Aliff dan Mubin kini menjilat dan mengulum batang sesama mereka berdua ketika ini.Cukup enak kuluman yang diberikan Aliff sehingga Mubin merintih kesedapan.Batang Aliff juga dihisap oleh Mubin dan dalam masa yang sama Mubin turut mengemam dan menjilat telurnya.Ternaik naik punggung Aliff menahan kesedapan.
Mubin bangun dan memberikan ciumannya kepada Aliff.Lidah mereka berdua saling bertaut sambil tangan mereka meramas batang masing-masing.Mubin menyerang leher Aliff sambil menghempap badannya.Ternyata batang Aliff yang berukuran 6 inci itu telah menegang.
Mubin meminta izin dari Aliff untuk memulakan permainannya terlebih dahulu dan Mubin ketika itu hanya mengangguk sambil melemparkan senyumannyaAliff mula memicit botol KY Gel,kemudian mula meletakkan di lubang punggung Mubin.Kali ini Aliff mahu baring dan meminta Mubin memanjatnya.Setelah batangnya bersedia,dengan perlahan Mubin menurunkan punggungnya ke atas batang Aliff.Mubin mula
menghayunkan punggungnya,Aliff mula merintih kesedapan.Dalam masa yg sama Mubin mula menjilat putingnya dan dia terus memeluk Aliff dengan pelukan yang erat.Hayunan punggungnya semakin laju,langsung Mubin tidak beri dia ruang utk bernafas seketika.Mereka berdua semakin ghairah.Kedengaran bunyi telor Aliff sahaja ketika ini,keseluruhan batangnya telah pun memasuki lubang keramat Mubin."Erm Lio sedap Lip,laju lagi Lip,bontot kau sedap Lip",rintih Mubin.Ketika ini Aliff sudah dapat merasakan Mubin hampir mencapai klimaks.Aliff terus mencium bibir Mubin dan dia terus memancutkan air maninya ke dalam lubang Mubin.Lidah mereka berdua masih bertautan saat itu sehingga semua air mani Aliff dilepaskan.
Mubin meminta Aliff mengulum pula batangnya dan Aliff hanya menurut,
kemudian Mubin meminta Aliff berada dalam posisi doggie.Alidf ada memberikanku KY Gel tetapi Mubin menolak.Mubin lebih puas dapat menghenjut menggunakan batangnya yg basah dengan air liur Aliff.Mubin memasukkan perlahan lahan batangnya ke dalam lubang Aliff.Penuntut UiTM Kuala Pilah itu mula mengadu kesakitan,Mubin pula meminta dia bertenang kerana pada akhirnya dia akan merasai kesedapan.Apabila batang Mubin telah separuh memasuki lubangnya,Mubin mempercepatkan hayunannya.Aliff menjerit dengan kuat sekali dan Mubin terpaksa menyumbatkan spendernya ke dalam mulut Aliff.Mubin teruskan hayunannya,tangan Aliff sudahpun memegang besi katil kerana menahan kesakitan.Mubin menampar nampar kepala dan punggung gebu Aliff kerana berasa sangat ghairah.Selepas itu,
Mubin terus memperhebatkan lagi dayungannya sehingga dia dapat
merasakan tangan Aliff menolak pinggangnya tanda meminta untuk berhenti.Mubin tidak peduli,dia mengunci tangan kawannya bertubuh slim itu dan melajukan lagi dayungannya.Akhirnya air maninya memancut ke dalam lubang punggung Aliff dan mereka berdua menjerit kepuasan.Mubin bersandar di katil sambil memberi peluang kepada Aliff utk bernafas.Tidak lama kemudian Mubin kembali menyerang Aliff yang ternyata tidak bersedia dengan serangan mengejut dari kawannya itu.Mubin menarik punggung Aliff ke hujung katil dan meletakkan kaki Aliff di atas bahunya.Tanpa sebarang insyarat Mubin terus menekan batangnya sekali lagi ke dalam punggung milik Aliff.
Aliff merintih kesakitan,Mubin semakin ghairah apabila melihat wajah Aliff menahan kesakitan sebegitu.Munib mengigit putingnya sehingga Aliff mengeliat kegelian.Dapat Mubin merasakan batangnya sudah kembali tegang.Dia meludah air liurnya dan melancapkan batang Aliff yang kini menikmati kesakitan dalam kenikmatan.Mubin terus menghenjut Aliff tanpa belas kasihan dan ketika ini air mani Aliff sudah pun terpancut membasahi perutnya.Mubin menarik keluar batangnya dan terus memancutkan air maninya ke dalam mulut Aliff yang sudah terbuka.
Mereka berdua melakukan perbuatan itu di rumah Aliff.Mubin yang menjemputnya di kampus semalam.Bukan setakat ini sahaja,malah hampir sepanjang hari mereka memuaskan nafsu masing-masing.Tetapi malang bagi Aliff dalam dia melayani nafsunya dan kawannya itu,dia tidak sedar sebenarnya aksi mereka berdua itu dirakam melalui spycam yang dipasang oleh Mubin secara sengaja di dalam bilik tersebut ketika Aliff membasuh pakaiannya.
YOU ARE READING
INTERN 2015
RomanceAKU KINI BERADA PADA AKHIR SEMESTER DALAM MAKTAB DAN PERLU MEMBUAT TUGASAN MENJADI GURU SEMENTARA DI SEBUAH SEKOLAH DI AMPANGAN. DIINSPIRASI DARIPADA KISAH BENAR.