— Ce? Răsufla iritat Hoseok, oprindu-se din a aranj saci si cutiile în subsolul clădiri și-l privi câteva clipe.
Subsolul fiind creat din mule tuneluri cu tavan inalt și încăperi spațioase, prafuite și întunecate cu uși de fier, groase.
— Nimic. Ridică Yoongi din umerii, privind prin jur. Hoseok a aprins doar câteva torțe în jurul lor, creând umbre dansatoare care se pierdeau în adâncimea întunecată a încăperi.
— Ce te tot uiți la mine pe furis? Zise și așeza o cutie de lemn deasupra alteia. Dacă ai ceva de întrebat, spune.
Yoongi își ronțăi câteva clipe buza de jos, care și așa era inflamată din cauza mușcături demonului.
Dacă l-ar întreaba, se va enerva... din nou și-a plimbat pe furis privirea spre el și tresărit când îi întâlni ochii.
— Spune o dată Yoongi, nu mă enerva.
— Oricum o să te enervezi.. murmură cu jumătate de gură.
Hoseok vru să râdă, dar se abținu.
— Doar întreabă o dată ce ai de întreabat.
— Pai în cartea ta scria că cauți pe cineva.. spuse slab, precaut. Si nu părea deloc că e despre vre-o răzbunare... si mi sa părut ciudat că te-ai enervat când ți-am citiți cartea, si după mai sărutat ca si cum ai fii vrut să-mi distragi atenția de la ce am descoperit, adică poate o fostă relație sau ceva asemănător...
Hoseok a continuat să-l privească încruntat, apoi a oftat dându-şi seama cam pe unde ii umbla mintea si posibilele ipoteze din capul său.
—Nu practic genul asta de jocuri umane. Ale sale erau multe mai sadice dar nu asta era important acum. Nu e vorba despre vre-o relație sau interes romantic. Spuse și, oftând când ii vazu chipul anxios neschimbat, a decis să continue. E vorba de maestrul meu.
— Maestrul tau? Întreabă nesigur.
— Da? Își ridică o sprânceană curios de precauția din ochii săi.
— Ai avut maestru? Pentru ce?
— El ma învățat magia focului, ți-am mai spus, sunt un demon al coșmarurilor, nu era priceput și la foc.
Yoongi sa dezumflat ca un balon umflat până la refuz, postura sa devenind mult mai relaxată.
— Si de ce a plecat?
Hoseok la privit câteva clipe, având o dezbatere mintala în continua sau nu discuția cu el.
— Nu a plecat, a dispărut brusc. Spuse si începu din nou să aseze cutiil una peste alta, întors cu spatele la el, am tot încercat să găseasc măcar un indiciu unde ar putea fii. Am studiat mai multe genuri de magie și diverse ritualuri de localizare, dar nimic nu a dat nici-un rezultat. Pur și simplu a dispărut. Facu o mică pauză, gândindu-se ca oricum a spus multe, ce ar merge prost dacă ar spune tot? Personal, cred ca un magcian la capturat și nu pot să ii dau se urmă pentru că are ceva vrajă de protecție foarte puternică care ii sterge urmele. Sa întors cu fața spre el, privindu-i ochii gânditori.
— De accea ai făcut un pact cu mine... ai spus atunci că magia mea e ca a unui familiar pisică.
Hoseok a stat câteva clipe în liniște. Spera că Yoongi nu se simte într-un fel sau altul rănit sau trădat.
— Da, dar asa a fost la început-
— Poate ar trebui să încerc niste vraji pe care le-ai încercat și tu! Vorbi peste el, entuziasmat. Unde e cartea? Vreau să încerc--