Sabah yine güne küfürlerle kalktım.
Durduğum yerde günah yazılıyordu.
Ama her sabah kalkmak zulüm değil midir?Karakola gitmek için hazırlandım.
Evden çıktım. Aslanın bugün ek dosyası çıkmıştı. Ve olay mahalline gitti.
Ben de karakola geçtim.'Evvet canlar. Nasılız?'
'İyiyiz amirim. Sizi sormalı.. Dosya geldi bu arada.'
'İyiyim, olduğu kadar. Ver bakalım.'
Elime dosyayı aldım.
'Aslı Güngör. 12 Mayıs Perşembe günü saat 06:46 da Kocatepe Hastanesinde ölü olarak bulunuyor.'
'Amirim bir hemşire ilaçlarını vermek için odaya girmiş. Hastanın üstünde yastıkla durduğunu görmüş. O an müdahale etmişler ama maalesef.. zaten sonrasında hastane yetkilileri polisi aramışlar.'
'Yanında refakatçi?'
'Yatan hastanın refakatçisi yok. Kendisi de aşırı madde kullanımından aniden acile alınmış. Sonradan odaya geçirmişler.'
'Kaç yaşında?'
'24.'
'Çok da gençmiş. Şu hastaneye bi geçelim. Olay yeri inceleme gitti mi ne yaptı?
'Parmak izi ve örnekleri aldılar.'
'Savcı gitti mi?'
'Savcı da biraz önce çıktı.'
'Tamam.'
Hastaneye geçtik.
Gidince Hastane müdürü ile görüştük.'Merhabalar, Başkomiser Miray Parlak.'
'Merhaba Başkomiserim. Veli Topçu. Hastane müdürü.'
'Veli bey arkadaşlar örnekleri almışlar zaten. Biz olay günü orada bulanan kat hemşireleri ile doktoruyla mümkünse görüşmek istiyoruz. Başak Savcı sizinle konuşur ayrıca. '
'Tamamdır Başkomiserim. İsterseniz arkadaşlar size yardımcı olsun.'
Görevli ile şahitlerle konuşmadan önce bulunan odaya geçtik.
Odaya girince ilk farkettiğim etrafın çok dağılmış olmasıydı. Baya bir mücadele etmiş.
'İbo. Olay yeri incelemeden parmak izini falan direkt hız kesmeden göndersinler. Umarım bir şey çıkar. '
'Tamamdır amirim.'
Kat hemşiresi Sevda ile görüşmek için başka bir odaya geçtik.
'Merhaba Sevda, Başkomiser Miray. Aslı ile ilgileniyordun dimi?.'
'Doğrudur amirim. Akşam ilaçlarını vermek için odaya girdim. Başının üstünde yedek yastık vardı. Ortalık dağılmıştı. Biz 3 kişi olarak çalışıyoruz ama hiç birimiz ses duymadık. Müdahale ettik ama nabız değerlerini öyle görünce de geç kaldığımız belliydi.'
'Anladım. Refakatçisi de yokmuş. Kendisinin hiç geleni gideni falan olmadı mı?'
'Hayır amirim. Zaten iki mahalle arkada, ara sokakta yerde baygın şekilde bulunmuş. Üzerinde bir şey olmadığı içinde kimseye ulaşamadık.'
'Tamamdır. Kolay gelsin.'
İboyu yanıma çağırdım.
'Bunca zamanlık tecrübeme dayanarak söylüyorum. Bu kıza zorla madde satışı yaptılar. Bayıldı. Bu gelende satış yapanlardan bir tanesi. Adları ifşa olacak diye kızı öldürdüler.'