Revan'ın başı omuzumda ağlarken saçlarını okşadım.
'Özür dilerim sizi de peşimde sürükleyip acılara sebep olduğum için' derken Revan daha da sokuldu bana doğru.
'Dayanamıyorum artık' diye fısıldadı.
'Çok az kaldı sevgilim' dedim saçlarını okşamaya devam ediyordum.
'Abinlere bakalım mı?' diye sordum. Yavaşça kafasını kaldırıp gözlerini sildi. 'Nazeni'ye dayanamıyorum' dedi.
'Geçecek, o da atlatacak' dedim. Ayağa kalkıp Revan'a elimi uzattım.
Elimi tutup ayağa kalktı. Kolumun altına girdi. Bahçeden çıkarken kapının önünde ki Silo'ya baktım. 'Melih'lere bakacağız' dedim. Kafasını salladı.
Karşıya geçip sahile doğru ilerledik Revan'la.
Melih kucağında Nazeni ile sahilde oturuyordu. Yanlarına gidip sessizce oturduk. Melih'le göz göze geldiğim de farklı bir ışık vardı. Bir umut bir hayal belirmişti.
'Nazeni' diye fısıldadı Revan.
Nazeni kafasını Melih'in göğsünden çekip bize doğru baktı.
Ağlamaktan solmuş gözleriyle bize bakıp gülümsedi.
'Denize girelim mi?' diye sordu masumca.
Revan kafasını salladı. Bana baktı. 'Siz girin biz de geliriz yanınıza birazdan' dedim. Nazeni ve Revan ayağa kalktılar.
Akşam saatlerine girdiğimiz için sahil çok da kalabalık değildi. Revan üzerinde eşofmanı çıkardığın da Nazeni de çıkarmıştı.
'Girmeseniz mi acaba' diye sordum.
'Girmeyin girmeyin su soğuktur' dedi Melih
Alt eşofmanlarını çıkarırken Melih'e doğru baktım. Melih'te bana bakıyordu. 'Bakma sakın keserim seni' diye soludu bana doğru.
'Sikerim' dedim sinirle.
Kızlar koşa koşa denize girerken etrafa baktım. Çok kişi yoktu ama vardı da işte.
'Kalk' dedi Melih sinirle ayağa kalkarken.
Üzerinde ki eşofmanı çıkardı. Ayağa kalkıp eşofmanı çıkardım bende.
Kızların olduğu yere doğru ilerlerken suyun gerçekten soğuk olduğunu hissetmiştim.
Revan bize doğru su atarken hızlıca suyun altına dalıp Revan'ın yanında kafamı çıkardım.
Revan kafamı geri bastırırken belinden tutup kucağıma alıp çıkardım.
'Yapma aşkım' diye bağırırken gözlerini kapattı. Revan'ı omuzlarıma alıp suyun altına daldım.
Omuzlarımdan ayrılırken suyun altında gözlerini açtı Revan. Bana yaklaşırken dudaklarını dudaklarımla buluşturdu.
Suyun yüzüne çıkarken bir el başımı aşağı doğru bastırmıştı.
Sert bir şekilde suyun yüzüne çıkıp derin bir nefes aldım.
Melih bana gülerken kızlar biraz ileriye doğru yüzmüşlerdi.
'Lan senin belanı' dedim hala nefesimi düzeltmeye çalışıyordum.
'Nazeni' dedi Melih.
'Adım attı bana' derken sesi bir çocuk kadar masum çıkıyordu.
'Ne' dedim şaşkınlıkla gözlerim açılırken.
'Öptü' dedi Melih utanır gibi.
'Siktir lan' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAMYELİ MAHALLESİ (TAMAMLANDI)
Fiksi RemajaSamyeli hep tek eserdi. Samyeli hep imkansızı oynardı. Ulaşılmazdı, yanında kimse duramazdı. Samyeli herkesi yakardı..