Sabah kalktığımda hayatı tam olarak 6 dakika 23 saniye sorguladım. Rahat yatak seçmek büyük bir hataydı.
Karakola geçince gelen ani ihbar üzerinde olay yerine doğru gittik.
'Amirim ihbara göre Selin Gölge evveli gün sabaha doğru evden kaçmış.'
'Başka?'
'Sonraki günde bir isteme olacağını biliyoruz. Tabi aile üyeleri falan öğrenmiş, damat tarafı toplamış emanetleri, kız evini basmışlar. Baba bacağından vurulmuş. Hastaneye kaldırıldı. Karısı da onunla gitti. Artı olarak bir şahit var.'
Neye tepki vereceğime karar bile vermemiştim.
Olay yeri inceleme damat tarafından bir örnek çıkar diye araştırmaya geçti.
Ben de şahit ile konuşmak için evin bahçesindeki masaya geçtim.'Başkomiser Miray Parlak.'
'Haluk.'
'E haluk, ne gördün anlat bakalım.'
'Amirim biz gececi çalışıyoruz, şu ilerideki fabrikada. Ben de işten dönüyordum. Tam bu mahalleden geçerken Selin' i gördüm. Yıllardır buralıyım. Kim kimdir tanırım. O saatte odanın camından öyle çıktığını görünce bi an dumura uğradım. Ailesi ile uzun zamandır kavga ediyordu. Zorla evlendirildiğini biliyordum. O yüzden kaçtı diye düşündüm. '
'E oğlum Müge anlı gibi çözmüşsün olayı, bir şey yapmadın mı? '
'Ne bileyim amirim dedim ya dumura uğradım. Bugün de bu olayı duyunca çok pişman oldum zaten.'
'Başka kimseyi görmedin mi?'
'Görmedim.'
'Tamam.'
Durum sıkıntılıydı. Kız kayıp, anne baba hastanede, damat tarafı ortada bile değil.
İleriden İbo yanıma geldi.
'Amirim bu evin ilerisinde patika yol var. Bir bileklik bulmuşlar.'
'Hadi.'
Beraber yola doğru gittik.
Yürürken ayak izleri belli oluyordu.
'İbo bileklik nerede?'
İbo olay yeri incelemeden Giray'a seslendi.
'Kaptan, bileklik nerede?'
'Burada.'
Elime aldım. üzerinde isim yazıyordu.
< Selin >
Bilekliği ters çevirdim.
< Osman >
'Osman?'
'Osman kim?'
'Kaçtığı yeri bulduk.'
'Neresi amirim?'
'Osman' ın yanı. '
Selin sevdiği çocuğu kaçmıştı. Ama nereye?
Ekiplere aramalara başlaması için emir verdim.
Damat tarafı hakkında biraz bilgi almak için karakola geri döndük.Masamda çalışırken iki el gözlerimi kapattı.
Ellerimle anlamaya çalıştım.
'Aslan Dinçtürk.'
Gözlerimi açtı. Önüme geldi.