Bi' An İçin

25 4 0
                                    


Sizi çok boşladım...
Sizi ile kastettiğim aslında 'yazma eylemi' yoksa pek kimsenin okuduğu söylenemez. Bu durumu kişisel algıla-ya-mıyorum çünkü artık uzun uzun metinlere tahammülümüz yok.

Neyse, ben çaresizlikten kurtuldum. Artık devalıyım ama parti olandan değil.(Berbattı, kabul.)

Bi' dönem o kadar dibe batmıştım ki 'ASLA YAPMAM' dediğim her şeyi sırasıyla yaptım. Never say never babe!

Sonuç olarak kandırıldım, aldatıldım, manipüle edildim, istismara uğradım ve yeri geldi sinir krizleri geçirdim.

Bazı insanlar beni olmadığım biri gibi tanıdılar bazıları ise olduğum gibi fakat en güzeli ben kendimi olduğumdan biraz daha fazla tanıdım. Kendimle tanıştım. Merhaba kraliçem, yeni hayatına hoş geldin! Sefan da peşi sıra yürüyor, oh ne hoş ne hoş!
Resmen önümde bir START yazısı olduğunu görebiliyorum.

Van-tu-tiri RAN!

Şimdi ise kendimi nadasa bıraktım, o kadar bereketli ve kudretli olacağım ki herkes tohumunu bana ekmek isteyecek! Biraz müstehcen bir cümle oldu ama kastım bambaşkaydı.

Gerçi ben ne kast edersem edeyim siz istediğinizi düşüneceksiniz o yüzden si'ktir edin. Şaka bu arada, okurlarımla (1 kişi) her zaman saygı çerçevesinde kalmak isterim sadece argo severim, kusuruma bakmayın.
Kendime de söverim; kişisel algılamamaya çalışın.

Neyse, az kaldı Melisa az, sabret. Yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin şimdi kuyruğunu da hüpletme zamanı bebekamın.

Hüp diye içine çek beni, dırırırım!
Yazarken dinlediğim şarkıyı da ekliyorum, umarım sevmezsiniz. Aylardır kaç kez dinlediğimi sayamadım, iyi ki varsın müzik!

İyi ki varsın hayallerim, iyi ki varsın antidepresanım ve iyi ki varsın Tanrım.

İyi ki yoksunuz şeytanlarım ve iyi ki kaçtınız endişelerim.

Küfürbaz Haydo sündürerek sundurdu ve bu yazdığı yazı hiç de içine sinmedi.

DENEMEMELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin