"Tamam, sen kazandın." Jiyan'ın kaslı ellerini üzerimden ittim. " Şimdi aşağıya in, birazdan aşağıda olacağım." Onu koridorun aşağısındaki merdivenlere doğru yönlendirdim. Baran'la beni rahat bırakmasını rica ettim .Baran konusunun kapanması gerekiyordu.
Baran'ın odasına doğru yürüdüm ve kapısının önünde durdum. Jiyan bana sanki ölümüme doğru ilerleyen avıymışım gibi baktı.
Onun bakışlarından biraz korktum sonra derin bir nefes aldım,. "Sadece bana güven, tamam mı?" diye sordum , Jiyan bir süre daha yüzüme baktıktan sonra başını sallayıp merdivenlerden aşağı indi. Baran'ın kapısını kibarca çaldım.
Bir kez, sonra iki kez. Her ihtimale karşı biraz geri çekildim."Defol!" Baran kapının arkasından bağırdı.
Kapı kolunu tuttum ve çevirerek açmaya çalıştım. Kilitliydi. Tekrar kapıyı çaldım. "Baran! Kapıyı aç!" Kolu tekrar çevirdim, bu sefer daha çılgınca.
"HAYIR!" Baran beni dışlamaya kararlıydı.
"Eğer bu kapıyı açmazsan, Jiyan'a kapıyı kırmasını söylerim!" Ben de ona bağırdım.
Ellerimi kalçalarıma koydum, açıkça hayal kırıklığına uğradım.Bu onu korkutmuştu, kapının diğer tarafında ayak sesini duydum, sonra da birkaç bükülme duydum.
Kapı hızla açıldığında kırmızı yüzlü Baran ortaya çıktı. "NE?" acı içinde ağladı. "Benden ne istiyorsun?"
Anında suçluluk yüzümü doldurdu. "Üzgünüm." Özür diledim. Onu rahatsız etmemeliydim.
Baran'ın yanından geçip odasına girdim ve kapıyı arkamızdan kapattım.
Jiyan'ın her ihtimale karşı içeri damlasını istemedim. Baran'ın yanına gittim ve elini tuttum.
Bir dakika kadar tuttum ve parmaklarımızı birbirine kilitledim. "Biliyor musun..." dedim kırmızı gözlerine bakarak.Diğer elimle bileklerinden ön koluna kadar uzanan ve sonunda omzuna ulaşan damarı hassas bir şekilde takip ettim ve boynuna kadar devam ettim. Boynunu avuçlayıp yavaşça kulağını okşadım. Baran elime doğru eğildi. "Sen Benimsin." Ona yavaşça söyledim.
Baran aniden bana baktı. Elimi yanağına götürüp gözyaşlarını sildim. "Sen her zaman benimdin." Baran bir an için ağlamayı bırakıp bana baktı ve derin bir kafa karışıklığı ve hafif bir merakla başını eğdi.
Baran'ın yüzünde gezindi parmaklarım, yıllardır arkadaşım olan çocuğun her yerini hissedebiliyordum. "Bu sadece farklı." Ona baktım.
Baran dudaklarını yüzünde gezinen ellerime bastırdı ve hafifçe öptü. "Sen de benimsin." Ben tatlı bir şekilde gülümsedim, Baran da dişlerini göstererek gülümsedi.Baran gülümsemeyi bıraktı, tekrar elimi öptü ve geri çekilmeye başladı. Elini yüzüme koydu ve her yarığı nazikçe hissetti. Parmakları dudaklarımda, yanaklarımda, kulaklarımda ve boynumda gezindi.
"Üzgünüm." dedim. Baran sanki bu anın tadını çıkarıyormuş gibi beni susturdu. "Seninle olmak istiyorum ama senin düşündüğün şekilde değil , sen benim sadece arkadaşım olabilirsin fazlası değil." dedim ve geriye doğru bir adım atıp kapıya çarptım. "Ben çok üzgünüm evet sen benimsin ama sadece bir arkadaş olarak." Gülümsemeye çalıştım ama başaramadım. Gözyaşları yüzüme düştü. Aşağıya baktım, Baran'la yüzleşmekten korkuyordum.
Baran'ın ayak seslerinin bana yaklaştığını duyabiliyordum. Biraz yukarıya baktığımda kaldırılmış bir kolun doğrudan bana doğru geldiğini gördüm. Bana vuracağından korktuğum için ürktüm. Baran sanki beni teselli ediyormuş gibi elini omzuma koydu. "Sorun değil." diye mırıldandı.
"Asla işe yaramayacağını biliyordum.." omzumu sertçe sıktı, acısının bir kısmını hissetmeme izin verdi.Birkaç saniye omzumu ovuşturdu ve bıraktı. "Biraz zamana ihtiyacım olacak ama içimde bitireceğim , bundan emin olabilirsin Ezmir."dedi ve derin bir nefes alıp başını kaldırdı ve parçalanmış gururuna tutunmaya çalıştı. Baran gülümsemeye çalıştı. "İyiyim. İyi olacağım." Omzumu bırakıp geri çekildi. Masasına doğru yürüdü ve orada durdu. Bana gülümsedi ama yanaklarından gözyaşları süzülüyordu.Arkamı dönüp kapıyı yavaşça kapattım ve Baran'ı odasında yalnız bıraktım. Yere kayarak dizlerime sarıldım.
Birkaç dakika sessizce düşündükten sonra yavaşça ayağa kalktım ve merdivenlerden aşağı indim. Yolun yarısına geldiğimde Jiyan'ın bir aşağı bir yukarı yürüdüğünü, tırnaklarını kemirdiğini gördüm. Sürekli bir şeyler mırıldanıyordu. Bir süre orada durup onu izledim. Ne kadar uzun olduğunu hiç fark etmemiştim. Etrafta dolaşırken uzun adımlar attı. Sonunda etrafına baktığında ve beni gördüğünde vücuduna hayran kaldım.
Jiyan bana doğru koşup merdivenlerden yukarı çıkarken şaşırmış bir yüz ifadesi vardı. Kollarımı kaldırıp bedenimi inceledi. Beni kendine çevirdi, "İyi misin?" Endişeli bir şekilde sordu. Yanlış bir şey arayarak beni taramaya devam ediyordu. "Sana zarar verdi mi?"
Jiyan'ın omuzlarından tuttum ve onu yerinde tutmaya çalıştım. Bir süre etrafta kıvrandı. "İyiyim." Dediğimde hareket etmeyi bırakıp bana baktı. Gözlerinin içine baktım ve "iyiyim" dedim. En iyi güven verici gülümsememi denedim. Jiyan buna tam anlamıyla inanmıyordu ama cevabımı kabul etti.
Jiyan yolumdan çekilip elimi tuttu ve merdivenlerden aşağı indik. Kanepeye doğru yürüdü ve oturdu. Yanındaki koltuğa hafifçe vurarak yanına oturmamı işaret etti. İç çektim ve yavaş yavaş yanına oturdum. Jiyan başparmağını sakinleştirici bir hareketle elimin üzerinde gezdirdi. Beni gerçekten sakinleştiriyordu. "Teşekkür ederim." Jiyan mırıldandı. Bedenime yaklaşıyordu. Bana bakmak için başını çevirdi. Gözlerimin içine bakıp "Seni gerçekten seviyorum." dedi. Kollarını bedenime doladı ve bana sımsıkı sarıldı.
Boynumu hafifçe öpüp "Seni seviyorum." diye Kulağıma fısıldadı.Midemde kelebekler uçuştuğunu hissediyordum bu duyguyu bana yaşatan tek kişiydi, "Ben de." diye fısıldadım. Jiyan geri çekilip varlığımı sorguladı, "Ne dedin ne dedin?" diye sordu büyümüş gözlerle. Şakacı bir şekilde gülümsedim ve dudaklarına baktım sonra gözlerine, sonra tekrar dudaklarına baktım. "Seni seviyorum."diye fısıldadım nefesimi dudaklarına vererek.
Jiyan birden beni kendine çekip dudaklarıma kapandı ve saatlerce orda öylece öpüştük.
_____
Q: Kitabın tamamında en sevdiğiniz kısım hangisiydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.