" အကိုက ကိုကို႔ရဲ႕ရည္းစားမလားဟင္ "
" မင္းကဘယ္သူလဲ ကိုကိုကေရာဘယ္သူလဲ ဘာေတြလာေျပာေနတာလဲ "
" ကြၽန္ေတာ္ဘယ္သူလဲဆိုတာအကိုသိစရာမလိုပါဘူး ကိုကိုဆိုတာအာဏာမင္းဆက္ေလ ေျပာပါဦး ကိုကိုလို႔ေခၚေတာ့ကြၽန္ေတာ္က ကိုအာဏာနဲ႔ဘယ္လိုဆက္ဆံေရးျဖစ္မယ္ထင္လဲ "
" အဲ့ဒါမင္းအပိုင္းေလ မင္းဘာစိတ္ကူးနဲ႔လာေျပာလည္းေတာ့မသိေပမဲ့ ငါမင္းကိုမယုံဘူး "
" အာ... ဟုတ္ၿပီေလ ယုံတာမယုံတာအကို႔အပိုင္းဘဲ ဒါနဲ႔အကို႔ကိုပုံတစ္ပုံပို႔ေပးလိုက္မယ္ အဲ့က်မွဆုံးျဖတ္ေပါ့ ယုံမလား မယုံမလားဆိုတာ "
ဘာမွျပန္မေျဖဘဲ ဖုန္းကိုေဘးနားျပန္ခ်ထားလိုက္ၿပီး မုန႔္ကိုျပန္စားရင္း ေရွ႕တြင္ထိုင္ေနေသာသုသု႔ကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္ေတာ့ သူ႔ဘာသာဖုန္းသုံးရင္းၿပဳံးေနသည္။ အင္းေပါ့ရည္းစားနဲ႔ေျပာေနလို႔ၿပဳံးေနတာေနမွာေပါ့။
ခနေနေတာ့တြီခနဲ ျမည္လာတဲ့ notiသံေၾကာင့္ ဖုန္းကိုျပန္ယူၾကည့္လိုက္ေတာ့ တစ္ဖက္မွပို႔လာသည့္ပုံႏွင့္အတူ စာတစ္ေစာင္...
" ၾကည့္ပါဦးဗ်ာ ကိုကိုကခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနလိုက္တာ အခုဆုံးျဖတ္ၿပီးၿပီလား ကြၽန္ေတာ္ေျပာတာယုံမလား ကိုကို႔ကိုဆက္ယုံဦးမလားဆိုတာ "
ထိုစာႏွင့္ပုံကိုျမင္ၿပီး ထိုင္ရာမွဝုန္းခနဲထရပ္လိုက္သည္။
" အကို ဘာလိုလို႔လဲဟင္ "
" မဟုတ္ပါဘူး အစည္းအေဝးကဘယ္ခ်ိန္ၿပီးမွာလဲ "
" အမ္... မေျပာတတ္ဘူး နည္းနည္းေတာ့ၾကာမယ္ထင္တယ္ လိုအပ္တာရွိရင္ကြၽန္ေတာ့္ကိုေျပာေလ "
" မဟုတ္ပါဘူး မင္းဒီမွာေနခဲ့လိုက္ ငါခနအိမ္ျပန္လိုက္ဦးမယ္ အာဏာလာရင္ၾကည့္ေျပာထားလိုက္ "
" ဟုတ္ စိတ္ခ်ပါအကို "
မုန႔္ေတြကိုေတာင္ျပန္လွည့္မၾကည့္ဘဲ အိမ္ကိုဒုန္းစိုင္းျပန္လာခဲ့လိုက္သည္။ သူမသိတာက ဒီစာေတြနဲ႔ပုံကိုပို႔ေနတဲ့လူက သူ႔ေရွ႕မွာရွိေနတဲ့လူဆိုတာ...
" ခြင့္ျပဳပါဗ် "
" ညီေလး ညီေလး မဝင္ရဘူးေလ အစည္းအေဝးလုပ္ေနတာ "