Ezmir p.o.v
Bir şey mi bekliyordum? Gözlerimi hafifçe açtım. Jiyan'ın yüzü karşımdaydı.
Gözleri büyüleyiciydi. Neden bu kadar ateşliydi?"HAYIR." Somurtarak kollarımı çaprazladım.
"Emin misin?" Jiyan döndü ve beni yere itti. Yutkundum, şimdi yerde yatıyordum.
Jiyan bacakları kalçalarıma gelecek şekilde üzerime tırmandı. Ağırlığı beni yere yapıştırıyordu ve bir santim bile hareket edemiyordum."Bırak beni." Karnımın üstüne oturan canavardan zar zor nefes alabiliyorken tısladım. Kıpırdandım ve onu yavaş yavaş itmeye çalıştım. Sağ elimi kullanarak göğsüne koydum. İçimdeki gücü çağırdım ama şansım yaver gitmedi. Jiyan bu fırsatı elimi yakalamak için kullandı. Elimi tutan eli daha da sıkılaştı ve beni öne doğru çekti. Ona daha yakın.
"Seni aptal çocuk." Jiyan başını sallayıp güldü. "Asla öğrenemeyeceksin değil mi?"
Bundan sonra söyleyeceği şeyden korkarak kıvrandım ve uzaklaşmaya çalıştım ama o bileklerimi daha sıkı kavradı. Acımaya başlamıştı.
İki elimi de yakalayıp başımın üzerine kaldırdı."Neyi öğreneceğim?" Boğuldum, vücudum kasıldı. Aramızdaki hava gittikçe yoğunlaşıyor ve ben yavaş yavaş daha da ısınıyor ve rahatsız oluyordum ama yine de biraz heycanlanmıştım. Bu normal mi?
Yarım saniye transtan çıkmama yetti. Jiyan tüm ağırlığını üzerime bırakmamıştı , onu hissedebiliyordum ama ne kadar ağır olduğunu hissedemiyordum. Kalbinin atışını hissedebiliyorum ve çok hızlıydı. Yüzü boynumla aynı hizadaydı ve Jiyan'ın nefesinin saçlarımı gıdıkladığını hissedebiliyordum. Ufacık bir hava üfledi ve tüm vücudum zevkle ürperdi. Vücudum o zaman mutlu değilse de şimdi mutluydu.
Jiyan nefes nefese fısıldadı "Öğrenmeni istiyorum..." Durdu ve duruma daha dramatik bir etki kattı. Elleri ellerimi bıraktı ve belime doğru ilerledi. Pantolonumun giderek daraldığını hissedebiliyordum. Bana zar zor dokunuyordu ama yine de bu kadar heyecanlanıyordum. Belime ulaştı ve hafifçe çekti.
Tamamen dondum, felç oldum. Duyularım zirvedeydi. Yaptığı her dokunuşu, aldığı her nefesi hissediyordum. Farkında olmadan dokunuşuna tepki verdim. Boynumun kenarını öptü.
Artık ne hissettiğimi kontrol edemiyordum.
"Jiyan" diye inledim. Yüksek sesle. Jiyan boynuma öpücükler yağdırmaya devam etti. Uzun olanlar, kısa olanlar. Her birini hissettim.Jiyan'ın elleri vücudumun her yerinde geziniyordu. Her köşeyi ve bucağı hissetmek.
Sanki bir daha asla olmayacakmış gibi nasıl bir his olduğunu ezberlemek.Öpüşmenin arasında inliyor. "İstiyorum..Senin. Öğrenmeni istiyorum" Öpücükleri yavaşlayarak duruyordu. Boynum çıplak hissetmeye başlıyordu. Başını kaldırdı ve gözlerimin içine baktı. Derinden. Bir anda duymak istediğim tek şeyi söyledi.
"Seni ne kadar çok istediğimi"
"Sana ne kadar ihtiyacım olduğunu."
"Seni ne kadar çok sevdiğimi..."_________
Q: En sevdiğiniz isim ne
Me: Asra, Efla, Heval
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Okul zorbasının günlük dayaklarından kaçınmaya çalışmak zor olabilir. Peki ya okulun zorbası sana aşık olursa ne olur?Bölümler kısadır.