17

403 33 5
                                    

SELAMLAR, SELAMLARRRR
ARKADAŞLAR 14K YIZ ŞU ANNNN.
Desteğiniz ve ilginiz için o kadar mutluyum ve minnettarım ki anlatamam.
Hepinize çok teşekkür ederim.
Benim kadar onları sahiplenip sevdiğiniz için.

Okunmamız çok ama çok iyi gidiyor sizden ricam oy ve yorum da yapmanız çünkü inanılmaz motive ediyorsunuz beni.
Her bir geri dönüş benim için bir umut oluyor. Her şey için teşekkür ederim. Finale az kaldığı için 7-8 bölümümüz haftada bir bölüm atacağım bunu duyurmuştum. 

Bölümlerle ilgili duyurular için veya iletişim için beni instagramdan @yasamimates hesabından takip edebilirsiniz.
Bu arada önce ki bölümlerle de dediğim gibi bölümlere sınır koyup sizi darlamayacağım

İyi okumalar dilerim. ✨️✨️

‘Bizim bizi zaten kaybetmemişiz mi?’ diye Revan’ın sesi yükselmişti.

‘Baksana her şeyi bile bile yalan bir hayatta kalmayı seçiyorsun Nazeni’ dediğin de kafamı kaldırdım.

Her ne olursa olsun Revan ne yaparsa yapsın onu yargılamayan Nazeni’yi yargılayarak çok kötü bir hata yapıyordu.

‘Sus Revan’ dedim koluna dokunarak.

‘Ben sizi kaybetmekten korktuğum için’ derken sesi titremişti Nazeni’nin

Silo masadan kalkarken bana baş selamı verdi. Gözlerimi kapatıp Nazeni’nin gözlerine baktım.

‘Kendi kendinize düşman kesilmeyin’ dedim ayağa kalkarken.

‘Ne bu sözler ve hareketler’

‘Biz birbirimiz a demeden o cümlenin ne olduğunu anlarız biz şimdi tanışmış insanlar değiliz biz yıllarız’

‘Daha çok kenetlenmemiz gerekirken birbirimizi dağıtıyoruz’ diye ekledim.

Nazeni ve Revan birbirlerine bakarken ben kendime bir sigara çıkarıp yaktım.

‘Özür dilerim’ dedi Revan Nazeni’ye bakarken. Elini saçlarına koyup karıştırdı.

‘Gerginim fazlaca dediklerimi boşver’ diye ekledi.

Nazeni sadece kafasını salladı. Kırılmıştı.

‘Dünyamız değişiyor normal böyle şeyler’ derken Melih masada ki dosyalara çevirdi bakışlarını.

‘Baksanıza her yalan etrafımızı çevirmiş biz sadece toz pembeleri görmüşüz’ diye ekledi.

O dosyalar bizim yalan hayatımızdı.

Sigarayı derince içime çekerken herkesin gözlerine baktım iyice

‘Birbirimizden ayrı kalmazsak  yeniden doğmayı her şekilde başarırız’ dedim

Içime çektiğim dumanı yavaşça verdim.

‘Yıllardır Revan için ölüp biten kalbimi Melih var diye gömmeyi seçtim. Eğer Revan cesaret vermeseydi bende Revan hala gömülüydü. Biz imkansızdan doğduk Revan ile. Şu an da kazanması imkansız bir oyununu içindeyiz ama başaracağız’ dedim.

‘İlla aşkını sokacaksın gözümüze romantik çocuk’ dedi Nazeni

Revan’ın yüzü kızarırken Melih, Revan’a bakarak gözlerini devirdi.

‘Sakın yanımda flörtleşmeyin’ dedi

Melih’le göz göze geldiğim de oflayarak elleriyle gözlerini kapattı.

‘Of tamam hadi bakmıyorum sadece bir saniye’ dediğin de Nazeni bir kahkaha patlattı ve Revan’a baktı. Revan yaklaşıp yanağımı öpüp geri çekildiğin de Melih ellerini gözlerinden çekti.

SAMYELİ MAHALLESİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin