Jiyan p.o.v"isteğin benim için emirdir." Ezmir bana gülümsedi ve beni öptü.
O kadar sevindim ki mutluluğumu gizleyemedim.
Bir süre öpüştük, sonra uzaklaştı. Temas eksikliği nedeniyle kaşlarımı çattım.
"Geri dön.." diye fısıldadım, gözlerim açık bakarken.Ezmir öpüşmek yerine bana bakıyordu.
Şeytanca. Bu çok tuhaftı, genellikle bu suratı yapan ben oluyordum?. Bunu bir anlığına düşünmek zorunda kaldım ama bunun yerine ona şaşkın bir bakış attım. Onun şeytani bakışına uymaya çalıştım ama fena halde başarısız oldum.Ezmir'in şeytani gülümsemesi bana yaklaştıkça derinleşti. Yavaşça bacağıma dokundu. Sinirlenmeye başlamıştım. Hiçbir zaman inisiyatif kullanmadı. İlk adımı atan her zaman ben oldum.
Ezmir yaklaşmaya devam etti. Eli tişörtümün üzerinden yavaşça yukarıya doğru gitti ve omzumda durdu.
Kafam o kadar karışıktı ve hafifçe tahrik olmuştum ki nasıl davranacağımı ya da hissedeceğimi bilmiyordum.
Parmağıyla omzumu yukarı aşağı okşuyordu. "Yapmalı mıyım?" diye mırıldanıyor kendi kendine konuşuyordu . "Yapmamalı mıyım..?"
Ben de hareketsiz durdum ve kendimi tamamen Ezmir'e bıraktım .
Ezmir p.o.v
Sadece parmağımla kolunu yavaşça yukarı aşağı okşuyordum. İçimden ve dışımdan bir şey yapıp yapmamayı tartışıyordum.
Daha sert bastırdım ve okşadığım alanı genişlettim. Devam ettim. Omzunu, üst kolunu, dirseğini, alt kolunu okşadım ve sonunda bileğinde durdum.
Gerginlik artıyordu. Güçlü bir şekilde bileğinden tutup onu kucağıma çektim. Jiyan daha önce hiç duymadığım bir ses çıkardı, neredeyse önceki sese benziyordu, ciyaklamaya benziyordu.
"Vay be!" Jiyan kendini benim kucağıma yerleştirirken nefesi kesildi.
Jiyan kesinlikle kucağımda rahattı. Her şeyi, özellikle de pantolonunda olanları hissedebiliyordum.
Göz teması kurdum ve heyecan gibi görünen bir şeyle titredi. Cesaretle başımı yaklaştırıp boynuna üfledim.
Gülümsedim ve boynunu öpmek için aşağı indim.
Dilimi yalamak ve hafifçe ısırmak için kullandım. Tehlikeli bir şey yapıyordum.Jiyan'a bir işaret veriyordum, herkesin onun kaçırıldığını bilmesini sağlıyordum. Herkese onun benim olduğunu bildiriyordum.
Boynunu öpmeye devam ettim ve yavaş yavaş çenesine doğru ilerledim. Öpücüklerin arasında birkaç kez daha ısırdım, her biri giderek daha da zorlaşıyordu. Jiyan'ın bunu hissettiğini ve bundan keyif aldığını biliyordum çünkü onun hiç kimseye benzemeyen bir şekilde inlediğini duyabiliyordum.
Jiyan kalçalarını hareket ettirerek kucağımda sürtünmeye başladı ve mümkün olduğu kadar yaklaşmaya çalıştı.
"Ezmir.." Yüksek sesle inledi. "Sana ihtiyacım var...
Çok kötüyüm." Daha hızlı sürtündü.Tamamen aklımı kaçırmıştım. Hoşlandığım adam benden hoşlandığını itiraf etti ve şimdi birbirimizle sevişiyoruz. O kadar tahrik oldum ki, canım acıdı.
Jiyan'ın eli saçlarımdan omuzlarıma ve en sonunda da kalçalarıma doğru kaydı. Parmaklarını tişörtümün altına soktu ve tenimi okşadı, hissedebildiği her şeyi ve her şeyi hissetti.
Dudaklarının kenarını öptüm ama Jiyan artık bunu istemiyordu. Saçlarımı tuttu ve kafamı geri çekerek dudaklarıma yapıştı ardından dilini boğazıma doğru itti. İkimiz de inliyorduk.
________
Q; Boyunuz kaç? :D?
Me; Ben 1'75 💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.