Angin bertiup sepoi-sepoi bahasa di Dusun Sahabat pada hari ini.Amir pula melaksanakan tugasnya seperti biasa. Tiada sesiapa yang berada disini melainkan dirinya.Khairul juga telah kembali ke kampusnya pada Ahad yang lepas.Tiada tugas sangat pun yang dia lakukan pada hari ini tambahan pula pengunjung memang tidak ramai semasa hari sekolah.Cuma dari situ dia dapat melihat Pak Samad sibuk menguruskan jualan ikan di kolam bersama pembeli.
Sebentar tadi Wafi ada menghubunginya,dia meminta agar Amir berpindah ke biliknya di rumah rehat.Pada awalnya dia menolak,tetapi apabila kawannya itu tetap berkeras dia mengalah.Dia memasuki bilik kabinnya yang telah lama menjadi tempat tidurnya selama ini.Meskipum bilik ini kecil tetapi dia cukup selesa berada di sini.Cuma ketika mahu mandi atau membuang hajat,dia perlulah keluar untuk ke tandas yang terletak di belakang blok kabin.
Amir mula memasuki bilik Wafi yang terdapat di ruang rehat ini.Berbeza dengan bilik asalnya di kabin,di sini biliknya lebih luas.Terdapat katil queen dan tandas di dalam bilik ini.Sesuailah dengan status Wafi sebagai tuan kepada tempat ini.Bilik ini kelihatan sedikit berhabuk,mungkin kerana sudah lama tidak digunakan.
Amir menyapu bilik ini dan mengemasnya sehingga bersih.Selepas itu dia mula membasuh cadar dan alas bantal dan menukarnya dengan yang baru.Terdapat juga pakaian kotor Wafi yang masih berada di dalam bakul kotor,tidak pasti berapa lama.Amir turut membantu mencuci pakaian tersebut dengan memasukkannya ke dalam mesin basuh yang tersedia di ruang dapur.
Amir kemudian pergi ke pekan untuk membeli rak pakaian mini,tidak mahal pun harganya sekitar RM59.90 sahaja. Dia tidak mahu berkongsi almari dengan kawannya Wafi.Baginya cukup lah setakat ini Wafi membantunya.Jika ada rezeki lain Amir akan menyewa bilik atau rumah di kawasan berhampiran tempat ini.
Dia mula mengantung pakaiannya pada rak yang dibelinya tadi.Selepas selesai semuanya,dia kembali ke mesin basuh untuk menjemur pakaian Wafi.Dia cukup terkejut ketika menjemur spender Wafi,cukup besar benjolannya berbanding dahulu.Ingatan lama mula menjelma kembali di fikirannya.Apatah lagi mereka berdua sering melakukannya bersama-sama ketika di sekolah dahulu.
Wafi meminta Amir memasuki stor di bawah tangga perpustakaan dengan langkah yg senyap.Amir mula membuka pakaiannya dan kini dia hanya berspender.Dia tahu bahawa Wafi akan bertambah ghairah melihatnya begitu.Perlahan dia menjilat seluruh badan Wafi yang tegap itu.Kemudian dia membuka zip seluar Wafi dan menjilat spender kawannya itu sehingga basah.
Disebabkan Wafi terlalu ghairah,dia terus menyerang Amir.Wafi membuka spendernya yg berbelang pelangi dan mengigit punggungnya.Kemudian Wafi menyerang lubang punggungnya pula sehingga Amir merintih kesedapan. Kemudian Wafi meludah air liurnya tepat ke lubang Amir dan meminta Amir mengulum batangnya.
Sesudah Wafi merasakan batangnya basah,Wafi mendayung batangnya ke dalam lubang Amir yang sempit itu.
Kepala Amir sudah terangkat menahan kesakitan,Wafi menyumbatkan spenderbya ke dalam mulutnya agar dia tidak menjerit.Wafi tidak melepaskan peluang ini,dia berusaha memasukkan batangnya ke dalam lubang Amir walaupun sempit.
Kemutan Amir terlalu kuat,mungkin kerana dia kesakitan.Perlahan lahan Wafi menarik perhatian Amir,dia mula bermain di telinga dan menyerang leher Amir sehinggalah kemutan kawannya itu dirasakan longgar.Dengan segera Wafi membuat hayunan yg kuat dan akhirnya seluruh batangnya telah berjaya memasuki lubang Amir.Ketika ini Amir menjerit dengan kuat,mujur Wafi sempat menutup mulutnya.
Air mata Amir mula mengalir di pipi dan Wafi tidak peduli.Malah dia terus mendayungkan batangnya keluar masuk ke punggung Amir.Renggekan kesedapan Amir mula kedengaran dan airmanya mula memancut apabila henjutan batang Wafi mengenai G-spotnya.
Hayunan batang Wafi ke dalam lubang Amir juga semakin lancar,tidak sesempit tadi.Wafi mendayungkan batangnya seperti org gila.Amir mengelengkan kepala lalu mengemutkan punggungnya.Akhirnya Wafi dan Amir terpancut sekali lagi san mereka berdua terbaring keletihan.
"Amir? Kamu okay tak?", tegur Pak Samad.Amir yang ketika itu termenung mengigati kisah lamanya dengan Wafi terkejut apabila di sapa Pak Samad begitu.
"Eh Pak Samad,saya okay.Kenapa Pak Samad", tanya Amir.
"Dari tadi Pak Samad perasan kamu berdiri tegak kat sini.Itu yang Pak Samad tanya okay ke tak.Kalau okay takpelah Pak Samad buat kerja ronda dulu ya", kata pengawal keselamatan itu.
YOU ARE READING
INTERN 2015
RomanceAKU KINI BERADA PADA AKHIR SEMESTER DALAM MAKTAB DAN PERLU MEMBUAT TUGASAN MENJADI GURU SEMENTARA DI SEBUAH SEKOLAH DI AMPANGAN. DIINSPIRASI DARIPADA KISAH BENAR.