18

336 25 18
                                    

            MERHABAA YILDIZLARIMMM..

              NEREDEYSE 20 K OLACAĞIZZZ..

       DESTEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.. 

       FİNAL İÇİN ADIM ADIM KÜÇÜK ADIMLARIMIZ KALDI. 

İYİ OKUMLAR YILDIZLARIM.. 

 Işıklar beyaza döndüğün de palyançolar üzerimize gelmeyi bırakmışlardı.

Revan kendini kucağıma doğru bırakırken Nazeni ve Melih koşarak yanımıza ulaşmışlardı.

'İyi misin güzelim?' diye sorarken saçlarını arkaya doğru ittim.

'Gerizekalılar siz gittikten hemen sonra üzerime çullandılar' diye bağırdı.

'Oyundu güzelim ve bitti' dedi Melih kardeşinin kolunu tuttu.

'Ağzıma sıçtılar ne oyunu' diye bağırdı Revan tekrar.

'İyisin, iyiyiz geçti' dedi Nazeni.

Revan derin nefesler alıp verirken elinde ki silahı yere doğru attı.

'Katil olduk hepimiz' diye bağırdı.

'Lanet olsun ki insanları öldürdüm' diye bağırmaya devam ederken Nazeni Revan'a hızla bir tokat attı.

'Kendine gel Revan' diye bağırdı Nazeni

'Bir oyunda da olsak yarın bir gün girdiğimiz bu savaşta bugün birse yarın on kişi gelecekler üzerine ve kendinizi veya bizi koruman gerekecek' dedi Nazeni

'Koy veremezsin kendini' derken Revan'ın eli yanağına gitti.

Melih, Nazeni'ye sert bakışlar atarken ben sadece Revana bakıyordum.

'Özür dilerim' dedi Revan 'Sizi zorda bıraktığım için' diye eklerken bana doğru kayarak kollarını belime sarıp yüzünü göğsüme gömdü.

'Şşş tamam geçti' diye fısıldadım saçlarını öperken

'Sevgilim, ben yanındayım diye fısıldadım.

'Buradayım, Revan diye fısıldarken saçlarını okşadım.

'Gökalp, çıkar beni buradan' diye fısıldadı. Sesi titriyor ağlamamak için zor duruyordu.

'Geçti' diye fısıldadım.

Kollarımı beline sarıp kucağıma aldım Revan'ı. Ayağa kalkıp evden çıkarken arkamızdan Nazeni ve Melih geliyordu.

Kapının önüne çıkıp yavaşça yere doğru çöktüm.

'Güzelim' diye fısıldadım.

'Hadi kaldır kafasını bir nefes alıp kendine gel' diye fısıldarken saçlarını okşuyordum.

Revan yavaşça yüzünü göğsümde kaldırırken içine derin bir nefes çekti. Ardından hızlıca kucağımdan kalkarak yanımızda ki ağa doğru koştu. Nazeni ve Melih arkasından giderken Revan çoktan ağacın dibine kusuyordu.

'Bırakın' diye seslendi kapı da beliren Silo. Silo'yla göz göze geldiğimiz an hızlıca ayağa kalkıp üzerine doğru koştum. Yakalarını tutup 'Ne yaptığını sanıyorsun sen lan' diye bağırırken Silo sadece ifadesiz bakıyordu.

'Sakin ol çocuk' derken yakasında ki ellerimi itmeye çalışıyordu. Ellerimi daha çok sıkıp Silo'yu geriye doğru itti.

'Ya bir şey olsaydı ona' derken sendeleyen Silo'nun üzerine yürüdüm.

SAMYELİ MAHALLESİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin