19

333 26 31
                                    

Minik yıldızlarım merhabaaa 

Neredeyse 20k olacağız bunun için size minnettarım. okjuma sayımız iyiye giderken lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin okunma kadar onlarda çok önemli ve beni inanılmaz motive ediyor. 

Cuma günü up uzun bir konuşma ve artık finalimizle sizinleyim. 

İyi okumalar dilerim. 

REVAN PERÇE AĞZINDAN

Silo'nun dedikleriyle dumura uğramıştım. Zaten farklı bir hayata geçiş yapmışken ve alışmaya çalışırken şimdi tekrar yer değiştirmek beni hem ürkütmüş hem de kaygılandırmıştı.

Gökalp ile gözlerim kesişti. Onun da düşünceli olduğunu fark etmiştim. Keşke tam şu an zaman dursaydı ve ben Gökalp'e sarılı kalsaydım.

Keşke tam şu an zaman dursaydı ve her şey geride kalsaydı.

Gökalp gözlerini benden çektiğin de Silo'ya baktı.

'Fazla şeyler istiyorsun Silo' dedi. Karşısında duran öz abisine ama bir o kadarda uzaktı da.

'Kayıp vermemek için' dedi Silo, Gökalp'in gözlerine bakarak.

Abime baktım sadece Nazeni'ye odaklanmıştı.

'Gidelim bakalım' dedi Nazeni hepimize bakarak.

'Bence de bir bakalım' dedim.

'Acar ve Benan eski askerdendir' dedi Silo

'İkisi de duygularını ve silahlarını iyi kullanmayı bilirler'

O kadar büyülenmiş konuşuyordu ki uzaktan birisi olsam onlara hayran olduğunu düşünürdüm.

'Bu ülke Acar Arsen ve Benan Çağlar'a çok fazla şey borçlu' diye ekledi Silo.

'Seni hayran bırakacak kadar' dedi Nazeni

'Birlikte aynı dönem askerlik yaptık. Benim men edildiğim dönem onlar da men edildi. Aynı sebepten.' derken sesi kırık ve hüzün doluydu.

'Hepinizin hayatını mahveden Mahmooda ve siz yıllardır bu kadar güçlü olmanıza rağmen bitiremediniz mi adamı?' diye sordu Göklalp

'Mahmooda yı güç bitiremez Mahmooda'yı bitirecek olan şey duygu ve hisler olacak' dedi Silo.

'Benim amacım Murat Karpe'yi bitirmek' dedi Gökalp.

Sesinde ki öfke beni germişti.

'Bizim amacımız sadece Murat Karpe'yi bitirmek değil Gökalp bizim ailelerimiz de bu işin içinde ve başları olan kişi Mahmooda' dedi Nazeni.

'O, bu, şu' dedi Gökalp. Tek tek gözlerini gezdirdi herkesin gözlerine bakarak.

'Benim tek hedefim Murat Karpe'nin gözlerimin önün de acı çeke çeke ölmesi' dedi ve ayağa kalktı.

'Kapının önün de bekliyorum' dedi ve arkasını dönerek odadan çıktı.

Abime baktım. Kafasını eğdiğin de hızlıca ayağa kalkıp ardından odadan çıktım. Evin kapısından da çıktığım da Gökalp arabaya yaslanmış kendine bir sigara yakıyordu.

Yanına doğru yürürken önce ona sonra gökyüzüne baktım.

'Allah'ım' dedim 'Lütfen' dedikten sonra gözlerimi tekrar Gökalp'e çevirip yanında durdum.

'Bir sigarada bana verir misiniz Gökalp bey' dedim.

Cebinden paketi çıkarıp bana uzattı. Içinden bir dal aldıktan sonra dudaklarıma yerleştirdim.

SAMYELİ MAHALLESİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin