17:Slap

654 65 53
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

  Hani derler ya,iki ucu boklu deynek diye. İşte şu anki durum aynı oydu. Delirmiş şekilde tetikte bekleyen alfalar,yayvanca sırıtan başka bir alfa ve hepsini tek başına tutmaya çalışan zavallı Ron. "Şunu keser misiniz?!" George'u zar zor ittirip dağılan saçlarını düzeltti sinirle,ardından tekrar abilerine ve Ginny'e döndü.

"Bir saniye olsun sakin kalın!" "Hiç değişmemişsin güzellik." Bill sinirle üç adım gitmeye çalıştı "Hala burada mısın sen?!" Ron,Bill'i arkada bekleyen Felur'a doğru ittirip tekrar Viktor'a döndü "Sende çık git artık!"

Viktor yüzündeki sinir bozucu gülümseme ile "Eşinle iyi konuşsan iyi olur." dedi. Ron,buna göz devirerek kollarını göğsünde birleştirdi "Gördüğüm zaman konuşurum." Viktor elindeki çiçekleri mutfak masasına bırakıp bir kaç adım yaklaşırken,Ron yerinden kıpırdamadı.

"Benimle iyi anlaş,omega." Ron dudaklarının kenarının alayla kıvrılmasına izin verdi "Sen kimsin ki bana emir veriyorsun?" Viktor,eğilerek yüzlerini eşitledi "Eşinim." "Seni kenfi ellerimle öldüreceğim!" Molly,oğullarını tutarak geride kalmalarını sağladı.

"Benim bir eşim var,ve o sen dğilsin." Tehditkar bir şekilde fısıldayıp,yüzüne biraz daha ykalaştı Ron. "Saçmalıyorsun." Ron bu sefer meydan okur gibi baktı "Sen,benim eşim değilsin. Seninle asla evlenmeyeceğim!"

Viktor gittikte kasılmaya başlayan çenesi ile sinirli nefesler alırken,Ron arkasını döndü "Evimden defol." Viktor,omeganın kolunu tutarak kendine çevirdi "Ahlak-" Alfadan önce davranarak,iyice gerdiği eliyle sert bir tokat indirdi Ron.Hatta o kadar güçlüydü ki,sesi bütün salonda eko vererek geri dönmüş,Alfanın yüzünün kıpkırmızı olmasına sebep olmuştu.

"Bir daha sakın," Sinirden parlayamaya başlayan gözleri ile yüzüne yaklaştı,şimdi yüzü her zamankinden farklı olarak tehditkardı " Sakın karşıma çıkayım deme. Yoksa bu sefer bununla kalmam." Kaldırdığı işaret parmağını yüzünden indirerek sertçe göğsünden ittirdi "Şimdi evimden defol adi herif!"

Viktor sadece Molly ile göz göze gelmiş,ardından arkasını dönerek hızla evi terk etmişti.

Ron,hala parlayan gözleri ve hızla inip kalkan göğsü ile ailesine döndü. Annesinin gözlerinin içine büyük bir öfke ve kinle bir saniyeliğine baktıktan sonra,herkesi arkasında bırakarak kendi odasına doğru koştu.

☁︎☁︎

Yatağında oturan omega,sinirle uzattığı bacaklarını sallıyordu. Arada annesine söylenirken bile siniri geçmediği için hala öfke doluydu.

"Gelebilir miyiz?" Ginny,kafasını uzatıp,dağılmış ve eşyaları kırılmış odaya baktı. Evet,duydukları kadar varmış,hatta daha fazlaymış. "Gelin!" Ron,hala sinirli olduğu için ters bir şekilde konuşup,kucağındaki yastığı ısırma isteğini bastırmaya çalıştı.

Odaya sırayla abileri ve Ginny girerken,Ron hala çatık kaşlarıyla kırılmış aynasına bakıyordu. O kadar da sert vurmamıştı aslında.

George,dağılmış odaya dudaklarını alta doğru bükerken,Fred beğendiğini belli eden bir ıslık çaldı. "Kimin kardeşi be!" "Fred!" Ginny kolu ile Fred'i dürterek gözlerini bereltti,bu yapma demekti.

Bill,az önceki halinin tersine gülerek yatağa otururken,diğerleri az önceki olaydan dolayı korkmuş şekilde saygı duruşunda önlerinde dizilmişlerdi. " Abicim,sen az önce naptın öyle?" Ron çatık kaşlarıyla ona döndü "Ne yapmışım?"

Fred heyecanla araya girerek "Resmen kocaman adamı yere devirdin,üstelik tek tokatla,yüce Merlin!" George onun bu heyecanına katılarak "Yüzü kıpkırmızı oldu! Korktu lan resmen! Feremonlarını duymadınız mı?!" Ron,aklına gelen detayla ani gelen gülmesini bastıramadan gülmeye başladı.

"Hele anneme nasıl rest çekti bakışlarıyla!" Bill buna katılarak gülmeye başladı "Annemin 'O bizim Ron muydu?' demesini unutamıyorum!" Charlie bunun üzerine "Hele babamın yüz ifadesi?" diyerek gülmeye devam etti. Ron,şirince gülümseyerek "Yaptım değil mi?" diye sordu.

Bill gülüp ona sarılırken "Evet abicim,yaptın." dedi.

Ginny,içinde biriken merak ile "Ron sen eşini buldun mu?" diye sordu. Ortam tam yumuşamışken sormak en iyisiydi.

Ron,aldığı soru ile bir süre duraksadı. Bütün gözler hala üzerindeyken,utanarak elleriyle yüzünü kapattı "Evet."  Kardeşlerinden sevinç çığlığı yükselirken,Bill kollarını tutatak "Kimmiş abicim?" diye sordu.

Ron yine donup kalmıştı. Şimdi ne diyecekti?  Açık açık itiraf ederse ne tepki alacaktı? Söylese miydi? Yoksa söylemese miydi? "Ron?"

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Çok güzel bir yerde kestim ownssms

Neyse. Viktor'un yapacak ufak şeyleri daha var,daha gitmedi😉

Adios.

You're Mine.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin