MELİH PERÇE AĞZINDAN
Bir patlama sesi duyulmuştu. Hızlıca ayağa kalkarken kurumun en üst katından alevler ve duman yükseliyordu.
Benan ve Acar kuruma içine doğru koşarlarken biz de arkalarından hızlıca içeriye girdik. Herkes bir yerlere koştururken ne yapacağımızı bilmediğimiz için öylece kalmıştık ortada.
Benan bize doğru koşuşturuyordu. Önümüz de durdu. 'Gökalp ve Melih size ihtiyacımız var benimle gelin' diye bağırdı ve arkasını dönerek koridorun sonuna doğru koşmaya başlamıştı.
Benan'ın arkasından koşarken beyaz bir odaya girmiştik sağlık odasına benzese de bir ameliyathane gibi düzenlenmişti.
'Çok fazla yaralımız var' diye bağırdı Benan
'Doktorlarımız yetişemiyor' derken sesi titriyordu.
Ilk defa Benan'ın duygularını görüyordum.
'Sakin ol' dedi Gökalp gözleri etrafta dolanırken her sedyenin dolu olduğunu gördü.
'Kızlar da yardım edebilir onları da buraya getirin' dedim.
Benan kafasını salladı. Gökalp'le göz göze geldiğimiz de korkuyu görmüştüm gözünde.
'Başlayalım' dedi Gökalp ve ilk sedyeye ilerledi. Ben yanında ki sedyeye doğru ilerledim. Yanıma bir kadın gelip 'Sol kol kopması' diye bilgi verdiğin de ona doğru döndüm. Elinde ki dosyayı alıp hastanın bilgilerine baktım. O sırada yanım da Nazeni'yi gördüm.
Hemşire olduğunu düşündüğüm kadına dönerek 'acil ameliyathane ayarlayın ve A RH POZİTİF kan ayarlayın' dedim.
Kadın kafasını sallayıp arkasını dönerken 'Bir dakika' dedim
'Kaç doktorunuz ve neredeler?' diye sordum.
'Şu an 7 doktorumuz burada ameliyathanedeler 5 doktor daha gelecek yoldalar' dedi kadın bana dönerek.
'Gelen acillerle ilgilenmek için biz arkadaşımla burada kalacağız ameliyathane dediklerimizi ayarlayıp gelen 5 doktora götüreceksiniz' dedim.
'Siz bizim acil hemşireliği yapın' dedi arkamda ki Gökalp
Kadın kafasını sallayıp hızlıca yanımızdan ayrıldı. Gökalp'İn yanında Revan vardı. 'Bizi asiste edeceksiniz ilaçları ve aletleri biliyorsunuz' dedi Gökalp ve ellerini birbirine vurup hastasına döndü.
Revan Gökalp'İn yanında yerini alırken Nazeni'ye baktım. 'Yapabilecek misin?' diye sordum. Kafasını salladı. Diğer hastaya ilerleyip önünde ki dosyayı aldım.
Bilgilerine baktıktan sonra sedyede yatan kadına baktım. Genç ve güzel bir kadındı. Bir şeyler sayıklıyordu. Üzerinde ki çarşafı açıp şişik karnına baktım. Elimle muayne ettikten sonra 'Gökalp' diye bağırdım. Gökalp bana doğru döndü. 'İç kanaması var' dedim.
'Doktorların hepsi doluymuş' diye ekledim.
'Tek kişi burayı idare edemez' dedi Gökalp eli alnına gitmişti.
'Bekleyecek' dedi kendi kendine konuşuyor gibiydi.
'Sikerler böyle işi' dedim
'Kıyametin içine düştük amına koyayım' diye bağırdım.
'Sakin ol' diye fısıldadı Nazeni elini omuzuma koymuştu.
'Burada yapsak ilk müdahaleyi' dedim Gökalp'İn gözlerine bakarak.
'Ortam müsait değil biliyorsun asla ama asla olmaz' dedi Gökalp
'Sikeyim' dedim sıkıntılı nefes verirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAMYELİ MAHALLESİ (TAMAMLANDI)
Teen FictionSamyeli hep tek eserdi. Samyeli hep imkansızı oynardı. Ulaşılmazdı, yanında kimse duramazdı. Samyeli herkesi yakardı..