-Evet ne söylüyoduk: E hani kullanacaktık erkekleri? Haydaaa, bu adam nereden çıktı şimdi!
Bilmiyorum hiç başınıza geldi mi ama bazen birini ilk gördüğünüz anda onunla upuzun bir hikayeniz olacağını bilirsiniz. Belki de önceki hayatınızda kapanmamış bir hesabınız vardır. Kim bilir?
Adam kızın resmini görmüş ve "Ben bununla tanışırsam evlenirim." demiş. Kız da öyyylllesiinnee buluştuğu erkeği görünce "Aaa, bu benim evleneceğim kişi." demiş. Tabi içinden demiş.
Sonuç olarak son bir senedir olmadığı biri gibi olmaya çalışan kızımız adamın merhametini fark edince kullanmaya ve gönül eğlendirmeye kıyamamış.
Tabii can çıkmadan alışkanlık çıkmıyor. Eskisi kadar flörtöz olmasa da mesafenin de etkisiyle kız pek inanmamış bu ilişkiye. Çok fedakarlık gerektiriyormuş. Gözü korkmuş. İkisi için de endişelenmiş. Olmaması olmasından iyi olabilir mi diye düşünmüş ama öyle olmamış işte.
Sonuç olarak adam hiç pes etmemiş. Vazgeçmemiş, inanmış. Sonra kötü bir şey yaşamışlar. Kız artık olmadığı biri gibi olmaktan vazgeçmiş. Vicdanının sesini dinlemiş. Özür dilemiş ve değişmiş.
Bazen biri gelirmiş ve sadece sevgisi ve inadıyla sizi özünüze döndürürmüş.
Kızın terk etmesi gereken çok şey varmış. Adamın da eskisinden çok çabalaması gerekecekmiş.
Öyle işte. Anonim olmanın vermiş olduğu rahatlıkla yazdığım hikayenin daha sonuna gelmedik. Çünkü ölümün bile bir son olmadığına inananlardanım.
Yani gerçekten seven kişi pes etmiyormuş arkadaşlar. İnat edip en iyi versiyonunuzu ortaya çıkarıyormuş.
Bir ilişkinin sizi iyi uyumlu birine mi yoksa geçimsiz ve tahammülsüz birine mi çevirdiğine dikkat edin.
Mutlu olmak ve mutlu etmek o kadar da zor değilmiş. Ve evet tüm mesafelere ve engellere rağmen mümkünmüş. Kararlı bir adama ve duygusal bir kadına ihtiyaç varmış.
Mış mış da mış mış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEMEMELER
DiversosKendinizi ve hislerinizi korumak için kaçarsınız ya bazen. Bunu ancak incinmiş ve bir kez daha incinmekten korkanlar anlar. Eğer rüzgârda savrulurken teknenizi emanet edeceğiniz güvenilir bir limanınız varsa şanslısınız. O da yoksa fırtınada parçala...