Yoongi vibra de emoții. Nu doar că sa trezit cu Hoseok în sufragerie, dar a mai adus și cutii de pizza si o mașină!
Yoongi nu a prea avut ocazia sa se plimbe cu mașinile. Cum mama sa nu avea carnet și el nu se înțelegea cu săteni, a fost într-o mașină doar de doua ori, si atunci a trebuit să stea în spate cu Kaju deoarece tatăl său coducea iar Daiana statea în față. Iar el mereu se certa cu Kaju în spate, asta transformându-i călătoria într-o dezamagire.
Dar astăzi va sta în față. Hoseok a spus că au un drum de făcut cu masina.
Yoongi nu mai putea de emoții și Hoseok arată atât de bine! Magicianul nu înțelegea cum putea fii cineva atât de atrăgător. Era îmbrăcat chiar foarte simplu. Pantaloni negri si un tricou de aceași culoare dar aura pe care o avea, privirea tăioasă și atitudinea calmă inspiră atâta masculinitate, parcă era un magnet de persoane, printre care si el.
Până și doi dintre prietenii lui Kaju se uitau la el cu pupilele dilatate, atrași de prezenta lui atât de simplă si totuși remarcabilă.
Yoongi sa simțit puțin atacat, foarte puțin când prieteni lui Kaju au încercat să creeze discuți cu Hoseok de accea sa îmbrăcat rapid și sa pregătit de plecare.
Era puțin îngrijorat ca Hoseok se va plictisi de el și se va răci fața de el, iar prietenia lor se va distanța si va prefera sa stea cu Kaju si grupul sau, de accea Yoongi se grăbi iute-iute la mașină.
Acum, magicianul si-a strâns cardiganul croșetat în jurul taliei și si-a pus centura în timp ce Hoseok era întors spre el, cu un braț în spatele scaunului său, dând mașină în marșarier, iesind pe șosea, dar nu ia scăpat din privire gestul magicianului.
— E puțin frig. Râde slab, justificându-se când demonul il privi ridicand din sprâncene. Geamul său era puțin coborât iar aerul răcoros de ploaie ii umplea pielea de fiori.
Hoseok ia ridicat geamul de la buton si a butonat ceva in bord iar Yoongi simți în câteva secunde cum scaunul i se încălzește și un aer cald plutește prin interiorul mașini.
— Cum a fost vizita în oras? Ciripi Yoongi privind cum demonul conduce atât de relaxat, cu o mâna, jucându-se cu volanul. La prietenul tău.. adăugă fiind puțin deranjat de faptul ca Hoseok a stat atâtea zile cu el în oras în loc sa se întoarcă la el.
Gelozia pe care o simțea era atât de apăsătoare peste minte sa, dar nu o putea exprima. Hoseok nu avea nici-o datorie sa stea langa el, sa ii fie prieten cum ii era...
— Bine. Am mai povestit puțin și mi-am rezolvat câteva treburi. Minți întorcând de volan la maxim, lăsând m-ai apoi volanul să revină singur în poziție dreaptă.
Nu a fost nici-un bine. A aflat niște chestii oribile, sa lăsat cu puțin sânge iar aseară când sa întors, din cauza lui Yoongi care după reactia de azi-dimineață nu a fost conștient ca ia aprins lumânarea, în dormitorul său erau urme slabe de energii straine. Însemna că ceva sau cineva a fost în camera sa. Nu stia sigur daca are legătură cu scormonirea sa în trecut, sau era doar o coincidență, ce era cert era ca ceva sau cineva a fost în dormitorul lui Yoongi.
— Ai cumpărat masina asta acum? Cand ai fost în oras?
Hoseok privi soseaua, strâmbându-si scurt buzele într-un zâmbet. De ce ia lipsit atât de mult întrebările sale?
— Nu. O am de mult.
— N-am m-ai văzut-o..
— Pentru ca a fost in garaj. își întoarse câteva clipe privirea amuzată spre el. Clădirea aia acoperită de iederă.