Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************Sarayın soğuk duvarlarının bile kaldıramayacağı bir sır saklıydı. O da,yıllarca zindanlarda kalmış,vahşi bir hayvan gibi yırtıcı ve kana doymayan bir Gölge canavarından başkası değildi. Buraya nasıl ve kim tarafından getirildi,kimse bilmiyor. Ancak bildikleri bir şey varsa,o da Zabini soyuna düşman kesildiği.
Canavar,bundan asırlar önce ansızın ortaya çıktı. O zamanlar Zabini soyu sadece köylü sıradan bir soydu,ancak bu,düşmanlarının olmadığı anlamına gelmiyordu. Bir gece,herkes derin uykudayken,ansızın kan donduran bir çığlık duyuldu. Köyün erkekleri bu kadın çığlığını andıran,ama bir erkeğin de sesine benzeyen sesi takip ettiler.
Saatler sonra,uzuvlarından bir kaçını kaybetmiş bir kaç adam köye geri döndü. Kan revan içinde,ölmek üzere oldukları aşikardı. Adamlardan birisi zar zor başlarına geleni anlattı. Ormanın içinde devasa,kana susamış korkunç bir yaratık tarafından saldırıya uğramışlardı. İlginçtir ki,canavar bir kaç genç olan erekleri parçalamış,kalanları ise korkutur gibi sadece uzvlarını koparmıştı.
O geceden sonra,her akşam bir saldırı gerçekleşti. Canavar köye saldırıyor,evleri yağmalıyor,kadın ve çocukları kaçırıp bir daha dönmemek üzere inine çekiyordu. Erkekleri ise nisbet yapar gibi gözler önünde parçalıyordu. Bu yıllarca devam etti,köy halkı evlerinden çıkmaya bile korkar olmuştu ki,zaten çıksalar bile akşamı canavara hem oluyorlardı.
Daha sonra ise bir adam ortaya çıktı. Zephyrus Zabini. Adam oldukça cesur, korku nedir bilmez ve bir şaman soyundandı. Köy halkından geriye kalanları topladı,kendisi de öncülük etti ve ormana,canavarın inine gittiler. O gece Zephyrus dualarla,ayinlerle,adak ve kurbanlarla canavarı alt etti. Canavar,aynı kan donduran çığlığı ile birlikte,sarayın derinliklerindeki zindana çekildi. Ancak ölmedi. Halk,bu cesaretinden dolayı Zabini soyunu onurlandırdı,zalim ve açgözlü kral tahttan indirilerek yerine Zephyrus ve ailesi geçti.
Asırlardır bu canavarı kontrol altında tuttu Zabiniler. Ancak,bir sorun vardı. Canavar artık zincirlerini parçalayacak kadar güçlü,Zabini'nin gelininin kokusunu alacak kadar kan peşindeydi. Üstelik, efendisi onu çağırıyordu. Sesini ve çağrılarını duyabiliyordu.
Gece yarısıydı. Yarın tören günüydü,bütün hazırlıklar tamamdı. Gelin ve damat erkenden yatmış,büyük günleri için erkenden kalkmaya hazırlanmışlardı. Nereden bileceklerdi ki hayatlarının zehir olacağı bir sabaha uyanacaklarını?
Canavar bir yılan kadar sinsi ve sessizdi. Yarı uyanık olan askerleri teker teker yutmak onun için çocuk oyuncağıydı. Sinsize kapı aralığından sızdı,devasa ve heybetli formuna geri dönerken,kan kırmızısı gözleri yatakta yatan kızıldaydı. Efendisinin sesini duyabiliyordu "Al onu!"
Pençeleri zavallı omegayı buldu. Hissettiği dokunuşla uyanan Ron,gördüğü manzara karşısında derin bir çığlık atmak istedi. Ancak sesi çıkmadı. Canavarın kırmızı gözleri,tekrar bayılmasına sebep oldu. Canavar,elinde Zabini'nin gelini ile birlikte ortalıktan yok oldu.
*******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Gölge canavarı.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine.
FanfictionVast krallığının soğuk,buz kalpli diye anılan prensi Delta Blaise Zabini,bir gün omega Ronald ile tanışmıştı. Omegaverse,Mpreg.