımı bulunca inlememe engel olamadım. Sert ve sertti, onun tüm duygularıyla doluydu. Onun boğuk inlemelerini duyabiliyordum. Elleri beni olduğum yere kilitlemek için kafama gitti. Bu yüzden hareket edemiyordum. Saçlarımı çekiştirdi.

"Öp beni geri." dedi nefes nefese. Boynumu öpüp emdi. "Beni geri öpmeni istiyorum."

*
*
_____

Q;Ezbere bildiğiniz en komik fıkra nedir?

Me:Bir gün Temel çift görüyormuş, Dursun'da tek gözünü kapatsana, demiş.

ZORBA | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin