Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************Annesi ile geçen konuşmadan sonra Ron,kendini her gece ruh eşini görmek için sıkmaya başlamıştı. Her gece Tanrıya ruh eşini görmek için yalvarıyor,sabah ise hüsran ile kalkıp ağlıyordu. Aklına sürekli ruh eşine ve kendisine çektireceği iğrenç işkence geliyordu. Kendisi Viktor ile birlikte olmaya zorlanıyordu.
Yine bir sabah erkenden kalkmış,sessizce inci tanelerini dökmüştü. Herkes uyuduğu için rahatça feremon salgılamış,yavaş yavaş gün ağırmağa başlayınca ise gözlerini kurulayarak kahvaltı hazırlamak için aşağı kata inmişti. Kafası çok doluydu,sürekli aklında annesinin sözleri dolanıyordu.
Bir süre sonra,biraz daha devam ederse evi yakacağına emin olarak işini bıraktı. Annesi için Harry'lere gittiğini haber veren bir not bıraktı ve hızla evden çıkarak omega arladaşının evine doğru yürümeye başladı. Potter ailesi,Severus sayesinde erken uyanırdı. Yani,Harry çoktan kalkmış olmalıydı.
Kapıya geldiği zaman,hafifçe çalarak bekledi. Kapıyı,saçlarını topuz yapmış bir şekilde açan kişi Severus'tu. "Ron?" Ron şirince gülümseyerek "Gelebilir miyim?" Diye sorunca kenara çekildi "Tabi,gel. Harry odasında."
Ron teşekkür ederek,hızla Harry'nin odasına doğru yürüyüp içeri girdi. Yatağını toplamayı daha yeni bitiren Harry,iyice dağılmış saçlarıyla ona bakarken dayanamayıp arkadaşına sıkıca sarıldı ve hissettiği duygu boşalımıyla ağlamaya başladı.
"Ron?" Harry şaşkınlıkla sorup,elini çocuğun beline atarak hafifçe okşamaya başladı. Ron ise inci tanelerini akıtarak,sessizce ağlamaya devam etti. "Ne oldu?" Ron zar zor "Annem beni Viktor ile mühürleyecek." dediği zaman Harry durumu anlayarak arkadaşının belini okşadı.
Yatağa oturdukları zaman Harry "Peki ya eşin?" diye sordu. Ron büyük bir hayal kırıklığı ile "Daha göremedim." diyerek gözlerini silmeye çalıştı. Harry kaşlarını çattı,kendisi de görmemişti ama onun annesi ve babası onu zorla evlendirmiyordu. "Hermione'ye ihtiyacımız var." diyerek mantıklı konuştu Harry. Hermione onlara bir tavsiye verebilirdi.
Yaklaşık bir yarım saat sonra Hermione'nin evindelerdi. Hermione,yuvarlak yastığını kucağında sıkarak kızıl arkadaşına döndü "Neler oluyor?" Harry,Ron'un konuşamayacağını anlayınca "Molly teyze,Viktor ile evlenmesini istiyor." diyerek açıklama yaptı.
Hermione "Ne?" diyerek inanamadı. Molly'nin öyle bir şey yapacağını hiç düşünmemişti. "N-ne yapacağız Mione?" Hermione "Ruh eşini görmeyi denedin mi?" diye sordu. Ron umutsuzca sulu gözleri ile kafasını salladı. Hermione elini alnına attı "Lanet olsun!"
Odadaki Crookshanks hoplayarak Ron'un kucağına yayıldı. Sakinleştirmek istermiş gibi yumuşacık tüylerini açık bacağına sürtüp gözlerine baktı. Omeganın güzel kokusu biraz daha hafifleyerek ortalığa yayıldığında ise Crookshanks esneyerek kucağında uykuya dalmıştı.
Ron'un kokusu daha önce hiç bir omegada görülmemiş bir kokuydu. Enfes çilek kokusu ve okyanus esintisine karışık,vanilyanin en güzel tonundaki kokusu vardı. Çok karışık,ama çokta güzeldi.
Hermione ayakta volta atarak ne yapacaklarını düşünürken,Harry de kafa yormakla meşküldü. Göz göre göre arkadaşının sevmediği birisi ile olmasına izin veremezdi!
*******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Sizce bundan sonra neler olacak?
Blaise'i Ron'a ne zaman göstersem çok kararsızım. Mesela,tamam Blaise kral,o görse bir şekilde hallederizde. Ron? O çekingen bir tip. Görse bile korkusundan söyleyemez.
Anlayacağınız yardımınıza ihtiyacım var.
Crookshanks.
Harry Potter.(Pijamalarıyla geldi)
Ronald Weasley(Daha sade düşünün)
Bu arada ficte ikinci zorlandığım kısım kıyafet. Hiç sade,içe sinen bir kıyafet yok. Olanlar ise hep elbise oluyor. Yani,elbise fazla kullanırsam kusura bakmayın.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine.
FanfictionVast krallığının soğuk,buz kalpli diye anılan prensi Delta Blaise Zabini,bir gün omega Ronald ile tanışmıştı. Omegaverse,Mpreg.