🌺 43 🌺

95 33 5
                                    

Apa functiona,  dar curentul nu. Aparent, după spusele lui Kaju, a văzut elful făcând ceva pe ascuns în subsol, apoi el nu a mai putit repara firele de curent.

Yoongi la auzit pe Hoseok rastindu-se la el, ceva cu haine? Ca ii da hainele daca nu repară ce a stricat, sau ceva de genul, apoi a aflat de la Remus că însemna concediere în lumea elfilor.

Acum, erau din nou toți in bucătărie. Namjoon si Jungkook au fost la cumpărături,  aparent casa lui Hoseok,  sau conacul, sau ce era clădirea asta, era într-un oraș de muritorii, camuflat cu sute de vraji de protecție.

Câteva cutii de pizza erau întinse pe masa lungă și masivă de lemn, acum mult mai curată pentru ca Daiana a avut o criză de nervi legat de mizeria si a folosit puțină magie sa facă curățenie, iar Sunny, elful a avut o criză de nervi începând sa tipe si sa jignească, spunând ca pângăreste magia stăpânului si stapanei ei, si a oprit-o.

Yoongi nu a știut dacă să plângă sau să râdă.

După ce au mâncat bine, conduși de Sunny și bombănitul său ursuz, sau retras în dormitoare separate. Yoongi se culcuși rapid sub pături, simțindu-se epuizat. Vântul încă vuia afară, dar ploaia cădea mai liniștit. Răcoarea nopți îl îmbia spre un somn dulce, relaxant. Patul era atât de pufos și moale, parcă dormea pe un norișor călduț.

Adormi în câteva minute, dar se trezi buimac când auzi ușa deschizându-se.

— Sunt eu.. șopti Serena închizând usa.

Yoongi sa ridicat în fund, privindu-si mama cum se apropia, ținând o lumânare în mâna. Parul ei negru si lung era adunat într-un coc dezordonat în mijlocul capului, dar purta aceleasi haine inconfortabilă, de lucru. Cămașă ii era desfăcută la primul nasture, si nu ii mai era perfect așezată în talia pantalonilor, era scoasă și șifonată.

Femeia sa asezat pe marginea patului, punând lumânarea pe noptieră. Yoongi înghiți în sec, respirând anxios, dar se liniști rapid când Serena îi cuprins obrazul cu palma și ii sărută fruntea.

— Yoongi,  știu ca ai întrebări... si încă câte, despre tatăl sau, despre ea, despre el însuși. Avea senzația că nu se mai cunoaște pe el însuși, ca se pierduse. Era un sentiment oribil. Si că ești într-o stare de soc, mereu ai fost un copil sensibil, de accea... femeia Ispiră profund. Nu am vrut să ma cert cu tine azi dimineață... știi că te iubesc dar, când te știam asa apropiat de Hoseok mi se întunecă sufletul, eram îngrijorată și vroiam să te dezlipesc de el să nu-ți facă rau...

— Dar Hoseok niciodată nu mi-a făcut rău... șopti privindu-si genunchii.

Femeia își toci buzele câteva minute, privind fereastra.

— Stiu... niciodată nu ai venit speriat sau supărat acasă de la el... oftă profund întâlnindu-i privirea, dar când am auzit ca te plimbă prin paduri... mi-am făcut griji Yoongi,  erai non-stop cu el!

— Pentru că-- pentru că e prietenul meu...

Serena îl privi exasperată.

— Acum, poate... dar la început? Te-am auzit, ai spus că ai făcut un pact cu el... ști ce periculoase sunt pacturile cu demonii?? Cum ai putut--

Femeia oftă din nou, încercând să se calmeze. Cum a putut Yoongi fii atât de iresponsabil sa faca pact cu un demon?  Cum a putut risca atât de mult!?

— Da... adică mi-a spus Hoseok..

— Evident... își coborâ privirea aprobând încet din cap. În ce condiții ați făcut pactul?

— Pai... eu am vrut să ii găsească pe aia care la omorât pe tati... șopti uitându-se la ea nesigur.

— Si? Ce ai oferit în schimb? In ce constă pactul vostru? Insistă nerăbdare. Trebuia sa fie o cheiță, ceva care să poată amână înțelegerea.

— Pai.. Hoseok a spus că vrea să se folosească de magia mea, dar i-am spus ca nu am, si a spus ca ba da, si că o să învețe...

Serena si-a frecat fruntea în frustrare.

— Sa te învețe magie? El? Spune adevărul Yoongi.. nu mai are rost sa miți acum.

— Dar e adevărul. Șopti panicat când ii auzi tonul sceptic. Uite... Yoongi si-a ridicat palma și a creat un firicel de foc pe suprafața ei, dansând slab.

Serena sa albit la față, privind văpaia din palma sa.

— Of Yoongi... suspină supărată făcându-l să-și stinga rapid văpaia, privind-o cu ochii umezi. Si dacă Hoseok chiar ar fii vrut să te distrugă cum a spus Remus? Cum ai fii putut scăpa de el?? Cu pactul făcut, te putea localiza... Serena șopti din ce în ce mai încet, pe hol niste pași auzindu-se din ce în ce mai clar.

— Când va afla stăpâna, vai.. vai.. stăpâna mea frumoasă,  când va afla că Sunny ia oridne de la o potaie puricoasă, va fii atât de furioasă.. of vai.. stăpâna mea frumoasă..

Bombănitul lui Sunny se auzi trecând prin dreptul uși,  apoi sa îndepărtat treptat.

— Elf de casă Yoongi.. Hoseok are elf de casă, stii ce înseamnă asta? Slugi cumpărate Yoongi! Ca niste animale! Care slujesc o casă fara limite! Ai văzut filme vechi cu slugi cumpărate Yoongi, este exact aceași chestie!

Magicianul clipi des, privindu-si mama disperat.

— Da-- dar Hoseok nu avea elfi acasă la el! Si e al sorei sale, si-si oricum se poarta frumos cu el--

Serena inspiră și pufni în plânsete.

— Ești asa naiv Yoongi,  asa naiv, conțină să smiorcaie. Momentan stai cuminte, nu încerca să-l superi pe Hoseok, vom vedea cum vom încheia pactul cu el fără incidente...

— Să închei pactul cu el? Își ridică sprâncenele vulnerabil, nu... de ce vorbești ca si cum ar fii rău... că nu e rău...

Nu e rău?.... cum crezi tu puiule, dar trebuie să termini pactul cu el, e un demon.

— Dar mami, smiorcăie supărat, ce are dacă e demon? Nu e rău... nu e o persoană rea...

Acum, dar cine stie ce i se năzare peste un timp, cel mai bine e să stam departe de Demoni.

— Nu e rău cu mine, mami.... serios... dacă l-ai cunoște--

— Dar tu îl cunosti? Îl întrerupe iritată. Habar n-ai in ce te-ai bagat! Habar n-ai nimic despre el, ești conștient se situația în care suntem??

— Ce situație? Ca voi ați spus ca Hoseok vrea sa ma omoare când defapt uite în ce situatie suntem. Ii răspunse îmbufnat. Si stiu în ce m-am băgat, ca Hoseok mi-a explicat după! Nu ca voi!

Serena își ridică sprâncenele uimita când fiul ei își trase plapumă peste cap si se întoarse cu spatele la ea.

— Da! Ti-am explicat după ce a văzut ce iresponsabil esti! Se ridică furioasă de pe marginea patului.

🪷 Parfum de flori 🪷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum