Aku ketika ini meronda ronda kawasan asrama.Kelihatan beberapa orang penghuni asrama sedang berkejar kejaran sesama rakan mereka.Ada juga penghuni yang sibuk mengemas bilik masing-masing dan ada juga penghuni di sini sedang menghabiskan masa pagi mereka di padang bola untuk beriadah.
Sejak dari dahulu lagi,hatta semasa aku berasrama dahulu pun,aktiviti yang sama juga aku lakukan.Cumanya di sini tiada bilik gym untuk peminat besi sepertiku.Ketika aku melalui bilio Tingkatan 5 juga tiada kelibat pelajar di situ,mungkin mereka semua sedang bersukan di padang.
Aku melihat Irfan sedang berjalan bersama rakan rakannya.Dia kemudian mengucapkan salam kepadaku,aku hanya mengangguk tersenyum.
Senyumanku sebenarnya mempunyai makna tersendiri,makna kepuasan yang aku rasai beberapa hari yang lalu.Nama kau apa?",tanyaku kepada pelajar itu.
"Irfan Cikgu.Saya pelajar Tingkatan 2." Jawab Irfan.
"Kau turun sini ada sesiapa tahu tak?", Soalku lagi kepadanya.
"Takde cikgu.Lagipun saya dah tak tahan sangat itu yang datang sini mintak tolong cikgu", jawabnya lagi.
"Macam ni lah.Malam ni kau tido je bilik ni.Esok baru pergi hospital dengan Uncle Yusof.Boleh?", tanyaku kepada dia.
"Boleh Cikgu", jawab Irfan ringkas.
Aku mempelawa Irfan untuk bermalam dibilikku pada malam itu.Selepas dia menelan ubat yang aku berikan,aku memulakan kerja nakalku.Seperti yang aku katakan sebelum ini,agak lama aku tidak membuang air maniku kepada sesiapa.
Sebaik sahaja aku mendengar dengkuran Irfan,aku mula menghampiri pelajar Tingkatan 2 itu. Sungguh lena dia tidur ketika ini,mungkin berasa lega setelah menelan ubat yang aku berikan.Aku tidak bercadang mahu meliwat dia, kerana aku tahu itu akan menambah masalah kepadaku.Cukuplah untuk aku menjadikan dia untuk melepaskan benih maniku sahaja.
Aku mula menyelak baju dia ke atas hingga ke paras dada.Kemudian dengan berhati hati aku membuka zip seluar sekolah yang dipakainya ketika itu.
Rupanya Irfan langsung tidak memakai spender pada malam itu.Aku meramas batangnya yang berbulu halus itu sehinggalah batangnya itu tegang dengan sendiri.Tangan Irfan aku ambil dan aku letakkan di batangku yang sudah tegang dari tadi.Kemudian aku melancapkan batangku sendiri menggunakan tangan lembut Irfan. Aku merenung wajahnya dan sambil menghayati kelembutan tangan Irfan.
Aku memejamkan mataku untuk menikamati kesedapan tersebut.Batangku mula rasa berdenyut dan aku menembak air maniku yang likat itu di dalam cawan.Irfan masih tidak sedarkan diri dan tidak tahu apa yang terjadi.Sisa air maniku yang berbaki itu aku gunakan untuk melancapkan batang pelajar berusia 14 tahun itu.
Batang Irfan mula aku lancapkan.
Mukanya ketika ini seolah menahan kesedapan lancapanku.Kepala cendawannya juga mula kembang pada batang bersaiz 4 inci itu.Punggungnya terangkat selepas itu sambil memancutkan air mani yang cukup padu.Aku yakin ini adalah kali pertama batang Irfan dilancap.Aku kemudian mencampurkan airmaninya dalam cawan yang sama dengan air maniku tadi.Kemudian aku mengambil kain untuk membersihkan air mani tersebut.Aku mencampurkan air mineral ke dalam cawan yang terkumpul air mani milik kami berdua.Kemudian aku mengejutkan Irfan sehinggalah dia sedar.
"Kenapa Cikgu", tanyanya kepadaku dalam keadaan yang mamai.
"Ni ada air sikit ni.Minumlah mana tahu esok kau elok ke", kataku lagi.
Irfan tanpa banyak bicara terus meneguk air mineral yang bercampur dengan air mani kami berdua sehingga habis.Cukup mudah pelajar Tingkatan 2 itu diperbodohkan begitu sahaja.Aku tersenyum sahaja melihat perbuatannya ketika itu.Selepas itu Irfan baring dan tidur semula.
YOU ARE READING
INTERN 2015
RomanceAKU KINI BERADA PADA AKHIR SEMESTER DALAM MAKTAB DAN PERLU MEMBUAT TUGASAN MENJADI GURU SEMENTARA DI SEBUAH SEKOLAH DI AMPANGAN. DIINSPIRASI DARIPADA KISAH BENAR.