MERHABALAR!!
Geri geldim dhckehkdjss
Bu sefer
i guess that's love ve de
red flag, green flag kitabımda
da olan Jay'in hikayesini
yazmak istedim.Çünkü üzümlü kekim Jay
de mutlu olmayı hak ediyor 😞Eğer diğer iki kitabı okumadıysanız,
Sorun değil
Sadece bunu okuyup da anlayabilirsiniz
Ama çok çok arada bahsedilen bir iki
karakteri anlamak için
diğerlerini önce okumanızı öneririmAma dediğim gibi,
Okumasanız da olurMedyaya da dinlerken
yumuş yumuş hissedip
çok mutlu hissettiğim
şarkıyı bırakıyorum.Ayrıca
Buraya
başlangıç tarihinizi
bırakabilirsiniz!Ben de bırakayım:
22 Nisan 2024İyi okumaalarr!
∆∆∆∆∆∆∆
"YOREUM! KAHVALTIYA EKMEK ALMAN LAZIM, KALK HADİ!"
Duyma Yoreum, uyu.
"YOREUUUMMM!!"
Hayır, yatmaya devam et.
"BEN KİME DİYORUM YOREUM KALKSANA YA!"
Kardeşimin artan sesiyle rahatsız olmuş bir biçimde homurdanarak yatakta dönüp ölü taklidi yapmaya devam ettim. Ama hayvanat kardeşim kapıyı içeride insan evladı yokmuşçasına açıp içeriye daldığı için korkuyla irkilip refleksen kapıya doğru döndüm ve uyumadığımı fark ettirmiş oldum.
"Annem diyor kalk diyor markete git diyor ekmek al diyor. O koca totonu kaşıyarak uyu demiyor."
"Ne demek koca? Sensin koca! Çık git be odamdan! ANNNEEEE, YOCHAN YİNE ODAMA İZİNSİZ DALIYOR!"
"İNNİİİ YİCHİN YİNİ- Yuh öküz müsün abla, insan yastık falan atar sen resmen 1 litrelik dolu su şişesi attın bana. Cinayet silahı diye alır götürürler, görürsün gününü."
Ben tam uykumun ve de genel olarak tüm hayatımın belası erkek kardeşime cevap verecekken annemin sesi de duyuldu mutfaktan, "YOCHAN, BEN SANA DEDİM MARKETE GİT DİYE ABLANA DEĞİL! ZATEN ÇOK ÇALIŞIYOR KIZ, BIRAK UYUSUN!"
"Ya anne ya ama ben de çalışıyorum, lise sonda olmak kolay mı sanıyorsun?" diye mızmızlanarak içeriye seslendi Yochan. Ben ise sinsi sinsi gülerek kardeşime dil çıkarıyordum.
"Bırak! Lise sonmuşmuş. Sen demedin mi ben üniversite okumayacağım, babamın dükkanında çalışacağım diye? İşine gelince yok lise son yok sınav mınav dersin tabii. Kalk, kalk markete koş hemen!"
Annemin verdiği cevapla içime dolan keyif beni ayağa kaldırmaya yetmişti. "Hadi bakalım Yochan, sen markete git en iyisi. Bana tahıllı ekmek alacaksın unutma, beyaz un midemi şişiriyor." diyip öpücük attım kardeşime.
"Aman be! Almayacağım ekmeğini falan. Çok istiyorsan çık kendin al. Ya da şiş şiş gezmeye mahkum kal." diyip odamı terk etti Yochan. Ben de zafer sırıtışıyla yüzümü yıkamak için banyoya ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
in all seasons | park jongseong {✓}
Teen Fiction"İlkbahar, yaz, sonbahar, kış fark etmeden sizi dinleyen ve elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışan dört arkadaşın küçük güvenli alanı Her Mevsimde'ye hoş geldiniz! Unutmayın, bir yerlerde her zaman size yardım etmek için olan insanlar var ve ol...