Kaderi değiştirmişti. Kaderimi değiştirmişti. İyi ki hayatımdaydı. Başsavcıma büyük bir teşekkür borçluydum. Bu mübarek adamı karşıma çıkardı sonuçta.
Kapının önünde vedalaşma vakti geldi.
'Herşey için teşekkür ederim.'
'Asıl ben teşekkür ederim. İyi ki varsın.'
'Bu arada bu karpuzlu pijamayı da üstünde görmek için sabırsızlanıyorum.'
'Üf Aslan.' diyip omzuna yavaşça vurdum.
'Hadi iyi geceler.'
'Sana da.'
Dönüp giderken onun kendi silahı ile vurmak istedim.
'Aa Aslan bir şey unutmadın mı?'
'Ne gibi?'
Sonradan anlamış olacak ki sırıttı.
Tekrardan önüme gelip bir elini yanağıma koyup diğer yanağımdan sıkıca öptü.
'Ben bu enerjiyle umarım uyuyabilirim.'
Sabah yine erken kalkacaktım
Etrafı toplayıp yatmaya gittim.Sabah biri kapıma darbe girişiminde bulunuyordu. Baskın yiyordum herhalde. Sarhoş gibi her yere çarpa çarpa kapıya ulaştım.
Açelya gelmişti.
'Ay kuzum kusura bakma uyandırdım mı?'
'Yok ya ne alakası var. Altı üstü kapımda artık yumruğunun izi var. Kız manyak mısın? Ne bu şiddet bu celal?'
'Miray çok radikal ve kötü şeyler oldu!'
'Ne oldu? Dur su getireyim.'
Su getirip verdim.
'Heh anlat bakalım.'
'Şimdi ben dedim ya sana toplantıya gidicem. Son bir görüşme alınacak falan diye.'
'Evet.'
'Bu karşı şirketin genel müdürü mü ne artık, bizim müdüre dedi ki sizin şirketten reklam için şehir dışına bir organizasyon düzenleyelim, siz de gelin. Müdür de bunu duyunca hemen evet dedi ve ben de asistanı olarak gidiyorum.'
'Burada tam olarak nerede panik yapmam gerekiyor Açelya?'
'BU AKŞAM GİDİYORUM VE BAVULUMU HAZIRLAMADIM!!'
Utanmasa ağlayacaktı.
'Açelya.'
'Efendim.'
'Elimin tersindesin, benim sinirlerimi bozma. Ulan bavul dediğin nedir iki kıyafet atıcaz bitecek. Ya sabır..'
'Öyle deme bunun altı var üstü var.'
'Bak kendin dedin altı üstü kıyafet uzhazhahsh.'
Açelya sanırım yaptığım espriyi beğenmemişti.
'Tamam üstümü giyineyim. İşe gidene kadar senin bavulu hazırlayalım. Kaç gün kalacaksın?'
Kıyafetleri hazırlayıp bavula koymuştuk. Akşam çıkacağı için yetişemeyebilirdim. Şimdiden vedalaşmıştık.
Sonradan ben de karakola geçtim. Bugün Aslan izinliydi. Yanımda olmayınca eksiktim sanki. Ne ara bu kadar alıştım hala kafam almıyordu.