Pakaian Amir sudahpun ditanggalkan oleh Mubin dan kawan misterinya itu. Amir yang dalam keadaan mabuk itu juga membantu memudahkan proses pakaiannya ditanggalkan.Dia sememangnya tidak menyedari apa yang berlaku ketika ini.Mubin dan kawannya itu hanya ketawa sahaja melihat Amir dalam keadaan begitu.
Amir ketika ini berada di dalam keadaan doggie.Dia seolah hanya menunggu sahaja lubang punggungnya dirodok tanpa sedar.Meskipun Amir masih membuka mata ketika itu,nyata kewarasannya telah pun hilang.Kawan Mubin yang misteri itu ketika ini sedang menepuk punggung Amir yang masih bersalut dengan spender hijau jenama EDWIN.
"Padat bontot dia ni Mubin.Air mesti banyak ni hahahaha", kata kawan misterinya itu.
"Bontot dia sedap,lagi sedap dari kau. Tak percaya nanti kau rasa", kata Mubin sambil tersengih.
Spender hijau Amir mula ditanggalkan dan punggungnya yang putih melepak itu menjadi perhatian 2 orang penyerangnya itu.Mubin terlebih awal mengambil tempat di punggung Amir. Batangnya ditegangkan sendiri sementara kawan misterinya itu berada di hadapan mulut Amir.
"Sekarang aku nak kau hisap batang aku", kata suara misteri itu."Aku nak tidur kepala aku pening", kata Amir perlahan.Kemudian lelaki misteri itu menampar wajah Amir dengan kuat.Amir kemudiannya memasukkan mulutnya ke dalam batang lelaki misteri itu.
"Emmm sedapnya Mir mulut kau.Kulum lagi Mir kulum", desah suara misteri itu.Batang Mubin mulai tegang melihat tindakan kawannya itu.Reaksi Amir yang ketika itu sedang mengulum batang juga menaikkan nafsu syahwatnya.Batangnya telah ditekan dan secara perlahan lahan dimasukkan ke dalam punggung Amir.Batang Mubin mula menujah lubang punggung Amir dengan kasar.Amir hanya mampu menjerit tetapi bunyinya kurang kedengaran kerana batang lelaki misteri itu sudah memenuhi mulutnya.
Setelah bertahun lubang punggungnya tidak ditutuh,akhirnya pada hari dan tempat ini dia diliwat sekali lagi dalam keadaan mabuk.Meskipun dia berasa amat kesakitan,dia tidak mampu melawan memandangkan kakinya dikunci dengan kemas oleh Mubin.
Kawan misteri Mubin itu terus menujah batangnya ke dalam mulut Amir sehingga kelihatan dengan jelas muka pucat Amir kerana tercekik.
Apatah lagi batang lelaki misteri itu bersaiz 6.5 inci dan memenuhi mulutnya.Hayunan Mubin juga semakin laju sehingga dia sudah rasa batangnya berdenyu,dia kemudian mengeluarkan batangnya dan memancutkan air maninya di luar punggung Amir.Individu bersuara misteri itu pula mengambil alih tempat Mubin tadi.Dia mencalitkan batangnya ke atas air mani Mubin dan dia terus menekan batangnya ke lubang punggung Amir.
Amir ketika itu terus menjerit kesakitan akibat ditutuh dengan batang yang tebal itu.Raungan kesakitannya tidak lama apabila mulutnya ditutup dengan kemas.Mubin pula meletakkan dirinya di bawah badan Amir dan mengulum batang kawannya itu.Amir yang ketika itu sedang melayani tutuhan lelaki misteri itu turut mengeluarkan rintihan kesedapan apabila batangnya di kulum oleh Mubin ketika itu.Kerana terlalu ghairah,Amir akhirnya memancutkan air maninya yang sekian lama tidak buang.Mubin yang mengulum batang Amir ketika itu terkejut apabila mangsanya itu memancutkan air mani yang banyak dan pekat ke dalam mulutnya.
Lelaki misteri itu pula semakin melajukan henjutannya ke lubang punggung Amir tanpa ada langsung rasa belas kasihan.Jeritan Amir menambahkan lagi rasa ghairahnya.
Akhirnya dia memancutkan semua sekali air maninya ke dalam punggung Amir tanpa menumpahkan sedikit pun air maninya di luar."Alaaa sial lah kau pancut dalam,gampang tul", marah Mubin.
"Elok la tu,lagi senang kau henjut", jawab suara misteri itu sambil tertawa.
Mubin meletakkan kembali batangnya ke lubang punggung Amir sebelum menekannya ke dalam.Tambahan pula Mubin turut memakai kondom yang mempunyai duri.Amir tersentak dengan henjutan Mubin terus melaungkan jeritan kesakitan.Kerana jeritan Amir yang terlalu kuat ketika itu,lelaki misteri itu terus sahaja menumbuk muka Amir bertubi tubi sehingga tiada lagi jeritan yang keluar dari mulutnya.Air najis beserta air mani lelaki misteri yang dipancutkan sebelum ini perlahan lahan mengalir keluar dari lubang punggung Amir.Mubin terus sahaja mendayung batangnya tanpa mengendahkan bau busuk yg keluar,dan dia kemudian memancutkan air maninya di dalam kondom itu.Kemudkan air mani yang terkumpul itu ditekan masuk ke dalam mulut Amir.
Lelaki misteri itu mengosokkan batangnya dengan "Magic Tisu" yang diambil dari Mubin untuk menegangkan batangnya semula,begitu juga dengan Mubin.Kemudian mereka berdua menutuh lubang punggung Amir dengan serentak.Jeritan Amir terus kuat.Mereka berdua melakukan dayungan yang laju.Kerana berasa kesakitan ditutuh 2 batang sekaligus,Amir terkencing dan membuatkan lelaki misteri itu dan Mubin ketawa.
Amir semakin lemah,lubang punggungnya semakin besar.Kini dia tidak lagi mampu bersuara hanya riak di wajahnya sahaja ditunjukkan tanda menahan kesakitan.Amir teruk dikerjakan pada malam itu oleh Mubin dan kawan misterinya.Setiap kali mereka berdua memancutkan air mani,Amir berharap itu adalah yang terakhir.Tapi perkara itu tidak terjadi,mereka berdua terus merobek punggung Ammir tanpa simpati.
Berkali juga Amir meminta tolong,air matanya juga mengalir di pipi utk meminta belas ikhan,tapi tidak dipedulikan oleh Mubin dan kawannya itu.Tompokan najisnya dan air mani mereka berdua sudah kelihatan jelas pada cadar katil hotel.Amir sendiri berbelas kali memancut kerana batangnya turut dilancap menggunakan "Magic Tisu".
Kerana terlampau kepenatan dan kesakitan,akhirnya Amir terus pengsan.Bagaimanapun ini tidak menghentikan terus nafsu mereka,malah mereka berdua tetap menutuh Amir ketika Amir pengsan pada posisi yang berlainan.Mubin dan kawannya itu mengerjakan Amir hampir semalaman,lebih malang lagi apabila Amir diperlakukan seperti binatang dalam keadaan tidak sedar.
YOU ARE READING
INTERN 2015
RomanceAKU KINI BERADA PADA AKHIR SEMESTER DALAM MAKTAB DAN PERLU MEMBUAT TUGASAN MENJADI GURU SEMENTARA DI SEBUAH SEKOLAH DI AMPANGAN. DIINSPIRASI DARIPADA KISAH BENAR.