(BERFU'NUN ANLATIMIYLA)
Yeni başlangıçlar, yeni hayatlar gibidir. Yeni bir başlangıç yeni bir hayata başlıyormuş gibi hissettiriyor. Sanki hayata yeniden geliyordum. Yeni bir başlangıca başlarken yeniden hayata geldiğim o umutları yaşıyordum. Sanki bu başlangıç beni çok mutlu yapacakmış gibiydi. Ama mutsuz da yapabilirdi. Tıpkı yeniden hayata gelirken hissettiğimiz gibiydi.
Sende başlangıçdasın değil mi kar tanesi? Sende merak ediyorsun. Bu başlangıç seni nereye götürecek diye. Tıpkı hayata ilk geldiğimizde düşündüğümüz gibi. Belki mutlu bir sona götürecek belki de mutsuz bir sona ama sorun değil. Çünkü her zaman dediğim gibi Bazı sonlar yeni bir şeylerin başlangıcı olabilirdi. Bunu sakın unutma kar tanesi.
Sabah alarmın sesine uyandığımda alarmı kapattım ve yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim. Ben tuvalete giderken Eylül'de Merve'yi uyandırıyordu. Elimi yüzümü yıkadım ve formalarımı almak için Arzu ablanın odasına doğru yürümeye başladım. Odanın kapısına gelince kapıyı tıklattım ve içeri girdim.
Arzu abla masasından başını kaldırdı ve konuşmaya başladı.
"Günaydın Berfucum."
"Günaydın Arzu abla. Ben formamı almaya gelmiştim."
"Evet Berfucum. Tahmin ettim. Sandalyeni üstündeki poşette."
"Teşekkür ederim Arzu abla. Okul nerede ben nasıl gideceğim?"
"Bugünlük seni ben bırakacağım Berfucum. Kayıt işlemlerini yapmam gerekiyor."
"Teşekkür ederim Arzu abla"
"Rica ederim kızım. Sen kahvaltını yap. Hazır olunca yanıma gelirsin."
"Tamam Arzu abla"
Koşarak odadan çıktım ve odaya gidip poşetten formamı çıkardım ve giymeye başladım. İlk önce kareli eteğimi giydim ve üstüne gömleğimi giyip gömleği eteğimin içine soktum. Hemen sonra kravatı taktım ve üstüne okulun ceketini giydim. Hemen sonra aynadan kendime baktım ve tuvaletten çıkıp odaya girdim. Eylül ve Merve beni görünce konuşmaya başladı.
"Oha çok güzel olmuşsun kızım."
"Bayıldım Berfu."
Hemen sonra onlara gülümsedim ve konuşmaya başladım.
"Teşekkür ederim kızlar. Ama normal forma sizin okulun ki gibi."
"Saçmalama kızım. Bizim okulun forması kot pantolon sizin okulunki etek. Arada dağlar kadar fark var."
"Haklısın. Keşke sizi de yanımda götürebilsem kızlar."
"Olsun. Belki bizde seneye geçebiliriz."
"Müdür iyi biriyse sizin adınızı da vereceğim kızlar."
"Teşekkür ederiz ."
"Rica ederim kızlar"
Yeşim'in konuşmasıyla ona döndüm.
"Hayatın kurtuldu diye bize hava atmana gerek yok."
"Hava atmıyorum Yeşimcim. Ama sen öyle anladıysan bu senin sorunun. Ama beni kendinle karıştırmazsan sevinirim."
Merve'nin konuşmasıyla ona döndüm.
"Uğraşma şunla Berfu ya. Hadi kahvaltıya inelim."
Merve Eylül ve ben beraber kahvaltıya inmek için yemekhaneye doğru yürümeye başladık. Yemekhaneye gelince kahvaltı tabağıma peynir zeytin ve kutuda reçel aldıktan sonra ekmeğimi aldım ve masaya oturdum. Eylül ve Merve de kahvaltılarını aldıktan sonra masaya oturdu ve beraber kahvaltı yapmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüler Arasında: Mafya
Romanceİlk kan...İlk güven...İlk aşk... Berfu çok küçük yaşta tanışmıştı soyadındaki ateşle. İlk anne kanı gördüğü gün, ilk güven duygusunu da tatmıştı. Annesini kaybettiği yetmiyormuş gibi zorlu bir yurt hayatı da yaşamıştı Berfu. Bunca zorluğa rağmen o ç...