Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************Ron gözlerinin gördüğü duvarla kaşlarını çattı,burası onun odası veya evi değildi. Göğsünde hissettiği ağırlık,vücuduna yayılan sıcaklık ile birlikte iyice kalbi hızlanmaya başlamıştı. Ellerinin göğsündeki her neyse sırtında olduğunu hissediyordu,elleriyle ufakça yokladı.
Bu birisinin sırtıydı,üstelik hissettiği şey tendi. Yanakları kıpkırmızı olurken nefesleri hızlanmaya başlamıştı. Boynunu gıdıklayan sıcak nefes artıp,bu sefer boynunda dudaklar hissederken derince yutkundu.
Elini altındaki sırt gerilirken,boynundan çene hattına öpücükler dizilmeye başlamıştı,göğsünde yatan kişi her kimse sabırsız birisiydi anlaşılan. "Kimsin sen?" Bir cevap almak yerine,gözlerini bu sefer kendi odasında açtı.
Gözü ilk önce Fred'in kocaman yüzüyle karşılaşırken kaşlarını çattı,devasa mavi göz görmeyi beklemiyordu. "Günaydın uykucu." Fred'in kafası geri çekilirken gözlerini ovalayarak yerinde doğruldu. "Ne oluyor sabah sabah?" George kolunu ikizinin omzuna atıp "Dün akşam daha seni tebrik edemeden kaçtın,bizde şimdi tebrik edelim dedik." dedi gevşekçe gülerken.
Ron dün geceyi hatırladı,Viktor ile nişanlanmıştı dün akşam. Yüzü anında daha çok düşerken bıkkın bakışlarını abilerine yolladı "Aşağı inince de kutlayabilirdiniz!" Fred ve George aynı anda omuz silkti "O zaman seninle dalga geçme şerefinden geri kalırdık!" Ron sinirle göz devirirken Fred ve George sırıtarak odasından çıkmakla meşkuldü.
Sırtını tekrar yatağıyla buluşturup,tavanla bakışırken aniden aydınlanma yaşadı. O az önce ruh eşiyle bir rüyadan uyanmıştı! Heyecanla yerinden kalkarken,aklındaki tek düşünce hemen Harry ve Hermione'ye yetiştirmekti konuyu.
Üzerine düz bir Sweet ve altına kot pantolon geçirip,kahvaltıya bile oturmadan Harry'lerin evinin yanındaki ağaca doğru yürüneye başladı. Hermione bu saatlerde orada dolaşan kedileri beslerdi,kendi kedisi Crookshanks'ın yavruları olan kedilerdi.
İleride gördüğü kıvırcık saçlı kız ile kocaman gülümsedi Ron,ancak Hermione'nin yüzünde her an cinayet işleyecek gibi bir ifade vardı. "Mione!" Hermione arkasına bakıp gelen arkadaşı ile şaşkınca bakakaldı "Ronald?"
Ron nefes nefese önünde durup soluklandı "Gördüm Hermione,gördüm!" Hermione kaşlarını çattı "Ne gördün? Tane tane anlat,anlamıyorum!" Ron kızın omuzlarına ellerini koydu "Onu rüyamda gördüm!"
Hermione'nin şaşkın gözleri sevinç ile parıldadı,sanki kendisi görmüş gibi sevinç çığlığı atıp sıkıca Ron'a sarıldı "Sonunda!" diye şakıyıp arkaşının ellerini tuttu "Ne kadarını gördün?" Ron sıkıntıyla ensesini kaşıdı "Pek bir şey göremedim,sadece ufak bir kaç dokunuş."
Hermione'nin yüzü düşse bile hemen toparladı "Bu da bir şey!" Ron arkadaşının dediğini ümitsizce onaylarken konuyu değiştirmek için "Sen neden sinirliydin?" diye sordu. Hermione'nin sabrını yine birisi zorlamıştı anlaşılan. Hermione'nin yüzü sertleşti,burnu öfkeyle kırışırken "Yine o esmer alfa!" diye çıkıştı,elleri sinirle beline çıkmıştı.
"Yine ne oldu?" diye sordu aniden ortaya çıkan Harry,yamuk-yumuk olan gözlüğünü düzeltmeye çalışıyordu. "Şu şehirde gördüğümüz alfa kadınla karşılaştım!" diye söylendi Hermione,sanki bütün bir günü boşa gitmiş gibi hayıfsınıyordu. "Ee?" Hermione "Crookshanks'a mama almaya gitmiştim,yine benimle flört etti!" diyerek kollarını sertçe göğsünde birleştirdi.
Harry ve Ron göz göze gelirken,Harry 'İş beter.' Bakışı atarak söylenen arkadaşına baktı. Hermione diğer alfalarla sürekli söz dalaşına giren birisi değildi,ancak kavga etse de bu kadar ileri gidecek kadar sinirlenmezdi. "Herm,seni sinirlendiren o,bize neden işkence ediyorsun?"
Hermione kıstığı gözlerini Harry'e çıkardı,Harry dudaklarına fermuar çeker gibi yaptı "Sustum."
"Ron!" Ron arkasından seslenen Charlie'ye baktı "Efendim?" Charlie Harry ve Hermione'ye ufak bir selam mırıldanırken "Viktor geldi." diyerek evi işaret etti. Ron hevessiz gözlerle Harry ve Hermione'e baktı,onların da modu düşmüştü. Yine de yapacak bir şey yoktu,onlarla ufakça vedalaşıp,nişanlısının yanına doğru yürümeye başladı.
******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Biraz kıtlık çekiyorum,bölüm gelmeyebilir.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine.
FanficVast krallığının soğuk,buz kalpli diye anılan prensi Delta Blaise Zabini,bir gün omega Ronald ile tanışmıştı. Omegaverse,Mpreg.