— Ramona Dayten
M-a măcinat toată noaptea conversația telefonică. Am decis totuși să mă întâlnesc cu aceasta persoană misterioasă.
M-am pregătit și am ieșit din casa lui Alberto, fără ca să-i spun ceva. Aveam pistolul pus în geantă, in caz de ceva. Deși nu vedeam nimic periculos în această întâlnire. Până la urmă, eu alegeam, merg sau nu merg.
Am venit la Black Cafe, cafeneaua în care a stabilit întâlnirea. Era suspect, ora 9'00, dar nu era niciun client.. Am ignorat acest aspect. Am primit un mesaj.
" Ai ajuns? "
" Perfect, acuș ajung "A venit o fată blondă, cu ochi albaștri ca cerul, era frumoasă. M-am îndoit din primele clipe că are ceva să-mi spună despre Alberto.
- Bună!
- Buna, ce vrei să-mi spui?
- Ești atât de directă, dar vreau să te dezamăgesc..
Am simțit pericolul și am scos pistolul din geanta, l-am ținut în mâini sub masă.
- Ce vrei să spui? o întreb apăsând o cu privirea mea.
Am simțit pe cineva venind din spate spre mine. M-am ridicat brusc și am îndreptat pistolul spre cel ce s-a ivit în spatele meu.
Era omul lui Radan! L-am recunoscut, îl văzusem data trecută în mașină. Am văzut strălucind în mâna sa, o seringa lungă și ascuțită, având un lichid înăuntru.
- Ce naiba se întâmplă de data asta? întreb furioasă, ținând pistolul îndreptat spre cei doi.
- Stai, nu e ceea ce crezi, îmi spune blonda ce se ridicase în picioare.
- Ce cred? Sunteți țicniți? Mă credeți chiar atât de proastă?
- Pune pistolul jos, să vorbim.
- Nu-l voi pune, ce naiba vreți să-mi faceți?
Blonda s-a apropiat încet de mine, am observat în ultimul timp și am apăsat pe trăgaci, dar aceasta îl trăgea deja din mâinile mele.
Pistolul s-a auzit arzător și i-am văzut mâna sângerând. A țipat și a înjurat, pistolul a căzut jos și m-am aplecat să-l iau, exact in acel moment am simțit acul in spate, și am regretat acțiunile mele.
CITEȘTI
Iubire pentru un mafiot [ Finalizată ]
Romansa[ Finalizată ] Ramona este o femeie puternică și cu un caracter parțial dur. Îi este încredințată firma tatălui ei. Trece printr-un șir de întâmplări. Viața ei se schimbă, odată cu noul ei partener de afaceri - Alberto Garcea. Un mafiot arogant care...