23. Am evadat?

204 6 0
                                    

— Ramona Dayten

Am ajuns la terasa din aer liber. Erau puțini oameni. În dreptul meselor am văzut o masă albă, specială pentru noi.

Mă durea capul și amețeam. Voiam să mă trezesc din visul urât ce dura de câteva zile la rând. Radan m-a luat de mână și am mers printre mese.

Rând pe rând, au ajuns toți invitații. A trebuit să-i întâmpinăm pe fiecare în parte. Trebuia să schițez mereu un zâmbet fals, ce era plin de durere, dar care nimeni nu îl vedea.

Lumea se distra. Am fost lăsată singură și m-am îndreptat spre o masă. Lângă mine a ajuns fata cea blonda, care a fost împușcată în mână, iar acum era bandajată.

- Te distrezi? mă întreabă rânjind.

- Mă f*t, n-ai pic de rușine.

- Am avut nevoie de bani, și uite, ar trebui să-mi mulțumești, vei avea o viață fără griji.

- Pentru voi contează doar banii, sunteți toți scârboși.

- Dragă, nu mă urâ, ai să-mi mulțumești mai târziu.

- Nu prea cred.

Aceasta m-a lăsat singură, iar eu muream de durere. Aici ar fi trebuit să fiu cu Alberto, fericită, împlinită, nerăbdătoare, dar soarta a avut alte planuri cu mine..

După câteva momente, s-a auzit Radan în microfon.

- Dragi invitați, vreau să fac un discurs.
Astăzi v-am adunat aici pentru a vă informa cu faptul că mă voi căsători. Alături de persoana mea iubită, ce m-a susținut mereu și a fost alături de mine. Vreau să-mi leg viața de ea. Ramona, vrei să fii soția mea?

Am înghețat, pământul îmi fugea de sub picioare și eram privită de toată mulțimea, în care se afla dezgust, invidie, admirație, supunere.

Priveam în mulțime, așteptam, nu puteam să cred. Nu puteam să accept că acesta mi-e sfârșitul.

Când deodată, în mulțime, l-am observat pe el. A venit repede la mine și m-a prins de mână.

- Haide iubita mea, am venit să te salvez de aici.

- Alberto! Cât mă bucur să te văd, spun eu bucuroasă și îi sar în brațe.

M-a luat în brațe și a mers în dreptul meselor, unde se afla Radan. Era uimit și enervat. Furia mocnea în el.

- Mă bucur că fratele meu va face parte la acest eveniment.
Vreau să vă anunț că iubita mea a fost capturată de către fratele meu și a fost ținută câteva zile într-o cameră de hotel. Radan nu e ceea ce pare, este o bestie ce nu merită mila nimănui. A făcut rău vouă și multor alți oameni. Oare îl vom lăsa să scape?

Mulțimea a murmurat, unii erau de acord, unii nu. Alberto a vorbit din nou.

- Astăzi, vreau să vă mărturisesc iubirea mea față de Ramona. O iubesc foarte mult, și am trecut de toate greutățile doar pentru a fi cu ea împreună. Ramona, vrei să fii soția mea?

- DAAAA! DAA! strig eu, fiind aplaudată.

Acesta a scos un inel și a îngenuncheat în fața mea. Am luat inelul în mână și l-am pus pe deget. S-a ridicat, iar eu l-am sărutat, cu pasiune, dragoste, și dor..

Am dansat pe muzica din fundal. Radan nu a mai fost văzut. Am simțit că sunt liberă, că am scăpat și sunt fericită.

Până să mă lase Alberto de mână și să fugă în depărtare.

- ALBERTO! strig eu cu durere.

- Îmi pare rău iubito..

Iubire pentru un mafiot [ Finalizată ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum