Pazartesi geldi ve ben bunun her dakikasından korktum, çoğunlukla da Jiyan'ın aptal ve aptal yardakçılarından oluşan kızgın klanı yüzünden. Bir şeyi kendisi yapmak yerine aptal "arkadaşlarından" birine bunu kendisi için yapmasını söylerdi, onlar temelde köpektiler. Arkadaşlarından birinin Jiyan'a havlamasını düşününce gülümsemeden edemedim.
"Neye gülüyorsun aptal?" Jiyan'ın yardakçılarından biri ben daha hiç bir şey farkedemeden kafamı yakındaki dolaplardan birine vurarak konuştu. Kafamın ve dolabın birleştiğini hissedebiliyordum, sanırım kafamda bir göçük kalmış olabilir.
"H-hiçbir şey, yemin ederim." dedim, çatallaşmış sesimi duyan çocuğun arkadaşları bana alayla baktı onları görmezden gelmeye çalışarak zonklayan başımla zar zor ayağa kalkıp kaçmaya çalıştım. Ne yazık ki kaçmayı başaramadım ve sertçe dolapların üzerine fırlatıldım. Çocuk yüzüme yumruk attı, sonrası için morarmış bir iz ve muhtemelen kanlı bir dudak bıraktı. Beni yere fırlattı ve durmadan tekme atmaya başladı sadece acı içinde kıvrandım ve gözlerimden akan aciz gözyaşlarımı görmesinler diye başımı sakladım.
Özellikle son dönemdeki dayakların biraz durması nedeniyle bunun her zamankinden daha acı verici olduğunu düşündüm. Dayaklar uzun sürmedi çünkü hükümdar Jiyan tarafından dayak kesildi.
"Bu yeterli." Beni görünce yüzü gerildi. Muhtemelen her tarafım kanıyordu ve vücudumun her yerinde morluk izleri vardı. "Onu bırak" Onun yardakçısı başka bir söz söylemeden gitti.
Jiyan sadece bir saniyeliğine geride kaldı, yüzü öfkeden endişeye dönüştü.
Jiyan endişeli mi görünüyordu? Belki benim görünüşümden dolayı biraz endişelenmiş olabilir.*
*________
Q: En sevdiğiniz hayvan hangisi?
C: Benimki köpek çok seviyorum ama kedim var 😞💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
Aktuelle Literatur[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.