Bazı şanslar elinize geçtiğinde hayatınızı düzeltme şansı da geçer elinize.
Öyle bir şans geçmişti elime. Hayatım boyunca sevilmemiş olan ben belki sevilebilirdim.
Silo’nun gözlerinde ilk günden beri gördüğüm derinlik ve yakınlık zaten bana her şeyi anlatmıştı. Ben kördüm. Her şeye ve herkese karşı her zaman kör olmayı seçmiştim.
Gökyüzüne baktım. Gülümseyip ayağa kalktım. Her şeyin iyi olması için Allah bana şans veriyordu. Içeriye girip gözlerimi sildim ve gülerek masaya oturdum.
‘Ne oldu?’ diye sordu Melih korkarak. Yerime otururken hepsinin gözlerinin içine baktım. Kağıdı masanın üzerine koyarken. ‘Silo’ dedim. Melih kağıdı alıp baktığın da ‘Ha siktir’ dedi bana bakarak.
‘Abimmiş’ dedim de hepsi bir ağızdan küfür etmiş birbirlerine baktı.
‘Nasıl?’ diye sordu Melih.
‘Ben bilmiyorum’ dedim. ‘Sadece Silo doğdun da hastalıklı doğmuş ve annemler onu ölecek zaten diyerek başka bir aileye satmışlar’ dedim.
‘Neden bunca zaman bir şey dememiş amına koyayım’ dedi Serhat
‘Korkmuş’ dedim sadece. ‘Neden şu an söylemiş?’ diye sordu Nazeni.
‘Babam’ dedim ‘Tehdit etmiş onu eğer söylemezse bizi öldürmekle’ dediğin de ‘Sikerim onu’ dedi Melih.
‘Ben’ dedim ‘Benim beni seven bir ailem olabilir artık’ dedim ve Revan’a baktım. Gülümseyen gözleriyle bana bakıyordu.
‘Oğlum biz neyiz mal mal konuşma’ dedi Melih.
‘Sizle bir değil ki’ dedim. ‘Her ne kadar pis işte yapsalar ailenizden bir kişi de olsa sevildiğinizi ya da var olduğunu hissetiniz’ dedim hepsinin gözüne bakarak.
‘Benim ailemde bana görünmez gibi davrandılar’ derken Revan elimi tuttu.
‘Ama şimdi kanımdan, canımdan birisiyle belki gerçekten nefes almayı başarabilirim’ dedim.
‘Biz yanındayız her zaman’ dedi Revan ‘Tabi lan ağlatma bizi şimdi’ dedi Melih o sırada gözlerini siliyordu.
‘Ne yapmayı düşünüyorsun peki , Ne dedin Silo’ya?’ diye sordu Nazeni
‘Bir şey diyemedim şoktan’ dedim ‘Çekip gitti’ diye ekledim sadece
‘Belki bir şansımız olabilir dedi’ dedim
‘Olabilir’ dedi Revan ‘Neden olmasın’ dedi Melih ‘Gözüm bir tutmadı ama bakalım’ dedi Nazeni
‘Şaka, şaka iyi bir adama benziyor’ diye ekledi Nazeni.
‘Ee ne yapmalıyım şimdi’ diye sordum. Küçük bir çocuk gibiydim ne yapıcam ne yapmalıyım bilmiyordum.
‘Çağır gelsin konuşurun’ dedi Nazeni.
‘Eve gidelim hem biz Revan’la meze hazırlanırız siz de masayı kurarsını akşam bir dertleşiriz onu da çağırırız’ diye ekledi
‘Olur, Olur’ dedi Revan ellerini birbirine çaparken benden daha heyecanlıydı. Burnunu sıkıp makas aldığım da Melih ‘Te Allah’ım ya’ dedi.
‘Kusucam’ dedi Nazeni ve Melih’e doğru döndü.
Serhat’la Melih Nazni’ye gülerlerken bende sandalyeye rahat oturdum.
‘Ee kalkalım hadi’ dedi Melih
‘Evet evi merak ediyorum’ dedi Revan
‘Ben Silo’yu arayayım’ dedim cebimden telefonu çıkarıp Silo’nun numarasının üzerine tıklayıp aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAMYELİ MAHALLESİ (TAMAMLANDI)
Teen FictionSamyeli hep tek eserdi. Samyeli hep imkansızı oynardı. Ulaşılmazdı, yanında kimse duramazdı. Samyeli herkesi yakardı..