— Alberto Garcea
Mă trezisem. Eram întins pe patul meu, învelit în cearșafurile albe. Am ieșit la balcon, vremea era atât frumoasă. O zi senină.
În hol se plimba un miros frumos de omletă și mâncare. Am mers la baie și m-am spălat pe față. Am ieșit la parter și am intrat în bucătărie.
Lângă aragaz și aparatul de făcut cafea, am văzut-o pe Ramona. Îmbrăcată în tricoul meu alb, larg, și cu părul ei prins într-un coc.
- Bună dimineața, spun eu somnoros.
- Neața, somnorosule, îmi spune ea zâmbind.
- Așa mult am dormit? întreb confuz.
- Da, ai dormit mult, începusem să-mi fac griji.
- Sunt viu, îi spun râzând, miroase delicios.
Mi-am băgat nasul în castronul ce era pe aragaz.
- Mie foame rău.
- Să nu mă mănânci, îmi spune ea râzând.
- Te-aș mânca pe tine la micul dejun, îi spun rânjind.
Acesta m-a înghiontit și eu doar am râs.
- Așează te la masă.
M-am așezat ascultător, iar în față mi-a fost pus omletă cu o mica salată vegană și cafea, micul meu dejun preferat.
Aceasta s-a așezat lângă mine zâmbind. O priveam și îmi dădeam seama că mi-aș fi dat viața pentru ea. Avea o fețișoară atât de angelică, muream de dragul ei.
- Ce e? mă întreabă zâmbind.
- Ești foarte frumoasă scump-o.
- Nu degeaba ai pus ochiul pe mine.
- Nu e despre asta, ești frumoasă, dar pe mine m-a atras altceva la tine.
- Serios? Ce anume? mă întreabă ea curioasă.
- E un secret, îi spun eu și îmi termin tot din farfurie.
- Știi, mă gândeam să ieșim să ne plimbăm, ți-ar face bine.
- Acum?
- De ce nu?
- Bine, vei ieși așa îmbrăcată? o întreb confuz.
- Și ce? Suntem la vila ta, nu ai vecini, prin zonă nu locuiește nimeni.
- Bineee, merg până la baie mai întâi.
Am ieșit afară cu ea. Am mers și am stat pe iarbă ambii, inspirând mireasma florilor din gradina mea.
Acesta a început să mă sărute jucăuș. Ne-am rostogolit și acesta a ajuns peste mine. Am râs și ne-am sărutat. Era atât de frumos.
M-am ridicat și am ajutat-o și pe ea. Am inceput să ne plimbam prin prejurul vilei. Am trecut pe la râul care stătea nu departe de casa mea.
Ne țineam de mână și ne simțeam bine.
Într-un moment ea mi-a spus:
- Alberto
- Da?
- Te iubesc foarte mult! îmi spune ea cu vocea ei gingașă ce mi plăcea atât de mult.
- Și eu te iubesc scump-o! Te voi proteja mereu! Vei fi in siguranță cu mine!
Acesta m-a îmbrățișat și am stat așa o bună bucată de timp.
Brusc, in depărtare, am văzut o lumină albă. Mă atrăgea atât de mult. Am lăsat-o pe Ramona și am început să pășesc intra colo. Doream atât de mult sa ajung la acea lumină.
Simțeam că acolo e liniștea interioară. E pace.. Brusc am simțit un miros ce mi-a îmbătat nasul. Era atât de deranjat și îmi îngreuna pasul spre acea lumină.. Am privit în urma și am văzut-o pe Ramona plânsă, disperată, îndurerată..
- Alberto! mă strigă ea sfâșietor.
Am vrut sa merg către lumină.. Dar Ramona a fost motivul pentru care m-am întors. N-o puteam lăsa singură.. Nu puteam..
Brusc, totul a zburat. M-am trezit și am văzut-o pe Ramona lângă mine aplecată.
CITEȘTI
Iubire pentru un mafiot [ Finalizată ]
Romance[ Finalizată ] Ramona este o femeie puternică și cu un caracter parțial dur. Îi este încredințată firma tatălui ei. Trece printr-un șir de întâmplări. Viața ei se schimbă, odată cu noul ei partener de afaceri - Alberto Garcea. Un mafiot arogant care...