🌼 12 🌼

93 22 13
                                    

Yoongi medita în curtea din spate.

Singur.

Sau cel puțin asta spera Hoseok ca face. Stând rezemat de rama geamului din bucătărie, demonul își arunca când și când ochii spre el.

Se simțea foarte ciudat. Vroia să ii propună magicianului schimbarea în pact, dar avea rețineri cum nu a m-ai avut.

Până acum, indiferent de magicianul cu care avea făcut un pact, schimba termeni, daca asa cerea situația, fara nici-o problemă.

Ori ii accepta condițiile, ori puteau merge naibii. Nu îl interesa.

Dar să spună ceva care să-l irite pe Yoongi? I se zbarlea pielea doar gândindu-se.

A oftat, coborându-și privirea spre scrisoarea trimisă de supușii săi.

Min Yohan. Asa se numea tatăl lui Yoongi. Ultima dată, înainte să fie ucis, a lucrat la un ritual cu un alt magician, dar nu a apucat să-l termine. În manuscripte scria și despre faptul că magia unui demon pe nume Akuma plutea slab prin energiile lor, dar demonul era de negăsit.

Celălat magician se numea Oliver Mackerter, se zvonea ca trăiește întrunind apartament în miezul unui oras populat. Si-a facut coneiuni cu multi oamenii, pentru protectie, banuia Hoseok. Daca ar fii dispărut brusc, persoanele cu care sa împrietenit l-ar fii căutat, riscând sa afle despre lumea vrăjitorilor, ceea ce era interzis. Consiliul nu va ierta o asmenea faptă.

Doi magiciani și un demon...

Hoseok își ridică privirea spre Yoongi, verificând daca încă meditează apoi reveni la scrisoare. Va trebui să o ascundă de ochii magicianului.

Yohan a fost găsit mort în casă, fara nici-o urma de violenta pe trup. Ochii ii erau întorși în cap, de sub pleoape sângera și limba ii era despicată în două.

De ce?

Nu au găsit motivul, cazul a fost închis din lipsă de informați.

Demoni nu ucideau astfel... da, fiecare avea o chestie aparte, distinctiva pentru a-și proclama uciderea, dar Hoseok nu întâlnise ceva asemănător pana acum. Probabilitatea ca Akuma sa fii fost făptașul era slaba.

Demonul își scărpină bărbia absent, Încruntându-se la scrisoare. De ce ceilalți doi erau încă în viață?

Nu ar strica sa ii de-a o vizită acelui Oliver. Poate va scoate ceva din el, prin metodele sale...

Scrisoarea din mâna demonului se transformă în flăcări, privirea sa revenind la magicianul din curte.

Nu la mințit... Hoseok își simți umerii relaxandu-se. Yoongi nu era un prefăcut care vroia să obțină ceva de la el, cum banuise el la început.

Demonul își ridică mâna, deschizând geamul încet. O rafală de aer umed ii învălui nasul.

Mirosul de după ploaie, cu parfumul florilor ude.

- Yoongi. Își ridică puțin vocea pentru a se face auzit. Magicianul își deschise ochii, întorcându-si chipul spre el. Vrei ciocolată?

Într-o secundă magicianul se ridică de la sol și porni spre ușa.

Demonul a lăsat geamul deschis, permițând aerului să schimbe mirosul din bucătărie și se apropie de dulap, deschizând usiță de lemn.

Avea ciocolatile primite cadou de la magiciani cu care avea pacte. Nu sa atins de ele, de obicei le arunca dar acum i se făcuse poftă pe ceva dulce.

- Cum a fost meditația? Întreabă auzind pași usori ai magicianului apropiindu-se de el.

- Um... a fost ciudat.. spuse așezându-se pe scaun, privind brațele demonului punând m-ai multe cutii de ciocolată pe tejghea.

- Ciudat? Repetă închizând usa dulapului. Ce fel de ciudat?

- Am făcut ce mi-ai spus, am stat cu coloana dreaptă, m-am concentrat pe respirație, dar m-am gândit la Taehyung și am simțit ceva care ma prins brusc din spate, și nu am m-ai putut să ma concentrez la respirație... că m-am speriat puțin.. mărturisi privind cutiile de ciocolată pe cate demonul le împinse în fata sa.

- Te-a prins brusc din spate? Se încruntă desfăcând o cutie, plină bilute m-ai micuțe de ciocolată invelite în staniol.

- Da.. gen.. Yoongi oftă căutându-si cuvintele, luând un pachetel de ciocolată în mâna. Ca si cum te-ar ataca ceva, înțelegi? Demonul își băga-se o biluță de ciocolată în gură, aprobând din cap. A fost straniu.. murmură ducându-si absent mâna pe umăr.

- Ai simțit fizic?

Yoongi își desfăcu ciocolatăz, ridicându-și provirea spre a demonului. Nu a simțit fizic ca la prins ceva, dar a simțit într-un fel ciudat. M-ai mult sentimentul acela când esti pe cale să fii prins.

- Într-un fel.. cred.. murmură coborându-și privirea la ciocolata sa, muscând m-ai apoi din ea. Era amară, cu arome de mentă. A învelit-o rapid înapoi si a pus-o pe masa, luând o biluță din cutia demonului.

- Aia a fost protecția lui Taehyung. Magicianul își ridică rapid privirea spre el. Ai încercat să întri în energia lui asa ca te-a avertizat.

- Dar-- n-am făcut nimic.

- Când meditezi, energia ta se răspândește, se conectează cu natura, cu lumea, , sau în cazul tău, cu Taehyung. La el te-ai gândit, de accea emergia ta sa canalizat spre el. Demonul mototoli ambalajul în pumn, luând altă ciocolată. De accea ți-am spus, protecția e importanta, e cea m-ai importantă.

- A încărcat să ma atace? Șopti socat făcând demonul sa horcăie amuzat.

- Tu ai atacat primul. Ai încercat sa ii întri în energie.

- Da dar nu am vrut, a fost din greșeală! Se apară rapid, punându-și ciocolată între buze.

- Protecția nu știe asta, e acolo să pastreze alte energii la distanță.

Yoongi se încruntă, mutându-si biluta de ciocolată cu gust de lavandă în obraz.

- Nu e corect. Murmură îmbufnat. Atunci cum pot alții magicieni să treaca prin protecții?

- Depinde cât de puternică e magia fiecăruia. E ca un zid de sticlă. Unii îl lovesc cu o până, altii cu un baț, altii cu un baros. Depinde de fiecare în parte cat de gros e zidul de sticlă, sau cu ce încearcă să-l spargă.

- Pai și eu?.. ce fel de protecție am eu? Niciodată nu la atacat cineva, sau ce-l puțin nu a simțit.

- Protecția ta-- demonul se încruntă privind magicianul. Prima dată când ai venit aici era ca si coaja de ou, foarte usor de spart. Ar trebui să-ți m-ai fac un sigiliu de protecție.

Pentru că celălat a fost unul foarte slab. La făcut crezând că nu ii va m-ai păsa de el după un timp. A fost un sigiliu temporar.

Demonul sa îndepărtat, dispărând prin rama uși spre sufragerie, lăsând magicianul cu un singur gând în cap.

Testosteron.

Hoseok era un munte de testosteron.

Mușchi spatelui proeminenți, brațe străbătute de vene, tenul de un bronz auriu. Buzele pline, cărnoase, voce adâncă, guturală.

....

Și vroia sa ii faca lui sigiliu de protecție. Ceva se încălzea în interiorul său gândindu-se că demonului ii pasa de siguranță sa.

🪷 Parfum de flori 🪷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum