Yıllar önce adını bile söylemeyi içine sakladığım kadının elini tutuyordum şu an.
Yıllar önce aşkımı içime gömmüşken şimdi o gömülü aşkımla evlenecektim.
Kalbim ağzımda atıyor heyecandan vücudum yanıyordu.
Silo arabayı mahalleye soktuğun da o son an geldi gözlerimin önüne.
Eren Karo'nun ölümü..
Silo arabayı Revan'ların evinin önüne çekmişti.
Arabadan indiğim de derin bir nefes aldım ve gökyüzüne bakıp gülümsedim.
'Gökalp aşko' diye bağıran sesle karşıma doğru baktım.
Hatice koşarak bana geliyordu. Kalbimin sıcaklığı artarken kollarımı açıp kucağıma aldım Hatice'yi.
'Güzelim' dedim yanağını öperek.
'Seni çok özledim ama küsüm' dedi dudağını uzatarak
'Neden' dedim hala kucağımdayken gözlerinin içine baktım.
'Beni bıraktın' dedi sesini titretirken.
'Asla bırakmam seni güzelim' dedim.
'Ama bıraktın ben çok korktum sen yoktun' dedi kaşlarını çattı.
'Geçti her şey artık bitti hep yan yana olacağız' dedim.
'Söz mü?' diye sordu dudağını bükerken.
Kafamı sallayınca kollarını açarak bana sarıldı. 'Aa' diye bağırdı
'Revan ablam' diye bağırdı tekrar.
Revan kucağımdan almak üzereyken Hatice'yi bu sefer 'Aa Melih abim' diye bağırdı kendini Melih'in kucağına attığın da Revan'ın suratı düştü.
Nazeni, Hatice'ye doğru ellini sallarken 'Aa Nazeniş' dedi ve kendini bu sefer Nazeni'nin kollarına attı.
En son Revan'a sarıldıktan sonra ortamızda durup hepimize baktı.
'Serhat abim nerede?' diye sorduğun da hepimizin gözlerinde ki mutluluk gitmişti.
'Hani sizi yurt dışına götürdüler ya' dedim Hatice'nin yanına eğilip onun boyunda olmak için.
Kafasını salladı. 'Hıhı' dedi.
'Serhat abini de götürdüler iyileşmesi için' dedim.
'Anladım' dedi Hatice harflerini uzatarak.
'Ben gideyim can beni bekliyor ağaçların orada' dedi eteğini tutup iki yana sallıyordu.
'Lan' dedim. 'Barıştınız mı?' diye sordum. Kafasını sallayıp gülümsüyordu. Iki elini dudaklarının üzerine kapattı utanmıştı.
'Biliyor musun ağaçların orada bütün herkes düğün olacakmış' dedi.
'Can'da bana bizde evleneceğiz dedi' derken yine ellerini dudaklarına kapatmıştı. 'Bu çocuğu döveceğim' derken ayağa kalktım. Herkes Hatice ve bana gülüyordu.
Revan, Hatice'yi kucağına aldı. 'Sana bir sürpriz yapayım mı?' diye sordu
Hatice heyecanla kafasını salladı. 'Gökalp abinle ben evleneceğiz Nazeni ablan da Melih abin evlenecek' dedi sesi heyecandan titriyordu.
Hatice'nin gözleri kocaman açılırken 'Ne' dedi uzatarak.
'Bizimle hazırlanmak ister misin?' diye sordu Nazeni
Hatice heyecanla kafasını salladı.
'Siz Revan'ların evde hazırlanın her şeyiniz orada zaten' dedi Silo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAMYELİ MAHALLESİ (TAMAMLANDI)
Teen FictionSamyeli hep tek eserdi. Samyeli hep imkansızı oynardı. Ulaşılmazdı, yanında kimse duramazdı. Samyeli herkesi yakardı..