— Ramona Dayten
A venit weekend ul. L-am petrecut cu familia mea la o cabană. Mă bucurasem atât de mult de această călătorie, m-a făcut să uit puțin de evenimentele ce mi-au dat viața peste cap.
Era luni, o zi posomorâtă. Afară ploua mărunt. Îmi plăcea anotimpul ploios.
Stăteam în biroul meu și semnam niște acte. Mi-am adus aminte de ochii cei căprui. De mirosul lui. Îmi era dor de el..
Uff, care dor? Cum să fiu împreună cu așa persoană? N-am inebunit încă, mulțumesc. Nu pot fi cu el, nu pot. El nu e potrivit pentru mine.. Trebuie să-l uit. Voi scăpa de aceste sentimente.
Am fost întreruptă de bătaia ușii:
- Da?
- Bunaaa
Era vărul meu, Liam. Am sărit în sus bucuroasă și l-am îmbrățișat strâns.
[ < Liam era vărul meu, mama lui era sora tatălui meu. Aveam o relație foarte strânsă cu Liam. Îi spuneam orice, fiecare secret, tot. El era persoana mea de încredere, cu el puteam vorbi despre orice. Mereu ne ajutam reciproc. Pentru mine el era mai mult decât un simplu verișor. Poate eram dură și rece uneori, dar nu și cu el.> ]
- Ai venit? Cât vei sta aici? îl întreb entuziasmată.
- Scumpă Ramona, voi rămâne aici de acum încolo.
- Ceeee? Serios? Îl întreb bucuroasă, îmi radia sufletul de fericire.
Am mai vorbit cu vărul meu. Am băut o cafea, dar el trebuia să plece la mine acasă. Va sta cu noi o perioadă până va găsi unde să locuiască.
El s-a ridicat.
- Nu uita, poți să stai la noi oricât vrei tu, nu e o problemă.
El m-a sărutat pe ambii obraji și m-a îmbrățișat strâns cu căldură.
Ușa era întredeschisă, se pare că secretara mea când aduse cafea, uitase să o închidă.
L-am zărit pe Alberto. Ne privea.
Liam a ieșit și l-a salutat.
El a intrat în biroul meu.- Cine e? mă întreabă dur.
Avea o față serioasă, din ochii lui puteam citi gelozia.- Ce te interesează? îl întreb iritată.
În minte mi-a venit o idee nebunatică, era singurul lucru cu care mă puteam salva.
- E iubitul meu, bine? îi spun fără nicio emoție.
El m-a privit, mi-am ferit privirea, în ochii lui citeam ura, disprețul și.. furia. Nu-l puteam minți privindu-l în ochi. Mă simțeam vinovată, dar și ce? Nu-mi pasă, oricum voi face să uit de el, ar fi bine să facă la fel.
- Bine. Îmi spune încet, cu durere.
Iese și trântește ușa.
Uhh, am scăpat?
**
Seara am ajuns acasă. L-am chemat pe Liam în camera mea pentru ai povesti prostia pe care am făcut-o.- Liam.. Am ceva să-ți spun.
- Sunt mereu aici să te ascult.
- Ai să amuțești când vei auzi..
- Nimic nu mă miră la tine, te voi susține în toate, îmi spune el zâmbind.
- Bărbatul care a intrat când tu ai plecat..
Și de aici am început să-i povestesc totul, fără a scăpa vreun detaliu. I-am spus despre sentimentele mele, despre stările care mi le dă, despre tot. După cum spuneam, el este singura persoană către care mă pot deschide.
- Așa, înțeleg, și acum.. Ce are asta cu mine verișoară? Ce prostie ai făcut?
- Eu nu vreau să fiu cu el.. El nu e potrivit pentru mine, vreau să-l uit, îi spun cu durere.
- Îți dai seama că nu faci bine, nu? mă întreabă grijuliu.
- Liam, te rog, aici nu te implica. Eu eram în impas.. i-am spus că tu.. că tu .. ești iubitul meu, i-am spus fără să răsuflu.
- Stai, ce? spune sărind în sus fiind șocat.
- Liam
- Verișoară, ești cu totul nebună, îmi spune râzând.
- E o situație serioasă, iar tu râzi, îi spun supărată.
- Scuze.. Doar că nu mă așteptam, sincer. Și acum, cred că vrei să-mi spui ce va fi in continuare, da?
- Deci, dragă Liam, ești obligat să intrii în planul meu.
- Nooo, îmi spune și se ferește ironic.
- Liam! te rog, îi spun rugător.
- Bine, ce nu fac eu pentru verișoara mea dragă.
Îmi spune și mă cuprinde strâns. A simțit că am mici lacrimi în ochi și m-a mângâiat pe spate.
- Totul va fi bine, nu plânge, deci acum, eu sunt iubitul tău? mă întreabă zâmbind.
- Daaa! îi exclam râzând.
A bătut mama la ușă și am primit o.
- Vai, verișorii se consolează, ne spune zâmbind.
- Mamă!
- Glumesc, nu-mi bag nasul în treburile voastre. Cina este gata.
CITEȘTI
Iubire pentru un mafiot [ Finalizată ]
Romance[ Finalizată ] Ramona este o femeie puternică și cu un caracter parțial dur. Îi este încredințată firma tatălui ei. Trece printr-un șir de întâmplări. Viața ei se schimbă, odată cu noul ei partener de afaceri - Alberto Garcea. Un mafiot arogant care...