Kejadian yang berlaku beberapa bulan lepas masih berlegar di ingatan Amir. Itulah peristiwa hitam yang terjadi kepadanya sekali lagi.Sudah lama dia berhenti melakukan perbuatan itu tapi akhirnya sekali lagi dirinya terjerat dan dipermainkan.Semuanya hanya kerana klip video kisah lampaunya yang direkod dan dibocorkan oleh Mubin dan Zairol.
Amir semakin lemah,lubang punggungnya semakin besar.Kini dia tidak lagi mampu bersuara hanya riak di wajahnya sahaja ditunjukkan tanda menahan kesakitan.Amir teruk dikerjakan pada malam itu oleh Mubin dan kawan misterinya.Setiap kali mereka berdua memancutkan air mani,Amir berharap itu adalah yang terakhir.Tapi perkara itu tidak terjadi,mereka berdua terus merobek punggung Ammir tanpa simpati.
Berkali juga Amir meminta tolong,air matanya juga mengalir di pipi utk meminta belas ikhsan,tapi tidak dipedulikan oleh Mubin dan kawannya itu.Tompokan najisnya dan air mani mereka berdua sudah kelihatan jelas pada cadar katil hotel.Amir sendiri berbelas kali memancut kerana batangnya turut dilancap menggunakan "Magic Tisu".
Kerana terlampau kepenatan dan kesakitan,akhirnya Amir terus pengsan.Bagaimanapun ini tidak menghentikan terus nafsu mereka,malah mereka berdua tetap menutuh Amir ketika Amir pengsan pada posisi yang berlainan.Mubin dan kawannya itu mengerjakan Amir hampir semalaman,lebih malang lagi apabila Amir diperlakukan seperti binatang dalam keadaan tidak sedar.
Sedar sahaja dia daripada tidur ketika itu,hanya dia berseorangan sahaja yang tinggal.Tiada kelibat Mubin dan kawan misterinya lagi.Dia meraba punggungnya yang dia rasakan berada dalam keadaan kesakitan.Dia dalam keadaan telanjang bulat,cuma dirinya diselimutkan sahaja.bekas tompokan air mani dan najisnya melekat pada selimut dan cadar hotel.
Dia melihat begitu banyak botol arak yang bersepah di atas meja dan lantai.
Amir mula mencari dan menyarung semula pakaiannya.Cuma spendernya sahaja yang dia tidak jumpai.Dia tidak mahu memikirkan perkara yang lain, apa yang penting buatnya adalah segera meninggalkan tempat ini.Dia kemudian melihat isi dalam dompet miliknya,tiada wang yang bersisa di dalam kerana telah dicuri oleh Mubin.Handphonenya berdering dan dia segera menjawab panggilan itu.
Ternyata Mubin yang menghubunginya ketika itu,"Baru bangun ke bitch? Hahaha.Kau nak keluar esok pun takpe,duit bilik aku dah bayar sampai esok.Manalah tahu kau still penat lagi pasal semalam.
Kemutan kau padu Mir,sama macam dulu.Memang beruntung dapat rasa kai ni.
Btw kau dengan aku dah takde apa-apa hutang.Dekat tepi tv tu ada pendrive, situlah ada video kau dulu-dulu.Video kau dalam handphone aku ni pun aku dah buang.Kau jangan tinggalkan pulak pendrive kau kat situ,takut pekerja hotel tengok dorang ugut kau pulak.Hahaha.
Duit kau dalam dompet aku ambik.
Lepastu aku ada ambik gaji aku dalam akaun kau,tinggal RM700 je dalam akaun kau tu,lain aku dah sapu.Pandai jugak kau menyimpan duit eh.Kalau dari dulu kau bayar macam ni takdelah video kau leak.
Hutang kau dengan aku dah selesai.Lupa,spender kau tu member aku ambik,dia nak buat modal melancap.Jangan risau Mir aksi malam tadi takde rekod pun.Thanks atas layanan 5 bintang dari kau.Challoo..." Mubin mematikan panggilan telefonnya.Air mata Amir mengalir deras.Dia tidak menyangka sekali lagi dirinya diperlakukan begitu oleh Mubin.Dia tidak dapat bercakap apa-apa ketika ini. Jiwanya remuk dan hatinya cukup kecewa.Bukan sahaja maruahnya dicabuli sekali lagi,malah wang simpananya sekian lama yang dia simpan dikebas begitu sahaja oleh Mubin dan kawan misterinya itu.
Sejak daripada itu,dia langsung tidak pergi ke kerja seperti biasa.Dia menangis dan mengurung dirinya sahaja dalam bilik.Tingkah laku Amir yang berubah 360° darjah itu meni.bulkan kebimbangan rakan serumahnya yang lain.Ada juga mereka bertanya kepada dia,tetapi tidak mampu untuk menjawab.
Dia kemudian segera menghubungi Wafi dan menceritakan apa yang terjadi kepadanya.Wafi yang mendengar cerita itu cukup terkejut dan berasa amat marah sekali.Kemudian Wafi mengarahkan Amir untuk meninggalkan tempat itu dan duduk sementara di Dusun Sahabat.Kata Wafi,minggu ini dia akan pulang dan menemuinya di sini.
YOU ARE READING
INTERN 2015
RomanceAKU KINI BERADA PADA AKHIR SEMESTER DALAM MAKTAB DAN PERLU MEMBUAT TUGASAN MENJADI GURU SEMENTARA DI SEBUAH SEKOLAH DI AMPANGAN. DIINSPIRASI DARIPADA KISAH BENAR.