Bugün yeni bir gündü.
Yaram günden güne düzeliyordu. En azından yerli yersiz kanamıyordu.
Kahvaltımı yaptım. Giyindim ve evden çıktım.
Apartmandan inince karşılaştığım ilk kişi Aslan amir olmuştu. Görünce aklıma dün ki anlar geldi.
Hava bir 5-6 derece daha sıcaklamıştı sanki.'Miray amirim günaydın. Nasılsınız?'
'İyiyim amirim. Sizi sormalı.'
'Ben de çok iyiyim. Hele iki gündür falan çok iyiyim. Ne oldu bilmiyorum. Böyle bir hayat enerjisi geldi sanki.'
Bunları söylerken hem sırıtıyor hem de gözümün içine bakıyordu.
Bu enerjinin kaynağı ile benim bir alakam yoktu. (sanırım)'İsterseniz beraber geçelim karakola.' hayır deme şansım yok gibiydi.
'Tabi, olur.'
Sağ ön kapıyı açmıştı.
'Buyrun Başkomiser Miray Parlak.'
Kendi ad soyadımı ilk defa böyle havalı duymuştum.
'Teşekkürler Başkomiser Aslan Dinçtürk.'
Karakola doğru giderken Aslan amiri biri aradı.
Kulak misafiri olmuştum.'Efendim. Evet yoldayız. Nerede? Tamam bilgileri at.'
Bir sıkıntı vardı. Aniden ileriden sağa sapmıştı. Karakol yolundan çıkmıştık.
'Amirim ne oluyor?'
'Küçükköy taraflarında bir mekana silahlı saldırı olmuş. Yakın olduğumuz için biz müdahale edicez.'
'Tam olay neymiş? Biliyor muyuz?'
Telefonunu bana uzatmıştı.
'Atacaklar. Söyle bana da.'
Telefondan mesaj gelmesini bekliyorduk.
Gelen bildirim sesiyle hemen açtım.<< Meleğim adlı kişiden bir yeni mesajınız var. >>
Gördüğüm yazı ile kaşlarımı çatmıştım. Meleğim yazıyordu. Meleği kimdi? Sevgilisi mi vardı? Sevgilisini meleğim diye mi kaydetmişti?
Yandan Aslan'ın sesiyle kendime geldim.'Ne yazıyor?'
'Ee- şey?' lafı ağzımda dolandırırken yeni mesajla rahatlamıştım.
<< Ali Fuat adlı kişiden yeni bir mesajınız var. >>
Mesajı açtım.
'Küçükköy bir barda silahlı saldırı olmuş. Sayıları tespit edilmemiş. Biri bacağından vurulmuş.
Geriye kalan adamlar olay mahallinden uzaklaşıyorlar. Hızlı olmamız lazım amirim.''Tamam hemen destek ekip çağır!'
Telsizimi açıp anons geçmeye başladım.
'43 45 merkez. Küçükköy- Hayalet sokak - Pera Bar'ın etrafına destek ekip istiyorum. Tekrar ediyorum
Küçükköy - Hayalet sokak - Pera Bar'ın etrafına destek ekip istiyorum. Tamam. 'Olay mahalline yaklaşıyorduk. Barın arkasında bir yere arabayı çektik.
Beklemeye başladık. İçeride hala adamlar olabilirdi. Ambulansı aradık. İçeride bir yaralı olduğunu söyledik.
Destek ekip ve ambulans bir süre sonra gelmişti.
Barın etrafını sarmıştık. Bir ekip çevre yerlere araç takibi için yola çıkmıştı.