Sebepsiz buradayım... Sıfır taslak, sıfır fikir ve sıfır sözcük. Anlayacağınız baya sikik bir yazı olacak. Gerçi sorun yok, okuyan yok.Dönüp dolaşıp aynı konulara çarpasım yok ama başka çarem de yok. Ben duyguları ve mimikleri bol bir insanım bu yüzden bunlardan bahsetmezsem tütüm tüşer.
Siz kimsiniz ve nesiniz bilmiyorum, bilmek de istemiyorum. Anlatmaya hevesiniz varsa da psikologa gidin. Ya da yazın, ben öyle yapıyorum.
Yarım yarım, parça pinçik hissediyorum. Aşk'ı özledim... Özlediğim bir şeyin varlığına inanmıyorum o da ayrı bir mesele...
Kısır döngülerdeyim. Kafesteki bir hamster gibi koşup duruyorum, nefessiz kaldım, aha da sırt üştü düştüm!Değişime az kaldı! Çok büyük bir değişim ama çok çok büyük bir değişim. Zelzeleler, patlamalar, pitipitiler ve putuputular olacak.
Olsun artık... Hayır, ol desin ve olsun artık!
Ol dedi ve oldu artık; desem ya tırtık.
Yalnız yazdıklarıma bak, gören de dedem Akp'ye oy vermiyor sanacak hep bi' marjinallikler bakın ben özelimler...
Değilimler. Özel, marjinal ya da onlarca vasfa sahip değilimler.
Değilizler, değiller.En çok; gerçekten de mutlu değiller çünkü olamazlar ki! Modern hayat konforu sunup mutluluğu çalacaktı ve bu güzel bir anlaşmaydı.
Anlaşamadık!Anlaşamadık, AN-LA-ŞA-MA-DIK! Bizden olmayanla ve olamayanla anlaşamadık.
Var olanla anlaşamadık, yok olanla anlaşamadık.
Bugün ben bir kadının cinselliğinden memnun olmadığı halde bunu normalleştirmesine şahit oldum: canım sıkıldı.
Dün de bir kadının evde silah zoruyla kilitli tutulduğunu öğrendim: hiç bir şey yapamadım.
Yapamamak. Yapmak istemek ama yapamamak. Yaptıklarından memnun olmamak ve mükemmeliyetçilik.
Bir şeyler yaşanıyor bizden uzakta ya da yakında. Dilini hiç bilmediğimiz insanlarla aynı oksijeni solumuyormuşuz gibi yaşanıyor.
Biriz diyorum ama paramparçayız.Boşluk, boşluk gel içime doluş.
Mutsuzsun, haksızsın, acılısın, eziksin ve memnuniyetsizsin. Ben değilim ama sen öylesin! Kabul et: yanlışsın ve yapayalnızsın.
Hiçbir zaman tamamlanamayacaksın, ben de sana yardım etmeyeceğim, etmem, etmek de istemem.Ben kötü biri değilim, sen ahmaksın. Yanlış olduğunu farkındasın ama aynalara öpücük atarsın, zavallı!
Neyse, yazdıklarımı anladığını da zannetmiyorum zaten.
Uykusuz geceler
Mükemmel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEMEMELER
RandomKendinizi ve hislerinizi korumak için kaçarsınız ya bazen. Bunu ancak incinmiş ve bir kez daha incinmekten korkanlar anlar. Eğer rüzgârda savrulurken teknenizi emanet edeceğiniz güvenilir bir limanınız varsa şanslısınız. O da yoksa fırtınada parçala...